PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mindcrash



Mindcrash
16-03-10, 13:05
Hoi allemaal,

wij zijn 27 en 22 jaar en gaan van 9 mei t/m 22mei 2010 naar Florida.
vandaar deze aanmelding op het florida forum. We gaan een autorondreis maken in Florida, we beginnen en eindigen in Miami. We zijn van plan om in de 13 dagen dat we er zijn veel te zien. Hopelijk kan ik op dit forum leuke tips opdoen en veel antwoorden naar onze vragen vinden.

Groetjes

Ta2 Gerrit
16-03-10, 13:25
Hallo Mindcrash, en welkom op dit fraaie en vooral informatieve Florum.
Ik hoop niet dat je nick een verwijzing is naar het besluit om naar Florida te gaan ;-)

Dat je hier tips zult weghalen staat als een paal boven water. Heb je al een reisplan ?
DE bekende ronde Miami, Key West, Everglades, Westkust, Tampa, Orlando, en de Oostkust weer retour Miami (of andersom), of wordt het een verrassende variant ?

Ongeacht de reisroute kun je hier altijd nog vragen stellen als je de antwoorden al niet gevonden had, er zitten deskundigen genoeg op het forum.

Mindcrash
16-03-10, 14:49
Hallo Ta2 Gerrit,

Nee, dat is niet de reden om naar Florida te gaan, de reis stond al op de planning maar voor een later tijstip. Maar mij lijkt het toch erg gaaf om nog eens een lancering van een space shuttle mee te maken. En deze "vliegen" naar verwachting voor het laatst dit jaar, en in onze vakantie periode staat/stond er een gepland. Dus gaan we in Mei!!
waarschijnlijk gaan we het gebruikelijke rondje doen.
Miami - Orlando - (Jacksonville) - Tampa - Key West - Miami.
misschien nog wat plaatsjes tussendoor, we zien wel.

hrjhaan
16-03-10, 15:01
Wij gaan hetzelfde rondje doen in juli, maar dan in 17 dagen. Ons reisschema + geboekte hotels kun je vinden op http://familiehaan.blogspot.com.

Ta2 Gerrit
16-03-10, 15:18
Miami - Orlando - (Jacksonville) - Tampa - Key West - Miami.
misschien nog wat plaatsjes tussendoor, we zien wel.

Jacksonville..... Dus toch een afwijkende route. Wel een ommetje van 600 kilometers :-k.

Als dat is om het Freebird-café te bezoeken, dan is het volledig gerechtvaardigd :mrgreen:.
Dat is mij ook gelukt, al was dat met een tussenstop in Gainesville en een overnachting.

Maar het is een ongebruikelijke bestemming op dit Florum. Een goede reden ??

Mindcrash
17-03-10, 09:16
Jacksonville..... Dus toch een afwijkende route. Wel een ommetje van 600 kilometers :-k.

Nu geef je ons een reden om Jacksonville te bezoeken! Maar ik had nog nooit gehoord van het freebird-cafe. maar onze route ligt nog niet helemaal vast. daar gaan we aankomende week eens naar kijken en dan wat hotels boeken.