PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Tamaraatje1975: Orlando-Orlando



Tamaraatje1975
21-03-10, 21:45
Hallo allemaal,

We zijn twee enthousiaste USA-tieners van 35 en 39 jaar jong en we gaan dit voorjaar van 12 t/m 28 april naar Florida voor een rondreis.
Ons schema ziet er als volgt uit:

12 april: Aankomst Orlando, overnachting in Baymont Inn
13 april t/m 15 april: Familiebezoek in Melrose, bezoeken st. Augustine
16 april: Melrose - Daytona (speedway/classics
automuseum) + overnachting
17 april: Kennedy Space Center, overnachting Titusville
18 april: Easy going richting Fort Lauderdale + overnachting
19 april: Miami (south beach en Holocaust museum) +
overnachting Homestead
20 april: Homestead richting Key West (Hemmingway
house/Mallory pier) + overnachting
21 april: Key West via Homestead richting Everglades city
(airboattour) + overnachting
22 april: Everglades city - Naples - Sanibel Island (landgoed
Edison) + overnachting
23 april: Sanibel Island - Ft. Myers - st. Petersburg - Tampa +
overnachting
24 april: Sightseeing Tampa (shopping) + overnachting
25 april: Tampa - Orlando (seaworld)
26 april: Orlando (shopping)
27 april: Orlando (Epcot)
28 april: Easy going en ri. vliegveld
29 april: Aankomst Amsterdam :sad:

Tips en tops zijn welkom. We hebben geprobeerd het zo afwisselend mogelijk te houden aansluitend aan onze interesses. Zoals de amerikanen zeggen: it's not six in an stone, dus we hebben behalve de tickets en de huurauto en 1e overnachting nog niks vastgelegd afhankelijk van wat we onderweg tegenkomen.

groetjes arthur & tamara

Ta2 Gerrit
21-03-10, 23:00
Ziet er erg relaxed uit, jullie schema.
Maar ik moet het toch licht in de war schoppen. Het Klassix Auto Museum (http://www.lostparks.com/klassix.html)bestaat al een paar jaar niet meer, helaas.

Als alternatief zou je Destination Daytona in Ormond Beach (I95/A1A) kunnen bezoeken. Daar zit ook een classic car shop, en natuurlijk de grootste HD dealer ter wereld, waar ook een aantal oude, en/of zeer aparte Harleys staan, zowel bij de dealer als de naastgelegen J&P Megastore.
Echt de moeite waard.

Tamaraatje1975
22-03-10, 20:50
Bedankt voor je tip !!

Bedoel je met relaxed te rustig of gewoon goed. Ik ben niet zo'n planner en wil wel bepaalde dingen zien maar als we iets anders tegenkomen ook goed. Het is tenslotte vakantie.

groetjes

Tamara

Ta2 Gerrit
22-03-10, 21:13
Met relaxed bedoel ik dat je een mooie balans hebt tussen dingen doen, reizen en lekker je rust pakken.
Heel vaak zie je dat mensen 3 weken vakantie in 2 weken willen proppen en dan niet echt uitgerust terug komen.

En hoewel ik wel begrijp dat iedereen zo veel mogelijk wil zien en doen tijdens een US vakantie, is de essentie van vakantie toch een break van het jachtige arbeidsleven :-)

Tamaraatje1975
23-03-10, 18:48
TNX !!

Tamara