PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: maudluuk



maudluuk
20-03-10, 17:55
Beste forum-leden,
ik ben in september al 3 jaar lid van dit forum en lees af en toe mee.Ik ben het meeste actief op het allesamerika forum onder een andere naam.Ben net terug uit new york.En proeft weer naar meer.Ik zou graag in de december vakantie naar florida willen met mijn schoonouders ( dan 50 jaar getrouwd) mijn vader, schoonzus en man en onze 2 kinderen.Kleine familie...
Ik ben met mijn man en ouders ( mijn moeder overleed dit jaar in mei helaas) in 1991 15 dagen in florida geweest.5 dagen tampa, 5 dagen orlando en 5 dagen miami.
Daarna 4 weken in west usa in 1992.In 2008 met onze kinderen rondreis west usa.Nu bijna een week met mijn man in new york.
Het idee om eens met z'n allen weg te gaan leeft nu.Aangezien mijn moeder aan kanker overleden en in de omgeving het eea naar gebeurd ben ik eens op kayak.com gaan kijken naar prijzen in die periode.
Ik om bv vanuit brussel uit voor 18-12-10 tm 01-01-11 voor zo'n 737 $ pp ( 545 euro).
Het maakt ons niet uit waar naartoe heb al gekeken op orlando,tampa ,miami,fort muers ,fort lauderdale.
Nu alvast enkele vragen.Zijn er nog andere interessante aanvlieg luchthavens die ik vergeet? Hoe liggen de prijzen normaal in die periode? Is een heel groot huis huren dan interessant?Bv in kissemee en fort myers Of aparte hotelkamers ? Ben al erg bekend met priceline....
We kunnen ook vliegen vanaf dusseldorf,amsterdam etc. ( wonen in maastricht) maar brussel komt tot nu toe interessant uit.De truc met martinair.de vanaf dusseldorf is niet interessant voor die periode.
Alle tips + meedenken zijn welkom.Het idee is om zeker een paar dagen in orlando te verblijven en de rest evt.rondreisje.
Tips voor reisverslagen e.d. zij ook welkom met zulke gelijke reizen.
Ik weet ook nog niet of mijn schoonouderes en schoonzus+ man er open voor staan.Ik wil eerst bepaalde gegevens inventariseren.
By the way op het andere forum heet ik jokaluma.

Njit
13-03-11, 22:27
Welkom op het FLorum. Bekende naam van het AA forum :)

maudluuk
15-03-11, 21:00
ja inderdaad is wel even wennen dit forum omdat er niet automatisch melding binnenkomt van een geplaatst bericht,of kan ik dat ergens wijzigen??
Nou de plannen van het vorig jaar worden dit jaar echt werkelijkheid want:
:blob1: YES we hebben de knoop doorgehakt en geboekt.
De keuze is toch op de reis via brussel-maimi met TAP gevallen.Voor 570 euro retour met fijne overstaptijden en relatief korte reistijd.
Nu kan het echte plannen dus gaan beginnen.
We willen sowieso zeker 5 dagen in orlando regio verblijven en een aantal dagen aan de golf van mexico.20 jaar geleden waren we dus ook al 5dg in miami 5 dg orlando en 5 dg clearwater beach.Miami viel ons toen erg tegen dus zo lang hoeft niet tenzij er nu goede tips komen.Key west is wellicht een optie of is dit te ver voor zo'n korte periode? Verder willen we met de kinderen zeker naar de everglades en wellicht vanuit key largo de zee op ( was indertijd erg interssant) met een glasbodem boot in de zee kijken maar is dat nu nog mogelijk?
Waar verblijven aan de golf van mexico? Clear water beach was leuk maar we reden toen ook langs sarasota en naples kan me nog herinneren dat dit erg mooi was.Indertijd waren we in januari en clear water beach was nogal frisjes wellicht zuidelijker betere plaatsen?
Heel veel vragen dus nog.Hopenlijk hebben jullie goede tips en aan of juist afraders op bovenstaande.


Kan ik nog ergens bovenstaand bericht in een ander topic plaatsen mbt mijn vragen?
tja njit op het andere forum heet ik jokaluma
maar in het echt gewoon karin :wink:

Njit
15-03-11, 21:27
Hallo Karin,

je kan je abonneren op een bericht. Zie hier hoe je dat doet: FAQ: Abonneren op een Discussie (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5375). Zie ook FAQ: Handig gebruik van het Forum (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3261)

Het liefst je vragen maar op 1 plek plaatsen, bijvoorbeeld in een reisschema of in Florida Algemeen. Het staat je vrij om je bericht in dit topic te wijzigen en een nieuw onderwerp aan te maken.

mattrob
15-03-11, 22:56
Welkom hier :mrgreen: ! Je forumnaam is wel even wennen 8-[

Leuke deal gemaakt, TAP is ongetwijfeld prima maatschappij ! En een hele leuke periode om te gaan \\:D/

corrus
15-03-11, 23:48
En.... Bij TAP kun je ook United Mileage Plus miles sparen... \\:D/

maudluuk
16-03-11, 15:56
Welkom hier :mrgreen: ! Je forumnaam is wel even wennen 8-[

Leuke deal gemaakt, TAP is ongetwijfeld prima maatschappij ! En een hele leuke periode om te gaan \\:D/
haha dan weet je meteen wat luma uit mijn naam betekend op het allesamerika forum....joka is dus john en karin:p