PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Joke Hac



Joke Hac
17-03-10, 14:58
Hallo allemaal,

Ik ben Joke en ga in augustus voor het eerst met mijn gezin naar Florida.
Wij hebben daar een huis gehuurd.
Maar wil graag nog wel wat dingen weten.
Alhoewel de mensen waar wij het geboekt hebben heel veel weten en vertellen, kan het nooit geen kwaad
om bij verder te kijken.
Vandaar mijn registratie bij dit forum.

r.theys
17-03-10, 15:08
Welkom,
Graag wat meer uitleg over de plannen, Amerika is redelijk groot:smile:

aggie
17-03-10, 15:10
Hallo Joke,

Welkom!! Heerlijk vooruitzicht voor jullie....kun je misschien iets meer over je gezins samenstelling vertellen? Wanneer gaan jullie en voor hoelang? We zijn hier toch wel een beetje nieuwsgierig...heb je ook al wat concrete plannen en al iets geboekt misschien? Veel plezier hier op dit leuke en informatieve forum!!

r.teeuwsen
17-03-10, 15:23
Hoi Joke,

Welkom hier, hoe ziet je gezinssamenstelling eruit??
Incl. kids en zo ja, welke leeftijd??

Genoeg te doen in Florida.... welke omgeving gaan jullie naar toe??

Greetz, Remco

Joke Hac
22-03-10, 20:34
Hallo,

Wij gaan zoals ik al vertelde voor het eerst naar Amerika.
Mijn man en ik en onze dochter van 16 jaar, dan 17 jaar. Hebben nog een zoon van 21 jaar maar die gaat niet mee.
Wij gaan in augustus en hebben een townhome in Kissimee geboekt en gaan voornamelijk de parken bekijken.
En ook wel een beetje luieren en relaxen.
Mijn zus en zwager komen al jaren in Amerika en gaan nu voor het eerst weer na een aantal jaren omdat hun kinderen nu wat groter zijn.
En via hun kregen wij een site van een reisbureau en via dat reisbureau hebben wij geboekt.
Die site is usafunvacations.nl en deze mensen zitten bij ons in lelystad en weten ontzettend veel over Amerika.
Dus vandaar.....
Hoop dat ik jullie nieuwsgierigheid heb bevredigd.

r.teeuwsen
22-03-10, 21:03
Hoi Joke,

Helemaal top, zeker in de leeftijd van jullie kinderen zijn is er volop dingen te beleven.... Ze gaan zich daar niet vervelen!!
Zeker met een mooie Villa in Kissimmee, uiteraard met privézwembad (ga ik van uit) en meestal is de garage ook nog als gameroom ingericht, dus als ze nog energie over hebben na de parken....
Heel veel plezier daar, geniet er van!!

Greetz, Remco

Joke Hac
23-03-10, 15:01
Hey Remco,

Denk zeker dat we ons gaan vermaken, alleen mij dochter gaat mee, maar die is wel helemaal gek van pretparken/achtbanen.

Wij hebben geen prive zwembad maar een gemeenschappelijk, maar dat is ook erg prettig.
Het huis ziet er erg mooi uit.
Dus wij gaan genieten!!

Groetjes
Joke

Micktomar
23-03-10, 16:32
Welkom, en oh jee...1e x Florida, wie weet dus weer een "verslaafde" erbij!
Als je dochter van achtbanen houdt, dan zit ze zeker goed, daar zijn er in ieder geval genoeg van.
En natuurlijk niet te vergeten lekker te gaan shoppen.:lol:

Geniet maar vast van de voorpret...

Groetjes Marja