PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa huren: Website voor check villa-eigenaar



cloggie68
25-03-10, 21:19
Volgens mij ben ik dit eerder op het forum tegengekomen maar ik kom het nu niet meer tegen met de zoek functie.

Er bestaat een site waar je kan zien of iemand daadwerkelijk de eigenaar van de villa is, weet iemand de link van deze website?

Het is geen 100% garantie maar wel fijn om te weten of de personen met wie we nu mailen over de mogelijke huur van een villa ook daadwerkelijk de eigenaar zijn... dus als iemand het weet zijn we weer een stapje verder bij onze dreamvilla voor de meivakantie.

mattrob
25-03-10, 22:05
Ik check wel altijd deze website:

www.cyberhomes.com (http://www.cyberhomes.com)

Daar kan je zien of het huis te koop staat, of het in foreclosure is, of dat er wanbetaling van hypotheek is en zo. Voor de rest google ik altijd even op het adres van de villa, wie weet wat je tegenkomt. Ik vraag ook altijd even het email-adres van de 'management company'; check even hoe die ervoor staat en email hen ook even of het huis wat ik wil huren wel helemaal in orde is en zo .... 8-[ !

OK, ben een beetje voorzichtig, maar blijf het toch een beetje 'eng' vinden, (ruim) van te voren al het hele bedrag moeten overmaken en zo .... Maar ja, ik hoor eigenlijk nooit dat het fout gaat ... Maar ik probeer die kans dus ook tot een minimum te beperken !

Succes enne .... ben natuurlijk erg benieuwd welke het geworden is dadelijk :mrgreen:

Sunshine State
16-04-10, 09:55
Ik check wel altijd deze website:

www.cyberhomes.com (http://www.cyberhomes.com)

OK, ben een beetje voorzichtig, maar blijf het toch een beetje 'eng' vinden, (ruim) van te voren al het hele bedrag moeten overmaken en zo:mrgreen:

Heb ik gedaan afgelopen week.
Toch na alle controle blijft het spannend ..

Francien
16-04-10, 10:40
Wij hebben wel eens voor een dichte deur in Orlando gestaan hoor! Villa werd niet meer verhuurd. Wel 1000 euro betaald. Als je in de namiddag aankomt, probeer dan Hotelplan maar eens te bereiken. Dit is lang geleden en sindsdien boekte en checkte ik alles zelf. Goed contact met eigenaar of tussenpersonen is essentieel.