PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mvdstroom (Marlon)



mvdstroom
22-03-10, 21:33
Hoi allemaal,

Ik ben Marlon (vrouw van 28 jaar) en ik ga op 8 mei samen met mijn moeder (62 jaar) een weekje naar Florida. We vliegen op Orlando waar we twee nachten zullen blijven (waarschijnlijk met bezoek aan Sea World), maar daarna liggen alle opties nog open. Dus graag zou ik leuke tips willen ontvangen :-)

Verder willen we eigenlijk ook het liefst overnachten in B&B ipv de grote hotelketens, heeft iemand hier ervaring mee? En kent iemand leuke B&B / gastenverblijven in de buurt van Miami / The Keys en The Everglades?

Ben benieuwd!

Groetjes, Marlon

r.teeuwsen
22-03-10, 22:11
Hoi Marlon,

Welkom hier op het forum, super dat jullie een weekje naar Florida gaan, maar denk je niet dat het wat ver is, Miami/Keys/Everglades in een weekje, als je ook nog twee dagen in Orlando blijft. Ja, het moet kunnen maar het worden wel bliksem bezoeken volgens mij.....

Veel plezier met je voorbereiding van jullie reis!!

Greetz, Remco

Michael66
22-03-10, 22:20
Hoi Marlon,
Welkom op het heerlijke vakantie-forum over Florida. De bron en vraagbaak voor de nieuwe en ervaren Florida-ganger.

Er zijn al velen die B&B's hebben bezocht, met name op de Keys. Kijk eens bij de hotelervaringen hier op het forum: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5422
Daar vind je ook ervaringen met hotels in andere plaatsen. B&B's niet zoveel. Er zijn wel veel leuke kleinere hotels, vlak langs de kust van de Golf van Mexico vooral. Echter, daarvan vind je niet veel ervaringen hier, aangezien de meesten toch bij de bekendere, grotere hotels uitkomen.

Maar wie weet, misschien vind je net dát leuke hotelletje of heeft een ander forumlid een tip voor je.

Als je al weet in welke plaatsen je wilt overnachten, dan kun je voor die plaatsen specifiek naar hotels in die plaats vragen, er zijn al een behoorlijk aantal onderwerpen beschikbaar met de titel: "Hotel gezocht: <plaatsnaam>"

Succes. En veel plezier.