PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Lisaeline: mei 2010



lisaeline
29-03-10, 08:33
15 mei t/m 22 mei 2010 naar orlando

Teleton
29-03-10, 17:10
naar orlando 'k heb toch zo het idee dat jullie nu al verdwaald zijn......[-o<. Is het de bedoeling dat jullie worden opgenomen in het topic "Op een rijtje naar Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9926)"?

Als dat zo is, kan je dit bericht verwijderen en je gegevens daar aan Mr. Gerrit doorgeven. Lees wel eerst even de veiligheidsvoorschriften, volgens mij is dit de bedoeling:

15 mei t/m 22 mei 2010 lisaeline en blaauwvos

Ta2 Gerrit
30-03-10, 10:01
Het zou moeten zijn "- 15-05 t/m 22-05 - lisaline en blaauwvos" maar dat zie ik in het betreffende topic wel verschijnen.

Dit topic laten we gewoon staan, voor als er nog een reisschema geplaatst wordt.

lisaeline
02-04-10, 23:14
Het zou moeten zijn "- 15-05 t/m 22-05 - lisaline en blaauwvos" maar dat zie ik in het betreffende topic wel verschijnen.

Dit topic laten we gewoon staan, voor als er nog een reisschema geplaatst wordt.

Hoi Gerrit,

Is misschien niet helemaal goed gegaan.
Maar ik wil graag in het Topic opgenomen worden " Op een rijtje naar Florida "
van 15-05 t/m 22-05.
Moet ik dat zelf doen en waar kan ik dat dan doen?
Blaauwvos staat al in deze Topic en ik wildaar ook graag in staan.
Wij hebben vandaag een blog aangemaakt.

Groet,

Martin (Lisaeline)

lisaeline
02-04-10, 23:17
'k heb toch zo het idee dat jullie nu al verdwaald zijn......[-o<. Is het de bedoeling dat jullie worden opgenomen in het topic "Op een rijtje naar Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9926)"?

Als dat zo is, kan je dit bericht verwijderen en je gegevens daar aan Mr. Gerrit doorgeven. Lees wel eerst even de veiligheidsvoorschriften, volgens mij is dit de bedoeling:

15 mei t/m 22 mei 2010 lisaeline en blaauwvos

Hoi Teleton,

Klopt ik wil opgenomen worden in het Topic " Op een rijtje naar Florida", denk dat ik het niet helemaal goed heb gedaan, zal wel even kijken hoe het moet.
Dank voor je reaktei, heb het ook aan Gerrit doorgegven.

Vr.groet,
Martin (Lisaeline)

Ta2 Gerrit
02-04-10, 23:58
Klik maar eens op de blauwe regel in Ton's bericht.
Dan kom je in het topic, waar je via "Beantwoord" je gegevens, inclusief blog, kunt doorgeven.