PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Essepes



Essepes
15-03-10, 15:36
Hoi allemaal,
Ik ben Esther. Dit jaar ga ik samen met mijn zoon van elf een reis maken naar de zuidelijke staten van Amerika. Een deel daarvan zullen we doorbrengen in Florida, vandaar mijn aanmelding op dit forum.
Eerst ga ik maar eens op zoek naar de antwoorden op al mijn vragen en als ik er dan toch niet uitkom..vind ik hier vast wel veel ervaringsdeskundigen.
Groetjes, Esther

Teleton
15-03-10, 17:45
en als ik er dan toch niet uitkom..

Hallo Esther en welkom hier op het Florida Forum en veel plezier met de voorbereidende schermutselingen. Ook voor gedeelde vakanties kan je hier je hart ophalen hoor en in onze lounge kan je zelfs terecht voor eventuele vragen over de zuidelijke staten. Veel van ons hebben Carolina in en Georgia on their mind, zijn on de Bayou geboren, spreken vloeiend Cajun of zijn zingend de Mississippi af komen zakken. Maar onze core business is toch Florida en er zijn altijd wel ervaringsdeskundigen die je verder willen helpen wanneer dat nodig mocht zijn. Misschien leuk om te laten weten wanneer de reis gepland staat en hoeveel tijd jullie aan de Sunshinestate zullen besteden?

Essepes
15-03-10, 22:54
Dankjewel Teleton voor je berichtje.
Onze reis vindt plaats in augustus dit jaar. We vliegen eerst naar Atlanta om vanuit daar naar de Smokey Mountains te gaan. We verblijven in North Carolina, in een cabin van vrienden (I know, lucky us). Vanuit die cabin zullen we ook een aantal dagen naar Orlando gaan, waarschijnlijk met een tussenstop onderweg. Dit heb ik nog allemaal niet ingepland, eerst eens een hele hoop tips en reisverslagen lezen. Misschien willen we nog naar Hilton Head in South Carolina en vanuit daar naar Orlando rijden. Maar het zou ook kunnen dat we een hele andere route kiezen...
Vanwege de tijd die we hebben (te weinig) zullen we maar eventjes in Florida zijn (met rijden ca. 4 dagen). De resterende tijd brengen we weer door in de omgeving van de Smokey Mountains en het laatste deel van de vakantie in Atlanta.
Overigens ken ik Florida van 20 jaar geleden, toen heb ik een jaar in Boca Raton doorgebracht. Ik verheug me er dus wel heel erg op om weer eens in de Sunshine State te komen!! Ik ben in de tussentijd wel nog 2x in Amerika geweest maar nooit meer naar Florida.