PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema kristelij: Florida mei 2010



kristelij
14-03-10, 16:55
Hallo

Ik ga met mijn man voor het eerst naar Florida. Helaas hebben we maar iets meer dan een week de tijd. Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van onderstaand reisschema:

2 mei vertrek Dusseldorf naar Miami
2 mei aankomst Miami (namiddag, auto ophalen vliegveld)
2-3 mei Miami
3-4 mei Miami
4-5 Key West (op de heenweg ergens in de ochtend airboat ride in de buurt van Miami)
5-6 Key West (verkennen plus eventueel scooter huren)
6-7 Naples
7-8 St. Pete Beach (eventueel motorbootje huren ergens)
8-9 Orlando (9de bezoeken park, waarschijnlijk Magic Kingdom)
9-10 Orlando (10de vertrek vliegveld in de ochtend)
11 mei aankomst Dusseldorf

Een druk schema in korte tijd, maar we willen graag zoveel mogelijk zien natuurlijk.
Heeft iemand nog tips voor ons mbt een airboot ride/ leuke dingen in Key West/ huren van een bootje in de buurt van St. Pete Beach/ welk park bezoeken als we maar 1 dag hebben in Orlando?

Alle tips en adviezen zijn welkom!

Teleton
14-03-10, 17:53
Ik ga met mijn man voor het eerst naar Florida. Heel goed, altijd met het beste nieuws beginnen.......


Helaas hebben we maar iets meer dan een week de tijd. ...tsja, nu wordt het gelijk wat minder..........[-o<.

Welkom hier op Het Forum voor firsttimers en andere liefhebbers die in volle vaart vlug door Florida moeten vliegen. Want jullie moeten wel de gang er in houden zeg. Maar gelukkig waren jullie al wel zo verstandig om niet helemaal terug naar Miami te hoeven rijden. Twee nachtjes Miami en twee in Key West; dat kan er net mee door. Met twee stops naar Orlando rijden zou in dit geval mijn voorkeur niet hebben. Je houdt, hoe dan ook, relatief weinig tijd over om onderweg te relaxen. Met één stop (Fort Lauderdale?) hou je twee dagen voor Orlando over. Per slot van rekening moet er ook nog geshopt worden, toch? Kan je mooi in Sawgrass Mills doen! Kies naast één Disney Park bijvoorbeedl ook een Disney Zwembad om jelui lekker een dag dubbelzijdig te roosteren. Of laat je twee nachtjes extra luxe verwennen in een Disney Resort. De Gulfcoast laat je dan deze keer lekker links liggen, dat komt de volgende vakantie wel goed...........\\:D/. Hoe dan ook, een Floridavakantie is foolproof; het kan niet mislukken!