PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Roberto 85



Roberto_85
25-03-10, 10:38
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik deze account aangemaakt en direct een vraag op het forum afgevuurd, omdat ik al direct 2 reacties kreeg over het feit dat ik mij nog niet voorgesteld heb zal ik het nu eventjes doen ;)

Mijn naam is Roberto, ik ben 24jaar en woon in Limburg, Genk samen met mijn vriendin Wendy die ook net 24 is geworden.

We hebben vorige week na verschillende offertes aan te vragen onze reis naar Florida, Orlando bij American vacations. Ik vond dat onze nederlandse buren ons de beste service gaven qua vriendelijkheid en dat ze het beste inspeelden op onze wensen.

Dus het is een feit, wij gaan voor de eerste keer naar Amerika. wij vertrekken de 10de november en komen terug op de 27ste november. Wij hebben een midsize suv gehuurd, zullen verblijven op Cane Island en hebben tal van parktickets al op voorhand besteld. Animal kingdom, Epcot, Disney Studio's, de Universalparken, en zoveel meer ... het zullen 13 parken in het totaal worden.

Omdat onze eerste keer is zijn we wel benieuwd, maar we verheugen ons er ontzettend op!

Groetjes,
Roberto

r.teeuwsen
25-03-10, 11:09
Hi Roberto,

Welkom op dit informatieve forum, je kunt hier werkelijk alles vinden wat je maar zoekt. Vele bezoekers zijn frequente Florida bezoekers en zijn aardig ingeburgerd in het wel en wee aldaar!!

Heel veel plezier met al jullie voorbereidingen,

Greetz Remco

Teleton
25-03-10, 11:28
. . het zullen 13 parken in het totaal worden.

Hopla, een goed begin is het halve werk! En welkom hier bij de club van verwende en verslaafde Floridavakantievierders. Fijne tijd ook, om te reizen, hoewel het na Thanksgiving wel een drukte van belang op de vliegvelden kan zijn. Met Cane Island heb je vast een goeie keuze gemaakt, maar met 13 parken op het program zijn jullie lekker veel op pad. Vergeet ook de Lazy River in de zwemparken niet, voor die broodnodige relaxmomentjes......;-).

mrloes
25-03-10, 11:35
Welkom en alvast veel plezier!
November duurt nog ff maar de maanden gaan lekker snel als je regelmatig op t forum
komt, leest en vragen stelt. T is echt ideaal en zeker door foto's/verslagen van anderen kom je helemaal in de stemming.

[verwijderd]
25-03-10, 11:44
En niemand die je er voor waarschuwt dat het waarschijnlijk niet je laatste reisje naar Florida wordt? Eigenlijk toch schandalig aangezien bijna iedereen hier ook voor 1 keer naar Florida ging en er tegenwoordig liever gaan wonen. ;-)

Dus wees gewaarschuwd voor het Florida virus wat er heerst, maar geniet er lekker van en denk vooral ook aan de rustpuntjes in het geheel want 13 parken is een aardige lijst.

Roberto_85
25-03-10, 13:21
@ verwijderd

Jij bent zeker niet de enige die me al gewaarschuwd heeft :) Maar we zijn redelijk jong, pas gaan samenwonen, en bouwplannen over 4 tot 5 jaar. Wij hebben al 6 jaar zitten plannen gemaakt om naar Amerika te gaan, dus we staan te popelen!! En het kan heel goed zijn dat dit naar meer gaat smaken. I'll let you know :)

Met dit in ons achterhoofd ( Misschien maar 1 keer naar Amerika te gaan ) hebben we zoveel mogelijk gepland qua parken, met de waterparken als ' rustdag '. Hopelijk valt het weer mee.

@teleton

We zullen de Lazy river zeker uitproberen. bedankt voor de tip!

Bedankt voor het warme onthaal allemaal !!!

groetjes
Roberto

Sunshine State
01-04-10, 08:43
Ha echt helemaal leuk .


Kan me je gedachte wel voorstellen hoor, wellicht ga je hierna gewoon weer. Zoniet heb je er alles uitgehaald...

Francien
03-04-10, 10:58
Heerlijk weer in november!!!!!!!!!!!!!!