PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Hilton Garden Inn Lake Buena Vista, Orlando



marjoleinenrick
24-03-10, 23:07
Iemand hier ooit geweest??

Goede of slechte ervaringen gehad?

*edit: Sorry hier is de link :
http://hiltongardeninn.hilton.com/en/gi/hotels/index.jhtml;jsessionid=UJEUNVZUPPCZ0CSGBIVM22Q?cty hocn=MCOBVGI

:D

Teleton
25-03-10, 18:32
Goede of slechte ervaringen gehad?



Het hotel is nog maar net geopend, dus je zou wel eens de eerste kunnen zijn. Heb je de reviews op Tripadvisor al wel gelezen? Ziet er perfect uit en er zijn aantrekkelijke aanbiedingen. Iemand noemde 71 dollar per nacht, wat een prikkie is voor zo'n hotel. Het hotel ligt wat afgelegen, maar dat maakt het lekker rustig. Met de auto ben in a jiffy in (Down Town) Disney, Sea World en Universal. Ook de restaurants in LBV zijn gemakkelijk te bereiken.

marjoleinenrick
25-03-10, 19:55
Thanks, ik heb de reviews op Tripadvisor inderdaad al gezien maar ik dacht dat hier misschien ook iemand al ervaringen had.

Ik heb zelfs een aanbieding van 154 euro voor 3 nachten \\:D/

Joy
30-03-10, 14:53
Hoi Marjolein en Rick!

Ik ben hier vorig jaar augustus 3 nachten geweest en het is ons erg goed bevallen! Inderdaad een nieuw hotel met mooie kamers en voldoende parkeergelegenheid! Er is ook nog een klein buitenzwembad met jacuzzi waar wij heerlijk van hebben genoten savonds na een lange dag!
Ligging is prima, rustig maar toch centraal! Kortom, naar mijn mening een echte aanrader!

marjoleinenrick
03-05-10, 22:47
We hebben het eerste hotel van onze reis geboekt, en het is deze geworden voor 3 nachten! :D

marjoleinenrick
27-09-10, 19:51
Dit hotel was geweldig. Dicht bij seaworld en universal, en de premium outlet zit om de hoek.
Ontbijt kon je bijboeken en was zalig! Heel vriendelijk personeel en mooie kamers.
Zou het iedereen aanraden!

cant51
27-09-10, 22:23
Ben nu in Florida en wil toch een paar dagen naar Orlando, op jou advies net dit hotel geboekt voor komend weekend:D.

Grtjes Toos

marjoleinenrick
27-09-10, 22:33
Wat heerlijk voor jullie, veel plezier!

Er zit trouwens ook een Olive Garden aan het begin van de parkway straat, op het forum word hier ook al over gesproken, was heel lekker eten en ook gezellig druk.

groetjes

cant51
28-09-10, 16:15
Ken de Olive Garden vaak gegeten en het eten is er goed, bedankt voor de tip.

Grtjes Toos