PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Esthervdm



esthervdm
09-04-10, 18:23
Hallo,

Ik ben Esther (34 jaar) en ben via Google op dit forum terecht gekomen. Ongeveer 10 jaar geleden hebben mijn man en ik een rondreis door Southwest USA gemaakt en een rondreis door Florida. Nu gaan we in mei 2 weken naar Orlando samen met ons zoontje van 5. Er staan heel wat tips op dit forum waar ik erg blij mee ben!

Groetjes,
Esther

Teleton
09-04-10, 18:35
ben via Google op dit forum terecht gekomen. Er staan heel wat tips op dit forum waar ik erg blij mee ben!

Welkom Esther en familie. Heerlijke vooruitzichten zeg, in mei naar Orlando. Genoeg te beleven voor een gezin en met de kennis van tickets, themaparken, zwembaden en familierestaurants op dit forum, kom je een heel eind.....:wink:. En als Google je vriend is, loop je zeker niet in zeven sloten tegelijk. Dus mochten er zo hier en daar toch nog vragen rijzen, voel je vooral vrij om ze hier te stellen, want er is altijd wel een Floridaverslingerd forumlid dat je graag verder wil helpen.

esthervdm
09-04-10, 18:41
Nou, dank je wel! Ik heb al veel kennis opgedaan op dit forum :wink: Dus ik vind het erg handig!