PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Bowser (Mario Bros) knuffels



CorrineJ
17-03-10, 12:43
Heeft iemand van jullie wel eens knuffels van Mario Bros m.n. Bowser gezien in winkels in Orlando en zo ja waar ?

Een buurjongetje van ons zou graag zo'n knuffel willen en vroeg of wij er voor willen kijken als we naar Florida gaan in mei.

Volgens de Amerikaanse websites zijn ze wel goedkoper in Amerika dan in Nederland maar niet als ze hem op laten sturen.

Nu wil ik wel voor zo'n knuffel kijken als we daar zijn. Maar ik heb geen zin om daar stad en land voor af te lopen. Dus als we alvast weten in welke winkels ze normaal gesproken te kopen zijn zou dat al een stuk schelen.

In de Disneyparken en Downtown Disney hoeven we waarschijnlijk niet te gaan kijken.

Hopelijk heeft iemand van jullie een goed idee.

Groetjes,

Corrine

Michael66
17-03-10, 20:51
De grrotste kans heb je in de grote speelgoedwinkels, zoals de Toys R Us (o.a. aan de buitenkant van de Florida Mall), en in de grotere warenhuiswinkels als Walmart, Target en 7Eleven.

Maar je kunt Bowser ook gewoon bestellen voor US$ 9.82 incl.verzendkosten, in Hongkong: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32158
Ik heb goede ervaringen met ze. Het duurt even voor je het hebt (2-3-4 weken), maar ze leveren altijd. Ze hebben trouwens nog meer Mario-knuffels (http://www.dealextreme.com/search.dx/search.mario).

CorrineJ
17-03-10, 23:38
Hoi Michael,

Bedankt voor je tip ! Ik kende ze al wel van de ds-spullen.

Ziet er goed uit. Hier kunnen de winkels in Amerika denk ik niet tegen op als ik de prijzen op internet bekijk.

Groetjes,

Corrine

BAB
07-04-12, 14:27
ik wil tijdens de vakantie ook op zoek naar Mario Bros gagdets. Iemand een idee of er speciale game-stores zijn waar allerlei Mario-gagdets te koop zijn? Mijn zoon en neefje zijn vooral helemaal weg van Yoshi.

utah
09-04-12, 13:34
Ik denk dat je vraag reeds beantwoord werd voor je ze stelde...
Als je 2 antwoorden naar boven gaat, schrijft Michael:
De grootste kans heb je in de grote speelgoedwinkels, zoals de Toys R Us (o.a. aan de buitenkant van de Florida Mall), en in de grotere warenhuiswinkels als Walmart, Target en 7Eleven.

JKG
29-04-12, 16:15
Bab, bij Barnes & Noble (boekenzaak tegenover o.a. Florida Mall) verkopen ook action figures voor $8,95 . Deze zijn ongeveer 10cm groot. Toevallig speciale aanbieding, 2 halen 1 betalen, ik heb Mario en Yoshi meegenomen. Het staat er niet bij dat het een speciale aanbieding is, dus vraag even na bij de kassa. De dame achter de kassa gaf me de tip, dus haalde ik er nog snel eentje bij. Er staan nog wel meer Mario dingen bij.. daarnaast heeft de Target ook wat Mario/Wario speelgoed liggen.