PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: BosB



BosB
13-04-10, 10:01
Hoi,

Mijn naam is Bjorn, 28 uit Rotterdam.

De reden dat ik me hier aangemeld heb is dat ik info aan het verzamelen ben voor de komende reis naar Florida.

Gr,

Bjorn

Francien
13-04-10, 17:08
Nou schot in de roos dan Bjorn!!! Je bent precies op de juiste plek beland.
Succes met het verzamelen van info via dit geweldige Forum en leuk als je je reisplannen met ons wilt delen.....

r.teeuwsen
13-04-10, 20:35
Hoi Bjorn,

Welkom op het Forum, info genoeg en als je het niet kunt vinden, vraag maar raak....
Altijd wel iemand die je wil helpen!!
Wanneer is de reis gepland??

Veel plezier met jullie voorbereidingen!!

Greetz, Remco

BosB
13-04-10, 20:37
3 mei zitten we in het vliegtuig richting Orlando, daar verblijven we 2 weken en de 3de week verblijven we in Miami Beach. :grin:

r.teeuwsen
13-04-10, 20:40
Whow, super!! Lekker twee weken Orlando en daar na nog een week naar Miami, wat een lekker vooruitzicht!!
Wij zitten er ook, gaan de 30ste april lekker twee weken genieten van ons eigen huisje :-)

Veel plezier daar!!

Greetz, Remco

BosB
14-04-10, 09:55
Kijk eens aan een eigen huis, dan weet jij vast waar ik voor een leuke prijs een (speed)bootje kan huren? Voorkeur is de west-kust want ik begrijp dat die rustiger is qua golven enzo? :)

BosB
21-04-10, 13:37
Ik wil op vakantie!!

Francien
21-04-10, 16:46
http://bwboatclub.com/

Ik ook!!!!! Ik wil je niet op stang jagen, maar ook ik heb een heerlijk huis...bij het strand:)!! Om de hoek van onze wijk kun je een boot huren. Stadje is Bonita Springs, dat ligt net even boven Naples. Neem vanuit Fort Lauderdale de 75 (Alligator Alley= tolweg) of vanuit Miami de 41 (Tamiami trail). Het is ongeveer een uurtje rijden, gewoon rechtoversteken. Dat wordt dan weer volgend jaar terugkomen voor je, want op de zuidwesthoek van Florida word je direct helemaal verliefd. twice as nice!! Hoe relaxed kan het leven zijn........

ps: ik ben ook een 010-er:)

BosB
22-04-10, 11:15
Ohw! Had ik jouw huis van niet kunnen huren? :wink:

Ik ga straks eens even kijken waar het precies allemaal ligt en qua afstanden enzo, thanks!

Gr,

Bjorn :-\"