PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jacqueline



Jasmino
26-08-05, 17:07
Hallo allemaal,

Ik heb dit forum ontdekt via een tip van iemand op een AllesAmerika forum, daar ben ik namelijk al een hele tijd te vinden. Ik heb dus niet alleen iets met Florida, maar met heel Amerika. Ik vind het een fantastisch land! Ik ben er nu al 7 keer geweest, waaronder 1 keer in Florida.

Ik kom nu op dit forum, omdat ik samen met mijn man dit jaar weer terug ga naar Florida, in november om precies te zijn. Ik heb al een beetje rondgekeken op het forum en een aantal tips al dankbaar genoteerd. Ik zal mijn geplande reisschema elders nog posten en ik hoop dat jullie nog meer goede tips en adviezen kunnen geven!

Ik zal van mijn kant ook proberen om advies te geven op basis van mijn eerdere ervaring in Florida. We hebben in 1999 3 weken een huisje gehuurd in Tavares, ten noorden van Orlando en hebben toen voornamelijk de regio rondom Orlando verkend. Een reisverslag daarvan kun je vinden via de weblog in mijn onderschrift.

Groetjes,
Jacqueline

Petra/VS
26-08-05, 22:05
Hoi Jacqueline,

Welkom hier :). Je zult vinden, dat dit ook een heel gezellig forum is met heel veel ervaringsdeskundigen!

Njit
26-08-05, 22:13
En Petra/VS kom je overal tegen :)

Petra/VS
27-08-05, 03:03
Hmm, die bijnaam "Njit" komt me ook erg bekend voor :lol: