PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nee



nee
21-03-10, 00:45
Ik ben nee en we gaan van de zomer naar Florida. Misschien vind ik tips over auto huur, de dolfijnen, de parken in bij Orlando en tips voor leuke overnachtingen. We maken een rondrit met een auto.
groetjes nee

r.teeuwsen
21-03-10, 10:24
Hallo Nee,

Welkom op dit forum, je kunt hier werkelijk alles vinden waar je naar zoekt....
Alleen, hoe ziet jullie groep eruit?? Gezin, alleen, vrienden?
Gaan jullie in de zomervakantie met kinderen?? Dat is wel handig voor de overige forum leden om gericht info te geven....
Maar leef je uit op het forum en veel plezier bij de voorbereidingen!!

Greetz, Remco

aggie
21-03-10, 10:42
Welkom Nee op dit gezellige en informatieve Florum!! Hier zul je beslist de nodige informatie vinden, zodat jullie een mooie reis kunnen samenstellen. Vooral ook veel plezier met de voorbereidingen:lol:

nee
21-03-10, 16:29
Hallo, wij zijn een gezin met 2 dochters 12 en 15 jaar...... Wij maken een rondje Miami...Miami hebben 20 dagen de tijd....Alleen nog maar de vlucht geboekt, verder moeten we alles nog uitwerken en boeken. Wij gaan in juli 2010.

hrjhaan
21-03-10, 18:50
Wij doen in juli ook een rondje Miami .... Miami. Kijk maar op http://familiehaan.blogspot.com. Daar staat ons reisschema op en welke hotels wij hebben geboekt. Wie weet doe je nog ideeën op.

nee
21-03-10, 19:52
Hallo, wij willen het rondje andersom maken. Dit omdat we de parken als laatste willen doen.... pff ik ben niet zo van de pretparken.... ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren! Misschien ga ik wel helemaal om, en wil ik niets anders meer. Ik vind in Nederland een dagje Efteling al een bijzondere bezigheid i.v.m. de wachttijden!

Keep on smiling...

hrjhaan
21-03-10, 19:54
Wij doen express de parken in het begin, kunnen we de rest van de vakantie uitrusten en bijkomen.

nee
21-03-10, 20:09
Is ook een goed idee...maar het lukt ons nooit om zonder stress te vertrekken, dus we doen toch maar de parken als laatste. Of het wijsheid is???? Wij zullen het ervaren. Als we terug zijn ben ik die weer snel aan de slag moet, de rest heeft nog een paar weken vakantie....

r.teeuwsen
22-03-10, 12:44
Hoi Nee,

Vakantie is om te relaxen!! Zie het als een leuk vermaak de parken, enne de lange wachtrijen kun je best omzeilen door op het juiste moment je fastpass te gebruiken.
Dat scheelt enorm!! Waarom stress voor je vertrek?? Ze hebben alles te koop daar, dus als je echt wat vergeten bent, koop je het gewoon daar, Walmart 24/7 open!!
Lekker uitrusten in het vliegtuig, heb je 10 uur de tijd voor....kom je uitgerust aan!!

Veel plezier in de parken!!

Greetz, Remco

hrjhaan
22-03-10, 12:52
Gezonde vakantiestress heb ik ook altijd last van. Alle kleren gewassen en gestreken. Huis een beetje aan kant. Poezenoppas geregeld. Paspoorten nog geldig? Hoe laat moeten we vertrekken om op tijd op schiphol te zijn? Enz. enz. Maar als ik eenmaal op schiphol ben, valt alles van me af. En als ik dan wat vergeten ben, dan koop ik het wel ter plaatse. Wij nemen eerst 2 dagen rust voordat we aan de parken beginnen. Dagje Miami en dagje Cocoa Beach.