PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Annygrefte



annygrefte
28-03-10, 18:51
Hallo Floridagangers,

Ik ben van plan om dit jaar samen met mijn man naar Florida te gaan.Wij zijn hier nog nooit geweest. Op dit moment zijn we dan ook bezig om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. We zijn van plan om 16 dagen te gaan en willen zeker wat gaan doen. Een paar dagen strand is lekker maar daar blijft het dan niet bij. Ik ben geen vliegliefhebber ( in tegendeel)en als ik dan ga dan ga ik niet voor alleen het strand. Willen ook zeker wat gaan zien. Ik heb mij hier aangemeld om nog meer info te verzamelen.

r.teeuwsen
28-03-10, 19:23
Hallo Anny,

Welkom op dit informatieve forum, hier kun je werkelijk alles vinden om je eerste keer Florida tot één van jullie mooiste vakantie's te maken. In welke maand gaan jullie precies?? September/Oktober 2010??
Oh ja, als je één maal in Florida geweest bent, kom je wel terug met een 'Florida-virus', je wil absoluut nog een keer die kant op! Maar gelukkig hebben ze daar een goed medicijn voor: gewoon nog een keer gaan!

Heel veel plezier met jullie voorbereidingen!!

Greetz, Remco

Lea
28-03-10, 19:49
Welkom op dit forum.

En inderdaad weet waar je aan begint hoor, maar is een aangenaam virus tot op zekere hoogte natuurlijk je portemonee is er niet altijd blij mee.

En wat spannend allemaal , voor het eerst nog lekker alles plannen nou dan zit je hier erg goed hoor.

Veel plezier en succes met alles uitpluizen.