PDA

Bekijk Volledige Versie : Zomerkleding in oktober



ietie
22-03-10, 18:54
Dit jaar jaar gaan wij voor het eerst in oktober na florida, hangt er in die periode ook nog zomerkleding in de winkels of is het handig om toch maar iets uit nederland mee te nemen?

cant51
22-03-10, 19:35
Er hangt wel uitverkoop zomerkleding, maar het viel ons afgelopen oktober echt op dat er erg veel winterkleding in de rekken hing, natuurlijk zijn er altijd polo's, t-shirts, korte broeken te koop (maar die kan je daar het hele jaar kopen).

Echt leuke zomerkleding daar was niet heel veel meer van te vinden, beetje jammer want wij hebben afgelopen oktober eeeeeerg warm weer gehad was, was toch blij dat ik het een en ander uit Nederland mee had genomen.

sonja
22-03-10, 19:46
De wintercollectie hangt dan inderdaad in de winkels, leuk voor de komende Nederlandse winter. Wij vonden echter nog volop zomerkleding (uitverkoop en heel voordelig:grin:) en hebben dan ook flink gekocht, dit was in Fort Myers.

Marco Stern
22-03-10, 19:47
Oh ik ben oktober vorig jaar heel goed geslaagd voor zomerkleding bij Miromar Outlets en de JC Penney/Sears/Macys in Edison Mall shopping center te Fort Myers. Al ben ik niet echt fan van de Amerikaanse 'relaxed/straight' pasvorm (lees: modelletje zak) waarin zo'n beetje alles gemaakt is :-p

Tip voor de genoemde 3 warenhuizen; ga eerst even naar hun websites voor kortingsbonnen. Wij kregen afgelopen week daardoor 20% extra korting bovenop de winkelkortingen.

sonja
22-03-10, 19:56
Oh ik ben oktober vorig jaar heel goed geslaagd voor zomerkleding bij Miromar Outlets en de JC Penney/Sears/Macys in Edison Mall shopping center te Fort Myers. Al ben ik niet echt fan van de Amerikaanse 'straight' pasvorm (lees: modelletje zak) waarin zo'n beetje alles gemaakt is :-p


Ja de Edison mall was ook regelmatig ons 'doelwit', prima geslaagd, trouwens ook bij het Gulf town centre. Wat is trouwens modelletje zak oftewel 'straight'?:?:

Marco Stern
22-03-10, 20:10
Ja de Edison mall was ook regelmatig ons 'doelwit', prima geslaagd, trouwens ook bij het Gulf town centre. Wat is trouwens modelletje zak oftewel 'straight'?:?:

Ja de Gulf Town Center hebben we ook gehad, we waren kind aan huis bij de Best Buy haha. Modelletje zak bedoel ik mee dat de meeste polo's en overghemden vierkant zijn en er geen model in zit. Er zijn bijvoorbeeld wel overhemden te koop met model, die hebben dan 'fitted' op het label staan. Bij korte broeken valt het mij op dat de pijpen vaak megagroot (breed) zijn.

Hier de verschillen:

http://img249.imageshack.us/img249/784/shirtfittingguide.gif

sonja
22-03-10, 20:17
Aha, bedoel je dat, goed uitgelegd, daar heb ik geen last van, ik draag geen overhemden. Bij de dameskleding valt dat wel mee hoor, maar die draag jij, denk ik, niet.:D