PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tinekejoren



tinekejoren
21-03-10, 15:25
Hallo

ik ben Tineke Joren en ga dit jaar samen met man en twee kinderen 12 en 8 jaar oud voor het eerst naar florida:D:D .we gaan in augustus 2010.
Op dit forum heb ik al veel tips etc gelezen , (alvast bedankt daarvoor) en hoop er nog meer te krijgen8-) , maar dat zal wel lukken.

groetjes

Tineke

r.teeuwsen
21-03-10, 18:50
Hoi Tineke,

Welkom op dit forum, mooie leeftijd hebben de kinderen om naar de parken te gaan.
Geloof mij, je komt tijd te kort om alles te zien, dus kom gewoon nog een keer terug!!
Dat Florida virus loopt een ieder op, daar is geen medicijn voor ;-)
Hoe lang gaan jullie 2 of 3 weken??
Veel plezier met jullie voorbereidingen!!

Greetz, Remco

baluga
21-03-10, 20:43
Welkom Tineke, wij hebben ook 2 kids. 1 van 8 en 1 van 11 jaar. Ook voor ons is het de eerste keer dat we naar Florida gaan. Ik kan je vertellen dat ik ontzettend veel info van het forum heb gehaald en ook gebruik van het forum heb gemaakt door vragen te stellen aan de doorgewinterde Florummers. Deze werden altijd boven verwachting beantwoord. Veel plezier met de voorbereiding.:)

mhagman
21-03-10, 21:15
hallo Tineke,
Ook wij gaan met onze 2 kinderen in de leeftijd van 11 en 8 deze zomer naar Florida, tips van deze site lijken mij heel handig en het is leuk om alle enthousiaste reactie's te lezen, veel plezier met de voorbereidingen,
Gr,
Mariska

tinekejoren
23-03-10, 17:26
Wij gaan 17 dagen , we hadden voor 18 dagen geboekt , maar Martinair vliegt niet meer op woensdag maar op donderdag .
Er gaat jammer genoeg 1 dag van onze reis af.
Het hotel voor de 1ste dagen was al geboekt dus die moest ook omgeboekt worden.
Nu hopen we dat Martinair niet weer een andere dag gaat vliegen , ik ga er vanuit dat ze dat per jaar bekijken of heeft iemand anders dat al vaker mee gemaakt.
gr.
Tineke

r.teeuwsen
23-03-10, 18:08
Tineke,

Nee, die dienstregeling staat redelijk vast, daar wijzigen ze niet zo snel in, wel in tijden, maar niet in dagen, tenminste dat is onze ervaring!!

Greetz, Remco