PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bosyka (Bob)



Bosyka
23-03-10, 20:10
Hoi bij dezen stel ik mijn zelf even voor. In het kort ik ben Bob ( dat zeg ik kort :-D ) ben zelf nog in Florida of waar dan ook geweest in Amerika. Maar in September gaat het er dan toch van komen we gaan naar Inverness - Florida. Struin nu dan ook het forum af naar alle info over deze plaats ( streek ). En zal tzt zeker met wat vragen komen.

Gr. Bob

Marita
24-03-10, 07:43
Hoi Bob,
Veel plezier met het doorstruinen van dit florum. Zelf zijn we ook al in september daar geweest. De pretparken als je die wilt bezoeken zijn dan niet zo druk bezocht. Met hoeveel personen reizen jullie? Ik neem aan zonder kinderen daar jullie in september kunnen gaan. Heel veel voorpret dat zal zeker lukken en kom je er niet uit er zijn genoeg welwillende verslaafden die hun ervaringen met ons willen delen.

groetjes Marita

r.teeuwsen
24-03-10, 07:52
Hoi Bob,

Welkom op dit informatieve forum, je kunt hier bijna alles vinden, en als er iets niet opstaat, sportievelingen genoeg die je helpen!!
Gaan jullie met z'n tweeën of met een groepje??
Volgens mij zijn we er een keer langsgereden toen wij naar River Bay gingen...

Veel plezier met jullie voorbereidingen!!

Remco

A.Hofman
24-03-10, 10:39
Hallo Bob,

Wij gaan van 1 t/m 15 november naar Inverness. Ik ben er in 1999 een uurtje op de koffie geweest, op doorreis naar Clearwater, maar heb er nog nooit voor langere tijd verbleven. Er is ondertussen nogal wat veranderd op het park, o.a. een nieuw restaurant. Wij zijn ook druk op zoek naar activiteiten en attracties aan de westkust/Citrus County en omgeving.

Misschien heb je hier nog wat aan:
http://www.visitcitrus.com/

Veel plezier met de voorbereiding !

Bosyka
29-03-10, 18:36
bedankt voor het welkom. En inderdaad gaan we met meer personen en wel met zijn vieren.

GR. bOB

Francien
03-04-10, 11:00
prettig moment om te gaan.......iedereen weer naar school, alle toeristen weer naar huis...en dan kom jij. Lekkerrrrrrrrrrr:)