PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Daydreamy: Orlando - Orlando 2011



daydreamy
22-03-10, 14:37
Volgend jaar willen wij 14 dagen naar Orlando met een peuter van dan bijna 3.
We hebben dit schema gemaakt en ik vraag me af of dit te doen is met zo'n kleintje.
Hij zal dan waarschijnlijk nog 1x per dag slapen.

De periode zal in eind augustus en begin september zijn
(aangezien het onze huwelijksreis is en we waarschijnlijk eind augustus 2011 trouwen :) )
We zullen voor de gehele vakantie een villa met zwembad huren en ook voor dezelfde periode een auto.

dag 1 - Amsterdam - Orlando
dag 2 - Omgeving verkennen/boodschappen doen
dag 3 - Seaworld
dag 4 - Auquatica, beetje relaxdag
dag 5 - Natuurdag, Kelly park?
dag 6 - Shopdagje
dag 7 - Disney
dag 8 - Typhoon lagoon, beetje relaxdag
dag 9 - Natuurdag, welk park is nog meer aan te raden?
dag 10 - Disney
dag 11 - Disney
dag 12 - Shopdag - relaxen
dag 13 - Disney
dag 14 - Weer naar huis

Alle tips en suggesties zijn welkom :)

r.teeuwsen
22-03-10, 14:42
Hoi Floridagangers ;-)

Ja, dat moet zeker lukken!! Heerlijk vooruitzicht is dat zeg, whow!!
Nou, je kunt je hier op het forum naar hartelust inlezen op het grote moment ver hier vandaan!!
Geweldig, geniet van alle voorbereidingen!

Greetz, Remco

belgske
22-03-10, 20:35
dag 9 - Natuurdag, welk park is nog meer aan te raden?



National Seashore, meteen ten zuiden van Kennedy Space Center, is een zeer mooi stukje natuur, direct gelegen aan de oceaan (en bedoel ik vooral veel diverse vogels en alligators).
Klein uurtje rijden van Orlando.
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik er zelf nog niet geweest ben.
Maar ik heb er veel over gelezen, en bij ons bezoek aan Florida in aug '10, zal dit zeker bezocht worden.

Kelly Park is zeker een pareltje.

daydreamy
22-03-10, 20:54
Bedankt voor de reacties :) National seashore klinkt goed, zal het onthouden ;)

erkens
09-04-10, 21:14
Het lijkt me wel een heel erg druk schema met zo'n kleintje. We zijn net terug van een floridareis en wij merkten dat onze kinderen (bijna 2 en 3,5) toch best veel behoefte hebben aan rust. Wij planden dus meestal 1 drukke dag en daarna 1 rustige dag, de dag daarna werd weer een drukke dag (dus een groot park bezoeken) en daarna complete rust, de hele dag 'thuis' in de villa en aan het zwembad.
Je kan dan niet zo veel doen als je zou willen, maar het blijft wel voor iedereen leuk.

cloggie68
09-04-10, 21:31
Lijkt me leuk hoor maar denk ook eens of je niet naar Busch Gardens wilt, zeker nu er het nieuwe Sesamstraat deel is geopend? Is wel een uurtje rijden (in Tampa) maar zeker voor die leeftijd is het natuurlijk één en al herkenning?

Als je Disney doet en jullie zijn een beetje vroege vogels (vaak met zo'n kleintje) probeer dan vroeg te beginnen en aan het begin van de middag terug naar hotel/villa om lekker te zwemmen. Een villa/townhome zou ook echt lekker zijn van wege de rust en de ruimte maar ik weet niet waar jullie voorkeur naar uit gaat.

Wij waren vorig jaar met onze kids van 5 en 6 dus wel iets ouder maar we bleven nooit echt een hele dag thuis hoor, dan gingen we meestal toch wel even shoppen ofzo (maar ja, dat is voor iedereen anders)....

Dr. Phlox
10-04-10, 10:48
De eerste x Disney Parijs was 5 dagen lang met de jongste van 2,5 jaar. Alle dagen in het park en hij sliep tussendoor in de wandelwagen. Dus ruste tussendoor goed uit.
Elk kind is natuurlijk anders. Verder is het een leuk schema waarbij de laatste paar dagen Disney toch wel te doen zijn.
Grz
Ton

Sunshine State
10-04-10, 18:32
Lijkt me leuk hoor maar denk ook eens of je niet naar Busch Gardens wilt, zeker nu er het nieuwe Sesamstraat deel is geopend? Is wel een uurtje rijden (in Tampa) maar zeker voor die leeftijd is het natuurlijk één en al herkenning?....

Wel mee eens, Bush Gardens is ook een heel mooi park, Lori Landing tot Sesam Straat, een Zoo gevoel, een kabelbaan om in uit te rusten, en er is zoveel meer te doen. Wel een onderschat park denk ik..

daydreamy
12-04-10, 09:57
Bedankt voor de reacties :)

Busch Gardens ziet er inderdaad erg leuk uit! niet verwacht!
We nemen deze waarschijnlijk op in de vakantie, zag namelijk ook dat je zo'n ticket package kunt kopen (Seaworld, Aquatica & Busch Gardens) voor een leuke prijs :)