PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Bahia Mar Beach Resort, Ft. Lauderdale



laanvdj
22-08-05, 16:02
wij hebben via priceline 3 dagen bahia mar beach resort in fort lauderdale geboekt voor $40 per nacht per kamer Wij gaan op 8 sept.
Is hier al een iemand naar toe geweest? de reviews zijn of heel goed of heel slecht, maar zijn allemaal door amerikanen gegeven, dus misschien hanteren zij andere normen als ons

ju
28-08-05, 10:58
de reviews zijn of heel goed of heel slecht, maar zijn allemaal door amerikanen gegeven, dus misschien hanteren zij andere normen als ons

herkenbaar! Wij zaten zelfs in een heel goed bekend staande hotelketen (Hilton) en dus goed hotel - mag je zonder meer aannemen alleen vanwegen hun reputatie - in Clearwater Beach. Tot het laatst heb ik geaarzeld of ik dit zou boeken, omdat het werkelijk werd afgekraakt op bijna alle punten (behalve "ligging")! Gelukkig heb ik me dus niets aangetrokken van slechte reviews - veelal door Amerikanen - op Tripadvisor. Waar het aan ligt? Geen idee! Andere normen, andere verwachtingen, gewoon strontverwend zijn (want zelfs in 5 sterren + hebben mensen nog wat te klagen). Sinds deze persoonlijke ervaring neem ik de reviews op Tripadvisor met een pondje zout. Ik zou jou hetzelfde adviseren!
:!:

laanvdj
13-09-05, 05:10
zijn inmiddels al in het hotel geweest, het was voor onze begrippen een mooi en goed verzorgd hotel, hadden ook nog gratis een upgrade gekregen naar een mooiere kamer.Er werd geen onderscheidt gemaakt of je bij priceline had geboekt of niet. Alle lof

laanvdj
14-08-07, 23:01
wij hebben in het bahia-mar hotel gelogeerd
we hebben wel in de nieuwe hoogbouw een kamer gevraagd, deze kamers zijn schoner en groter
hotel was goed, mooie kamers
het strand ligt aan de overkant