PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: maxplicity



maxplicity
09-04-10, 19:51
Hallo,

vandaag aangemeld voor forum. Ik zit namelijk met een vraag. Wij gaan van 14 juni tot en met 29 juni a.s. naar Florida (Orlando, Miami, Key West, Naples). Maar wat kan ik verwachten mbt het weer. Moet ik naast mijn badpak ook een regenpak inpakken. Hoe erg is de regen in juni>

kyra
09-04-10, 20:04
hallo en welkom

Wij gaan in dezelfde periode. We gaan al jaren in juni en tot nu toe altijd heel erg warm weer gehad. Ook veel regen maar dit zijn meestal hevige buien die snel weer opdrogen. Vorig jaar hadden we in juni in NY en Wash. DC slecht weer en in Orlando zon met gevoelstemp. 35 to 40 gr

kyra

koenkamphuys
13-04-10, 21:15
't Zijn vooral korte tropische plensbuien die je mag verwachten en die een prettige verkoeling van de dag zijn. Laat het regenpak thuis: je zweet je er nog natter in dan je van de plensbuien wordt. Tropische regen is anders dan in Nederland: als je een beetje nat wordt sta je niet gelijk te vernikkelen. Vrijwel altijd kun je wel ergens schuilen. En anders: een droog T-shirt in een outlet, souvenirwinkel of in het pretpark kopen en doorgaan met waar je mee bezig was. Vooral niet te druk om maken.

Francien
13-04-10, 22:47
Laten we Max dan ook gelijk vertellen dat een onwijze klap onweer soms bij die regenbui hoort. Welcome to Florida!!!!!!!!