PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: kellebel (Kelly)



kellebel
04-04-10, 15:19
Hallo Floridagangers,

Mijn naam is Kelly en ik ga 29 april voor het eerst naar Amerika en wel naar Florida!! Ik ga samen met mijn vriend en we blijven hier 17 dagen t/m 15 mei. We willen hier gaan rondreizen. Ik heb net een planning gemaakt. Deze ziet er zo uit.

Dag 1: Aankomst Orlando.
Dag 2: Rondkijken en evt shoppingmall.
Dag 3: Universal studios.
Dag 4: Animal kingdom.
Dag 5: Epcot.
Dag 6: Seaworld.
Dag 7: Aankomst Miami.
Dag 8: Miami.
Dag 9: Miami.
Dag 10: Richting everglades , bekijken, daarna doorrijden Key west.
Dag 11: Key west (Catamaran, snorkelen).
Dag 12: Key west.
Dag 13: Richting Key largo, zwemmen met dolfijnen, aankomst Naples.
Dag 14: Naples bekijken.
Dag 15: Naples strand.
Dag 16: Aankomst Orlando, Cape canveral.
Dag 17: Vertrek vanaf Orlando.

In Miami wil ik nog even kijken wat we gaan doen. We hebben vanaf Orlando gelijk een huurauto. Hotels doen we op de bonnefooi. Alleen de eerste en laatste overnachting niet. Misschien heeft er iemand nog tips voor onze planning/ activiteiten. Oja, we gaan niet naar Magic Kingdom/ MGM omdat we al in Parijs zijn geweest. Zijn jullie het daar mee eens?

Bedankt!!

Groetjes Kelly

mrloes
04-04-10, 15:47
Dat laatste ... tja, wij gaan om die reden ook niet naar "iets" van Disney.
De meningen zijn daar wrschlk over verdeeld: de Disney die hards vinden dat je t gewoon moet zien/doen als je in Orlando bent, t schijnt toch anders te zijn dan Parijs. Mahja, t kost allemaal tijd en geld en soms moet je keuzes maken. Wij doen andere dingen en wie weet gaan we dus gewoon (??) nog eens terug, kan ook.

Heel veel plezier iig, wij gaan van 30 april t/m 14 mei en blijven in Orlando.
Wie weet komen we elkaar toevallig ergens tegen!? Geniet er van!

Teleton
04-04-10, 15:50
Zijn jullie het daar mee eens?


Hallo Kelly & Friend en van harte welkom op het Floridaforum. Fijne vooruitzichten hebben jullie met deze reis. En je hebt ook voor een afwisselnd programma gekozen, met een beetje pret, een beetje sport en een (heel klein) beetje shoppen. Maar wie weet wat je onderweg nog tegenkomt.....

Aan het schema valt wel op dat er 4 dagen themaparken achter elkaar gepland staan. Da's best wel veel hoor. Dus of we het er mee eens zijn dat je niet naar MK/DHS gaat is eigenlijk niet zo aan de orde. Maar, just for the heck of it, laat ik nog eens weten dat de vergelijking met Parijs eigenlijk niet zo goed op gaat. Als je bij de Bijenkorf in Breda bent geweest, vergelijk je die ook niet met die in Amsterdam of Den Haag?

Voor wat betreft jullie trip van Naples naar Cape Canaveral: Heeft dat te maken met de lancering van de Spaceshuttle? Dan moet je echt heel erg vroeg vertrekken, maar misschien halen jullie het net. Is wel een belevenis, dus zo iets mag je eigenlijk niet missen.

Hoe dan ook, veel plezier met de voorbereidingen en.....tot ziens bij de lancering?

Francien
04-04-10, 17:50
Dag 2: Rondkijken en evt shoppingmall.

Hoi Kelly! Mag ik jullie dan i.p.v. Shopping Mall (ook leuk hoor de Florida Mall in Orlando) ook Disney Downtown aanbevelen? Dit is het shoppingcentrum van Disney, geheel openlucht, goed bereikbaar en gratis entree. Je snuift daar direct de Disneysfeer op, kom je dus precies in de juiste stemming voor de volgende dagen:mrgreen:.......

kellebel
05-04-10, 21:28
Inderdaad 4 dagen achter elkaar parken, maar dit past het beste in de planning...Ik heb ook een tabel bekeken waar op staat welke dag je het beste naar welk park kan gaan. Nou weet je dat toch nooit, maar daar heb ik toch een beetje rekening mee gehouden. Idd geen magic kingdom, maar je moet idd keuzes maken, maar er staat nog niks vast dus je mag mij natuurlijk altijd proberen te overtuigen :) mmm, ik weet nog niks van een lancering, maar we moeten die laatste dag weer teug naar orlando, dus ik dacht dan pakken we die mee, maar misschien doen we hem wel als we naar Miami rijden.
Bedankt voor de tip voor disney downtown, gaan we zeker langs!!

Tanxx, jullie ook veel plezier.