PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ellen&Bas: Florida van 28 april t/m 20 mei 2010



Ellen&Bas
11-04-10, 19:41
Hieronder ons reisschema (poging twee nadat na een half uur typen alles weg was!)

Vlucht heen:
28/04 met United-uitgevoerd door Lufthansa: naar Frankfurt en dan rechtstreeks naar Miami

28/04 - 30/04: Sonesta Bayfront Coconut Grove
Hier zitten we vlakbij de Cocowalk.
We willen deze twee dagen gebruiken om Little Havana te bezoeken, Downtown Miami en Coral Gables, natuurlijk ook Coconut grove.
Wat we zeker als attracties willen bezoeken zijn: Venetian Pool, Vizcaya en Biltmore hotel.

30/04 - 03/05: The Inn at Key West
We zitten vrij ver van het centrum dus mogelijk huren we een fiets om erheen te gaan. We willen zeker Sloppy Joe's bezoeken, Duval street, de zonsondergang bekijken op Mallory Square en de Southermost point bezoeken. Als we naar Key West rijden willen we via Key Largo rijden om een Key Lime Pie te eten.

03/05 - 05/05: Trianon Old Naples
Hier hebben we niet zoveel info over. De hoofdstraat met sjieke winkels willen we zien en we komen langs de Everglades als we van Key West komen. We rijden ook langs de Tamiami trail om misschien nog aan het Cypress Swamp te stoppen en kijken.

05/05 - 07/05: Hilton Clearwater Beach
Hier gaan we vooral voor het strand. Pier 60 willen we bezoeken en de sfeer opsnuiven. Misschien gaan we ook nog naar het Marine Aquarium.

07/05 - 11/05: Caribe Royal Orlando
We hebben zowiezo al tickets voor Universal Studio's (omdat ze dat hier niet kennen) en we willen beide parken doen. Voor de rest gaan we nog kijken of we Magic Kingdom doen. We willen ook Prime Outlet bezoeken, Premium outlets en The Florida Mall (zodat we alle m&m's stores in Amerika hebben gehad :))

11/05 - 12/05: Shores Resort Daytona:
Hier willen we de Daytona 500 Experience bezoeken. Ook natuurlijk met de auto het strand oprijden. Een unieke ervaring!

12/05 - 14/05: International Palms Cocoa Beach:
Origineel zaten we in Titusville, door een lancering die dan plaatsvindt was er dus nergens nog plek. (of foutje van Kuoni?) We willen mogelijk de lancering zien hoewel we weten dat deze vaak op de laatste moment wordt uitgesteld. Ook gaan we naar het Kennedy Space Center.

14/05 - 19/05: The Raleigh Miami Beach
Zeker het Art Deco District bezoeken, rondhangen op South Beach, mogelijk langs Miami Ink lopen. Ook wat shoppen, mensen kijken en de laatste hand aan ons kleurtje leggen. Heel misschien wil ik nog langs de Miami Metro zoo gaan (moet heel mooi zijn) maar als we te lui zijn laten we het.

De terugvlucht is met United op 20/5 - uitgevoerd door Continental en via New York Newark om dan terug op Amsterdam aan te komen.

De huurauto is van Alamo. Een Pontiac G6 or similar.
Had graag nog een Escalade gehuurd maar ben te jong blijkbaar.

Als er iemand tips heeft of commentaar dan hoor ik het graag!

Groetjes

Sunshine State
11-04-10, 20:16
05/05 - 07/05: Hilton Clearwater Beach
Hier gaan we vooral voor het strand. Pier 60 willen we bezoeken en de sfeer opsnuiven. Misschien gaan we ook nog naar het Marine Aquarium.


Wellicht is het hier ook leuk om de Sea Screamer (http://www.seascreamer.com/) te pakken.
Je stapt op, tegenover Pier 60, en de Dolfijnen springen in de golven die de Screamer veroorzaakt.

http://img34.imageshack.us/img34/6407/clearwater3.jpg


Wij vonden dit heel leuk om te doen.
Jullie hebben een lekker actief schema, dus dat rusten zel wel meevallen !!

Ellen&Bas
11-04-10, 21:41
Lijkt me leuk ... alleen ben ik niet zo gewonnen voor boten, water en vissen ... :)
Zolang ze achter glas zitten vind ik het allemaal in orde ...
Misschien doen we het, moet dan toch ergens moed gaan vinden.

pascalbrouwers
11-04-10, 21:54
30/04 - 03/05: The Inn at Key West
We zitten vrij ver van het centrum dus mogelijk huren we een fiets om erheen te gaan. We willen zeker Sloppy Joe's bezoeken, Duval street, de zonsondergang bekijken op Mallory Square en de Southermost point bezoeken. Als we naar Key West rijden willen we via Key Largo rijden om een Key Lime Pie te eten.

Zo ver is het niet.
5 tot 10 minuutjes naar duval street..
Hotel heeft overigens shuttle service.


Jullie willen percee naar Key Largo op weg naar Key West..:-D
PFF hebben jullie even geluk, je komt er altijd langs en doorheen :-\"

Overigens leuke trip die jullie gaan maken.
Greetz,
Pascal

Ellen&Bas
11-04-10, 21:59
Ja ik weet het :) maar wou toch ff vermelden dat ik taart ga eten :)
Handig om te weten dat ze shuttlebusjes hebben, zijn deze gratis of anders wss heel goedkoop?
Fietsen is mss ook wel ontspannend op zo'n tropisch eiland, alleen na een paar tropische cocktails toch wel opletten ...

pascalbrouwers
11-04-10, 22:24
Ja ik weet het :) maar wou toch ff vermelden dat ik taart ga eten :)
Handig om te weten dat ze shuttlebusjes hebben, zijn deze gratis of anders wss heel goedkoop?
Fietsen is mss ook wel ontspannend op zo'n tropisch eiland, alleen na een paar tropische cocktails toch wel opletten ...

Shuttle moet je voor betalen..
Fietsen zou ik niet doen, ieder geval niet met de nodige cocktails op :wink:
Het hotel ligt aan een hele drukke weg.
De Inn heeft overigens een heel mooi zwembad, met een geweldige bar waar je tot bijna middernacht gebruik van kunt maken.

Pascal

Niels82
12-04-10, 19:05
Wij zitten ook in de Inn maar dan in de nacht van 28 op 29 April :).
Mooi schema, wij gaan iets korter, maar zou graag zo lang gaan als jullie :)

Ellen&Bas
14-04-10, 22:15
hey iedereen

@niels82: dan kan je ons ineens laten weten hoe het zwembadwater is :)
leuk wel, had al veel van het hotel gehoord en denk echt dat het
een tophotel is

@pascalebrouwers: leuke tips, misschien is een shuttlebus dan wel handiger,
want een sloppy Rita wil ik toch wel eens uitproberen!