PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Susanna



susanna
11-04-10, 10:09
30 april gaan mijn dochter (8) en ik voor het eerst naar Florida:smile: Zijn wel vaak aan de westkust van Amerika geweest maar hier dus nog nooit. Hebben alleen vluchten geboekt en zijn hier dus voor meer tips en info:razz: zo zien is er genoeg!

Michael66
11-04-10, 10:39
Hoi Susanna,
Welkom hier op het Florida Forum. Over twee weekjes al vertrekken; wat een heerlijk vooruitzicht.

Maar dan ga je op april natuurlijk met een oranje shirt, toeterje en ballonnen Koninginnedag vieren in het vliegtuig, toch? http://www.smiliez.nl/smiliez/vrolijk/by/oranje.gif En een koffer met tweedehands spulletjes mee om aan je medereizigers te verkopen. \\:D/

Haha, ik zie het al voor me.

Maar alle gekheid op een oranje stokje, je zegt dat je alleen maar een vliegticket hebt geboekt. Maar hoe ga je het dan met vervoer ter plaatse doen? Als je een auto wilt huren, dan is het meestal vele malen goedkoper om dat al vanuit hier te regelen. Daar zijn al een heleboel onderwerpen hier op het forum over volgeschreven. Dat kun je nog goed regelen in twee weken hoor. No problemo.

Voor de rest wens ik je allereerst veel leesplezier hier op het forum (als je nog iets wilt weten: vraag maar raak) en vervolgens straks heeeeeeel veel plezier in Florida.

Ook voor je kleine meid. Die gaat het vast heel erg naar haar zin hebben. Mijn zoon gaat van kleins af aan al mee naar Florida (hij is nu 10), en ik heb het meeste plezier aan hem plezier zien hebben. Elk jaar weer.

susanna
12-04-10, 21:02
dank je wel Michael! Ga zeker nog een auto huren voor we vertrekken:) maar ben er eigenlijk nu pas mee bezig..druk druk Krijg er nu ook echt zin in, idd vooral om m'n dochter te zien genieten:wink: Lees hier veel want weet echt "niets" van Florida. Heb lang geleden:roll: in San Jose (CA) gewoond en daarom altijd daar id buurt op vakantie gegaan. Ben benieuwd of ik net zo verslaafd aan Florida raak als sommigen van jullie:grin:
Groetjes, Susanna

en ja natuurlijk oranje gekleed de 30e...

r.teeuwsen
12-04-10, 22:46
Hoi Susanna,

Welkom op dit informatieve forum, je kunt hier werkelijk alles vinden....
Wij gaan ook de 30ste vertrekken... met wie vliegen jullie??
Heel veel voorplezier alvast, gaat zeker lukken met je dochter, die van ons is ook helemaal gek op Florida!!
Enne....Ik kan ook niet wachten, heerlijk naar 'huis'

Greetz, Remco