PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Loeky



Loeky
24-08-05, 20:09
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje rond op dit forum en het werd nu wel eens tijd om me ook voor te stellen.

Ik ben Loeky, 34 jaar en 4 oktober a.s. gaan we met een groep van 8 personen naar Florida. We huren een villa in Kissimmee voor 2 weken. Het is voor ons de 1e keer dat we een villa huren dus we zijn erg benieuwd.

Op het forum heb ik al veel informatie en adviezen kunnen lezen, wat de voorpret alleen nog maar leuker maakt!!!

Het aftellen is nu begonnen :D We hebben er erg veel zin in!!



Groetjes van Loeky

Eric
24-08-05, 22:12
Hai, welkom hier op het forum.
Lijkt me heel gezellig, met zo'n grote groep.
Huren jullie een busje, of hebben jullie 2 auto's?
En wat gaan jullie allemaal doen? Alleen de pretparken?
We horen wel, als jullie wat info nodig hebben.
Eric

Loeky
25-08-05, 22:27
Hoi!

Wat leuk, gelijk een berichtje :D

Ja, we hebben een minivan voor 8 personen gehuurd. We willen inderdaad naar de parken toe gaan maar ook andere dingen gaan doen. En vooral ook uitrusten en genieten! :lol:

Groetjes van Loeky

Ta2 Gerrit
26-08-05, 02:49
Hoi!

Wat leuk, gelijk een berichtje :D

Ja, we hebben een minivan voor 8 personen gehuurd. We willen inderdaad naar de parken toe gaan maar ook andere dingen gaan doen. En vooral ook uitrusten en genieten! :lol:

Groetjes van Loeky

Een minivan voor 8 personen ? Dat is erg krap hoor, dan kun je geen koffer meer kwijt. Wij zijn een keer met 9 man geweest en hadden de minivan en nog een intermediate en dat ging net, zeker met de bagage. Dan komt er toch zeker een gewone Van om de hoek kijken, minimaal.
Het voordeel wat wij toen ook hadden was dat er ook mensen waren die op een bepaalde dag geen zin hadden aan iets gezamelijks, gewoon met de "kleine" ergens naar toe konden. Ik zou hierover eens nadenken.
Dit is niet als kritiek bedoelt, maar als advies. Verder veel plezier, maar dat moet lukken 8)

Loeky
27-08-05, 12:47
Nou ik heb gelijk maar even geinformeerd wat het handigst was; maar we wagen het erop. Het betreft alleen de rit luchthaven-villa en visa versa wat dan krap zal zijn. De rest van de dagen nemen we de koffers toch niet mee.

Maar toch bedankt voor het advies! :D

Groetjes van Loeky

knaapje
27-08-05, 13:03
Hoi!

Wat leuk, gelijk een berichtje :D

Ja, we hebben een minivan voor 8 personen gehuurd. We willen inderdaad naar de parken toe gaan maar ook andere dingen gaan doen. En vooral ook uitrusten en genieten! :lol:

Groetjes van Loeky

Een minivan voor 8 personen ? Dat is erg krap hoor, dan kun je geen koffer meer kwijt. Wij zijn een keer met 9 man geweest en hadden de minivan en nog een intermediate en dat ging net, zeker met de bagage. Dan komt er toch zeker een gewone Van om de hoek kijken, minimaal.
Het voordeel wat wij toen ook hadden was dat er ook mensen waren die op een bepaalde dag geen zin hadden aan iets gezamelijks, gewoon met de "kleine" ergens naar toe konden. Ik zou hierover eens nadenken.
Dit is niet als kritiek bedoelt, maar als advies. Verder veel plezier, maar dat moet lukken 8)


Een taxi nemen van de airport naar de villa voor de bagage en voorop laten rijden als "navigator". :lol:

Groeten
Knaapje

Loeky
28-08-05, 20:33
Hee goeie tip!! :lol:

Loeky
21-10-05, 10:54
We zijn inmiddels weer 2 dagen thuis na een geweldige vakantie!!!

De eerste paar dagen hebben we regen gehad maar wel warme temperatuur. Daarna werd het zonnig dus veel gebruik gemaakt van ons zwembad. We hadden een villa in Kissimmee, High Grove. Seaworld, Universal Studios en Space Kennedy bezocht. Verder veel gewinkeld, in de zon gelegen, gerelaxed en genoten.

Ik heb een weblog bijgehouden. Voor degene die het leuk vindt: http://laysinflorida.web-log.nl

Wat de minivan betreft: we hadden een supergrote auto waar we 'vrij' in konden zitten en waar de koffers ook nog allemaal in pasten :lol: Dus dat is erg meegevallen!

Groetjes van Loeky