PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maanmannetjes



maanmannetjes
08-04-10, 22:25
Hallo, wij zijn een gezin met twee kinderen (9 en 10) en na een aantal jaren vertoeven op binnenlandse campings zijn we weer eens toe aan "verre" vakantie. Met een huwelijksjubileum en wat andere mijlpalen in het vooruitzicht, hebben we besloten onszelf te gaan verwennen met een paar weken florida. Tijdens ons verblijf van 2 tot en met 19 augustus verblijven we de eerste nacht in een hotel bij de airport, waarna we, nadat we de de auto hebben opgehaald, afreizen naar Palm Coast om vanuit een gehuurde villa een aantal dagtrips naar Disney and Universal te maken. Na een week vervolgen we onze reis, die we nog niet verder vastgelegd hebben (suggesties zijn welkom!!) om uiteindelijk op 19 augustus vanuit Miami weer terug te vliegen.

Voor onze kinderen wordt dit de eerste "vlieg"vakantie. Mijn vrouw en ik hebben in 1998 al eens een bezoek gebracht aan het noordoosten van de VS en Canada.

Teleton
09-04-10, 10:46
afreizen naar Palm Coast om vanuit een gehuurde villa een aantal dagtrips naar Disney and Universal te maken. Hallo en welkom met de hele familie. Florida, altijd goed als je wat te vieren hebt! Als liefhebber van deze staat ben ik er van overtuigd dat jullie "over the moon"zullen zijn. Maar misschien moet er nog wel aan de planning worden gesleuteld. Dagtochtjes naar Disney of Universal vanuit Palm Coast liggen namelijk niet direct voor de hand. Reken er maar op dat je een uur of twee onderweg bent. Hoe dan ook, jullie passen daar vast nog wel en mouw aan. Dat hoort allemaal bij de voorpret en die is nog gratis ook....veel plezier dus!

koenkamphuys
13-04-10, 21:18
Dagtochtjes naar Disney of Universal vanuit Palm Coast liggen namelijk niet direct voor de hand. Reken er maar op dat je een uur of twee onderweg bent.
Ben ik het niet mee eens. Gewoon uurtje eerder vertrekken - dat doe ik ook vanuit ons stekkie in Sebring (2 1/2 uur van Orlando). De afstanden in Amerika zijn groter dan bij ons - een fikse autorit hoort er nou eenmaal bij. Cruising the highway is onderdeel van de lol.