PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Jojo7826



Jojo7826
18-03-10, 23:08
Reisschema Orlando: Kissemmee + St. Pete Beach
Dit wordt ons reisschema:

za 24/4 vertrek een aankomst in Orlanda
zo 25/4 Bijkomen en 's middags naar Gatorland
ma 26/4 Magic Kingdom
di 27/4 Animal Kingdom
woe 28/4 Waterpretpark
do 29/4 (moeten we nog invullen)
vr 30/4 Universals Studio's
za 1/5 Epcot
zo 2/5 Bush Gardens in Tampa en overnachting in Dolphin Beach Resort in St. Pete
Beach
ma 3/5 Mijn verjaardag!!! heerlijk dagje rust aan het strand eind v/d dag terug in
hotel in Kissemmee
di 4/5 Seaworld
woe 5/5 (nog in te vullen)
do 6/5 nog even shoppen en dan 's avonds terugreis, helaas
vr 7/5 eind v/d morgen aankomst op Schiphol

Eventueel willen we nog een basketbalwedstrijd v/d Orlando Magic zien, als ze de Play-offs halen, maar dat lijkt mij geen probleem gezien hun stand.

En we hopen dat het Harry Potter pretpark toch zijn deuren opent, maar ben bang dat dat niet gaat worden...

Ta2 Gerrit
19-03-10, 08:39
Mod. Ta2 Gerrit; Jojo, ik heb je reisschema hier ondergebracht in een nieuw topic.
Nu stond het onder het reisschema van een ander, wat niet de bedoeling lijkt, lijkt mij.:-)

Jojo7826
19-03-10, 14:08
Thnks:wink:, als reactie was het inderdaad niet bedoeld.

belgske
20-03-10, 17:10
Hoi,

Betreft Magic Kingdom : als je de avondshows Spectromagic en Wishes wilt zien, moet je even op de Disney site kijken welke avond deze de revue passeren.
Vooral Spectromagic is niet elke dag te aanschouwen.
Verder lijkt het me niet onverstandig, daar je met kinderen reist, de dag na Magic Kingdom een dagje rust in te lassen, kan ook een zwempark zijn natuurlijk.

Ik bedoel maar, MK opent zijn deuren om 9h00. Het is verstandig om zeker 8h30 de parking op te rijden. De avondshows zijn zo rond de klok van 20 à 21h00. Dus dit is een dag die erin hakt bij de kinderen...............en bij jullie.

Uit het verleden weet ik dat 2 dagen parken even onderbroken moeten worden.

Succes ermee.

Jojo7826
22-03-10, 15:57
Hoi,

Betreft Magic Kingdom : als je de avondshows Spectromagic en Wishes wilt zien, moet je even op de Disney site kijken welke avond deze de revue passeren.
Vooral Spectromagic is niet elke dag te aanschouwen.

Dus dit is een dag die erin hakt bij de kinderen...............en bij jullie.

Bedankt voor je advies en tip, we zullen zeker even kijken op de site wanneer de avondshows zijn en een dagje rust doen we al, onze zoon heeft pdd-nos, voor hem moeten we rustmomenten creeren

Teleton
22-03-10, 17:17
moeten we rustmomenten creeren Dan hebben jullie met 7 geplande parkbezoeken in de eerste 8 dagen best wel een vol programma. Een alternatief kan zijn dat je het schema aanpast in dit voorbeeld is geen rekening gehouden met de genoemde shows, maar je kunt natuurlijk naar hartelust wisselen.


za 24/4 vertrek een aankomst in Orlando
zo 25/4 Bijkomen en 's middags naar Gatorland
ma 26/4 Magic Kingdom
di 27/4 Rustdag i.c.m. Waterpretpark
woe 28/4 Animal Kingdom
do 29/4 Rustdag
vr 30/4 Epcot
za 1/5 Rustdag i.c.m. Waterpretpark
zo 2/5 Bush Gardens in Tampa en overnachting in Dolphin Beach Resort in St. Pete Beach Mijn verjaardag!!! heerlijk dagje rust aan het strand eind v/d dag terug in hotel in Kissimmee
di 4/5 Seaworld
woe 5/5 rustdag i.c.m. Waterpretpark
do 6/5 nog even shoppen en dan 's avonds terugreis, helaas
vr 7/5 eind v/d morgen aankomst op Schiphol

Helaas is er dan geen plaats meer voor de Universal Studio's. Qua tickets zou dat voordelig uitkomen. Voor Disney koop je een 3 daags ticket met waterpark en fun en voor Seaworld en Busch Gardens je een combiticket. Voor Gatorland zou ik voor een coupon zoeken. Is een bezoek van één dag aan een themapark toch te lang, kies dan voor een 5- of zesdaags ticket. Je kunt dan gemakkelijk eens een halve dag gaan of alleen de namiddag en de avond.

Jojo7826
27-03-10, 16:28
Naar aanleiding van tips en adviezen is inderdaad ons schema aangepast, leuk dat je op de sites van Disney de kalender kan kijken wat er op bepaalde dagen te doen is etc., dat maakt dat wij flink wat aanpassingen hebben gedaan, maar ook voldoende rust gecreerd hebben of nu zelfs pas begin v/d avond naar Magic Kingdom gaan op 25/4 omdat dan het park open is tot 23.00uur met de Spectromagic om 21.00 en aansluitend vuurwerk. Thnks allemaal.