PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Brinsky: 2010



brinsky
14-03-10, 13:02
Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal keren rond gekeken op dit forum en ben al veel wijzer geworden maar zie soms door de bomen het bos niet meer vandaar mijn vraag.
Wij (gezin 2 kids, 10 en 7 jaar) gaan voor het eerst naar de USA en florida! We verblijven na de vlucht 1 nacht in het hotel Days Inn op Miami Beach. De volgende dag vertrekken we voor 3 nachten naar het hotel Ocean Pointe Suites op Key Largo. (daarna voor 15 dagen Orlando) Hebben jullie tips over wat we vooral wel en niet moeten bekijken in die eerste paar dagen. We willen in ieder geval erg graag naar de Everglades en Key West.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes de brinsky's.

Michael66
14-03-10, 14:12
Hoi Brinsky,
Ik heb je onderwerp verplaatst naar de reisschema's, daar komt het beter tot zijn recht. Misschien ook handig om de rest van je reisschema toe te voegen.

Vragen over wat er te doen en te zien is in/om Miami Beach en Key Largo zijn al vele malen gesteld en beantwoord, zoals je kunt zien in het overzicht (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=9148) in het forumgedeelte over Miami e.o. Misschien dat je daar alvast wat info kunt vinden voor activiteiten of bezienswaardigheden die bij jullie passen.

Het is erg lastig om voor jullie te bepalen wat je al dan niet "moet" gaan belijken. Zoals je misschien al bent tegengekomen in diverse onderwerpen op het forum is het advies vaak om zelf vooral veel te lezen in reisverslagen e.d. en dan op basis van je eigen wensen en eisen vast te stellen wat je witl gaan zien. Je kunt dan die keues voorleggen, en dan kunnen andere forumleden je van adviezen voorzien over de haalbaarheid e.d.

Veel plezier!!

Michael66
14-03-10, 14:14
NB: Wat is de reden dat jullie gekozen hebben voor 1 nacht Miami Beach en 3 nachten Key Largo? Je hebt naar ik aanneem bewust daarvoor gekozen, met in het achterhoofd wat dingen die je daar wilt gaan zien of doen.

brinsky
14-03-10, 14:40
Aangezien we samen met een ander gezin zouden gaan en zij al enige ervaring hadden in Florida hebben zij het 1 en ander geboekt en zouden zij ons van alles laten zien?! Helaas door omstandigheden gaat ons gezin nu alleen en ben ik ideeën en tips aan het opdoen op het forum. Michael66: Bedankt voor je advies en het verplaatsen van mijn vraag.
Zoals ik al beschrijf gaan we na de 4 dagen in de 2 hotels richting Orlando, daar hebben we voor 15 nachten een 2 bedroom appartement in Kissimee waar we graag naar verschillende parken willen maar ook wat van de omgeving willen zien.

Groetjes de brinsky's.

Magdalena
11-05-10, 20:17
In Key Largo hebben we met dolfijnen gezwommen. Erg leuk en erg bijzonder om te doen.
Persoonlijk vond ik Key West niet bijzonder, maar het was bewolkt (juli 2008) en alles was dicht.
Wij gaan deze zomer weer naar Florida en mij kids (13 & 15) willen graag nog een keer naar Magic Kingdom, ik wil wel graag naar Disney's Animal Kingdom en wat ook heel leuk was, was Bush Gardens in Tampa. Een wildpark met de meest waanzinnige achtbanen.

Ik wens jullie heel veel plezier!

Groeten, Marina