Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Slaapzustertje

slaapzustertje
04-04-10, 11:24
Hallo Florida-gangers!

Mijn naam is Helena, ben 30 jaar en ga dit jaar voor het eerst naar Florida.
In 2008 ben ik met mijn man Rick (33) naar de westkust geweest voor een grote rondreis (California, Arizona, Nevada en Utah). Zelf ben ik in 2003 ook nog eens 5 dagen in New York geweest.

We gaan in mei een mooie grote rondeis in florida maken waar we "kennis maken" met al het moois wat deze staat te bieden heeft. Omdat we veel gaan zien in een relatief korte tijd (16 dagen) zijn we overal helaas erg kort. We beginnen en eindigen in Miami Beach, en verder gaan we naar Key West, Everglades, Naples, Sarasota, Crystal River, Ocala, St. Augustine, Orlando, Cocoa Beach en weer Miami Beach. De meeste steden verblijven we maar 1 nacht, m.u.v. Miami Beach en Orlando.

Ik ben al aardig aan het inlezen geslagen op dit forum en heb al een paar handige en leuke tips voor o.a. uitjes gevonden. Zoals bijvoorbeeld Kelly park en een aantal outlet shopping centers.

Maar mochten mensen nog leuke ideeen hebben....... Wij houden ons aanbevolen :grin:

Groetjes,

Helena (a.k.a. slaapzustertje)

Teleton
04-04-10, 12:36
ga dit jaar voor het eerst naar Florida.

HI Helena & Rick en van harte welkom op dit vrolijke forum voor firsttimers en andere Floridaliefhebbers. Ideetjes genoeg hier, dat heb je vast al gezien. Lees ook eens wat reisverslagen van 'lotgenoten', als je dat nog niet hebt gedaan, natuurlijk.

Jullie maken een mooie trip, tikje vol maar zeker goed te doen. Zelf frons ik de wenkbrauwen pas als men zo'n reis in 9 dagen denkt te doen. Die zijn er ook....:-k. Wanneer gaan jullie precies, met wie vliegen jullie en is er ook nog iets over de auto te melden? Gezien jullie plan om de outlets te bezoeken, zou ik maar een flinke bak kiezen......

Hoe dan ook, veel plezier hier en mochten we je ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we dat wel!

slaapzustertje
04-04-10, 13:55
Hi Teleton.

18-05 gaat onze "road-trip" beginnen. Op 02-06 zijn we dan (helaas) weer thuis. Het is kort, maar voor ons een eerste kennismaking met deze staat.

Qua auto zitten we wel goed. We hebben een standaard SUV (chevrolet trailblazer of gelijkwaardig), gehuurd bij Alamo. Deze was toevallig voor ons het goedkoopst en we hebben goede ervaringen met deze maatschappij. Qua vluchten hebben we helaas weinig keuze gehad, alles zat toen we in januari boekten al behoorlijk vol. We vliegen deze keer met Delta. Zowel de heen als terugvlucht gaan met een tussenstop in JFK, NY. Ook zijn we inmiddels al 2x omgeboekt :cry: (oorspronkelijk zouden we over Atlanta vliegen).

Ik ben al begonnen met reisverslagen te lezen. En er staan veel leuke en handige tips in. Ik kan niet wachten tot het zover is!

groetjes,

Helena