PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema geert: Orlando-Miami 21 april - 5 mei 2010



geert
18-03-10, 22:47
hallo is dit een goed schema qua parken en dergelijke en/of wat zouden jullie aanpassen

woe 21 april: aankomst Orlando
don 22: Magic kingdom
vrij 23: EPCOT
zat 24: WET & WILD
zon 25: Seaworld
maa 26: Animal kingdom
dins 27: Universal studio's
woe 28: Disney Hollywood studio's
don 29: Islands of adventure
vrij 30: Aquatica
zat 1 mei: aankomst MIAMI South Beach
zon 2: Everglades
maa 3: Keys met huurwagen (mustang gt cabrio)
dins 4: Strand en shoppen
woe 5: terug naar Belgie

Dit is op de moment onze planning.
graag jullie reacties.

groeten

aggie
19-03-10, 08:50
Persoonlijk vind ik het een erg volgepropt schema, vooral 7 parken in 9 dagen...
Daartussendoor wel 2 waterparken om 'uit' te rusten. Ook effe op en neer naar de Keys is een zware klus. Afijn, je ziet veel en als je terugbent in Belgie...neem je gewoon een weekje vakantie!!

Ta2 Gerrit
19-03-10, 08:54
Hallo Geert, en welkom op dit fraaie en informatieve forum.

Ik weet niet wat de samenstelling van jullie reisgezelschap is, laat staan wat de leeftijden zijn, maar ik zie nergens een rust en relaxdag.

Alle genoemde parken zijn goed voor een volle dag (9 tot 9) vertier met bijbehorende loop/slenter/wandelafstanden en dat gaat je niet (zeker met de Floridiaanse temperaturen) in de kouwe kleren zitten.
Dan is een dag helemaal niks hoeven doen een welkome afwisseling.
Of je moet de waterparken als rustpunt zien, maar daar ben je ook lekker bezig :grin:.

"Keys met huurwagen"; begrijp ik hier uit dat jullie de andere dagen geen huurwagen hebben ?? Ik kan het mij niet voorstellen, namelijk.
En willen jullie die dag gewoon de hele Overseas Highway (1) afrijden tot Key West en vice versa of is er nog een doel onderweg.
Het heen en weer rijden kost je namelijk al wel een hele dag, zonder lange stops.

Kortom, denk ook aan je rust, het is tenslotte vakantie 8-)