PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Linda



lindje
20-03-10, 15:26
Hallo allemaal,

Ik ben Linda en ik ga samen met mijn vriend in mei 12 dagen voor de allereerste keer naar Amerika.
Voor mij is het de eerste keer dat ik zo'n verre vlucht maak. Ik ben nog niet verder gekomen dan Europa.
We gaan eerst 5 dagen naar Orlando. Op Calabay park hebben we een Villa gehuurd. Na die 5 dagen gaan we naar Miami waar de cruise vertrekt naar de Bahama's voor 5 dagen. Na deze cruise blijven we nog 1 dagje in Miami en dan vliegen we weer naar huis.

De keus op Florida is gevallen omdat er zoveel variatie aan attrakties en bezienswaardigheden zijn. Het was de bedoeling dat we naar Disney zouden gaan, maar achteraf lijkt me alleen al de Amerikaanse cultuur snuiven al meer dan voldoende. We kunnen altijd nog een keer terugkomen.

Ik vind het allemaal super spannend. En kijk er ook enorm naar uit.

r.teeuwsen
20-03-10, 15:36
Hoi Linda,

Welkom op dit Forum, je kunt hier alles vinden wat je ook maar zoekt!!
Jullie hebben een mooie reis voor de boeg, om maar even toespeling op de cruise te maken, heerlijk een vijf daagse naar de Bahama's, super!!
Ik ben er zeker van dat jullie hier nog gaan terugkomen, er is hier zoveel te doen.
Snap ik het goed dat jullie in Orlando starten en via Miami terugvliegen??

Heel veel plezier met alle voorbereidingen!!

Greetz, Remco

lindje
20-03-10, 16:37
Hoi Remco,

We komen inderdaad aan in Orlando. Vandaaruit hebben we een auto bij Hertz gehuurd om naar de Villa in davenport te rijden.
Na deze 5 daagjes brengen we de auto terug op Miami-airport en gaan met de taxi naar de cruise. We hebben alles zelf geregeld. Ik hoop dus ook dat alles goed loopt!

Groetjes Linda

angelab
22-03-10, 10:26
Hoi Linda! Leuk vooruitzicht! Wij gaan ook dit jaar voor het eerst naar Florida. Wij hebben toevallig ook een villa gehuurd op Calabay Parc, mag ik vragen welke villa precies, misschien zitten we wel in dezelfde! Wij gaan van 18-06 t/m 7 juli naar florida, dus jullie zitten er net iets eerder!
Wij hebben deze villa gehuurd: http://calabayparcholidayvilla.com/
Veel plezier met de voorbereidingen! groetjes Angela

r.teeuwsen
22-03-10, 10:45
Hoi Linda,

Dat gaat lukken, zeker weten!! Er zijn zoveel mensen die gewoon zelf hun reis samenstellen, dat moet goedkomen!!
Vertrouwen hebben in jezelf ;-)
Wanneer vertrekken jullie precies, wij gaan de 30ste vliegen en de 14de mei terug!!

Veel plezier daar!!

Greetz, Remco