PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: WoBreeDo



WoBreeDo
23-03-10, 09:36
Dag allemaal,
ik ben Saskia, 38 jaar.
De forumnaam Saskia was al bezet, vandaar mijn alias WoBreeDo, wat staat voor mijn 3 honden Wodka, Breezer en Dommelsch.

Mijn man en ik zijn helemaal Amerika-minded en we hebben onze kids van nu 11 en 14 met het virus aangestoken.
In 2005 zijn we met ze naar Orlando gegaan en daar hebben ze het idee aan overgehouden dat Amerika één groot pretpark is. ;)

Deze zomer gaan we het nog een keer doen, maar we voeren de Amerika-in-een-ander-licht-tijd ietsje op. We willen een anderhalve week met een camper rondreizen en daarna nog anderhalve week in Orlando in een huisje belanden.

Maar goed, daar ga ik eerst wel even informatie over zoeken hier. Het leek me netjes me eerst even voor te stellen.

Groetjes
Saskia

Ta2 Gerrit
23-03-10, 09:48
Hallo Saskia, en welkom op dit fraaie, en vooral informatieve Florum.

Zeker netjes dat je je voorstelt, dan weten we met wie we praten :-).
Wat je zoekt zul je zeker hier vinden, wat Florida aangaat. En ook leren (of de kids) dat het niet allemaal pretpark is. Hoewel.............:D

Wat gaat de camperreis brengen ? Is dat ook allemaal in Florida, of in een ander deel van de mooie US.
En is alles al geboekt; vluchten, villa etc, of nog in de planning ? ESTA ?
Je ziet, ook wij willen alle informatie, want we zijn niet nieuwsgierig :^o.

WoBreeDo ?? Zeker uit Brabant :lol: , versnaperingsgewijs gezien, dan ;-).

WoBreeDo
23-03-10, 09:54
Brabant? Hahaha, nee een geboren Hagenees, nu woonachtig in de betuwe.
De namen van mijn honden is mijn "schuld".

Excuus trouwens voor de slechte start; ik had mijn titel van het voorstelberichtje beter moeten doen. Ik post kennelijk net zo ondoordachtzaam als ik praat...

Er is nog niets gepland, ik ben drastisch op zoek naar informatie. Vandaar mijn aanmelding. Ik wil namelijk iets meer van Amerika laten zien aan de mannen dan Orlando, maar wil ook geen dagen met ze in een camper zitten, terwijl ze zich verveeld in de neus peuteren. Een veeleisende combinatie dus. ;-)

Ik ga eerst maar eens goed lezen hier, of heb je nu al tips om het me te vergemakkelijken, dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn! :-))

corrus
23-03-10, 10:08
We willen een anderhalve week met een camper rondreizen en daarna nog anderhalve week in Orlando in een huisje belanden.

Florida is geen camper staat... Gewoon rondtoeren met een flinke auto is veel beter te doen. (en in ieder geval een flink stuk goedkoper)
Bovendien kun je er (wat hotels betreft) op iedere hoek van de straat slapen...

Nee... Rondrijden in een camper binnen Florida is niets voor mij...
Bovendien ben je, voor zo'n reclame voerend voertuig, eigenlijk nu al veel te laat voor deze zomer... de meesten zijn al niet meer de krijgen.

WoBreeDo
23-03-10, 10:12
Nee... Rondrijden in een camper binnen Florida is niets voor mij...
Bovendien ben je, voor zo'n reclame voerend voertuig, eigenlijk nu al veel te laat voor deze zomer... de meesten zijn al niet meer de krijgen.

Ik wil ook pertinent niet in een camper met reclame van de voorruit tot het achterlicht. :-& Liever dan nog een particulier apparaat huren.
De jonge mannen willen het liefst van San Fransisco via LV naar Florida. Ik weiger dat te doen, want ik ken de mannen; dat verveelt na 3 dagen zulke lange afstanden te moeten rijden.

Alternatief is natuurlijk een vliegen naar en eeen camper huren in LV, daar een rondje LV, Grand Canyon, Bryce, Yosemitee, Monument Valley doen en dan vliegen naar Orlando.

Ta2 Gerrit
23-03-10, 10:19
Voor een camperreis moet je bijna traditioneel aan de Westkant van de US zijn.
Een rondje langs de Nationale Parken (Bryce, Zion, Grand Canyon), erg mooi, maar wel uitzoekwerk als het 1 1/2 week wordt. En dan met een binnenlandse vlucht naar Florida.

Maar ook in Florida wordt de camper niet geschuwd, al zijn de parken niet zo spectaculair en de campings wat dunner gezaaid. Op deze (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4254&highlight=camper) en deze (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7672&highlight=camper) pagina staan al wat dingetjes over camperen in Florida.
Je zou ook even kunnen "zoeken" in de blauwe balk boven aan de pagina.

Veel plezier met de voorbereiding, en hou ons op de hoogte.

r.teeuwsen
23-03-10, 18:02
Hoi Saskia,

Welkom hier op het forum, mooi vooruitzicht, lekker 1,5 week met een Camper rondtouren en daarna nog 1,5 week 'ontspanning' in Orlando, de pretparken.
Onze kinderen zijn beide één jaartje ouder, 12 en 15, maar die kijken er ook weer naar uit!! Het virus wat je krijgt als je eenmaal Florida bezocht hebt, daar is gelukkig geen medicijn voor!!

Veel plezier met jullie voorbereidingen!!

Greetz, Remco