PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW Resorts: Oppas service



Angelina
22-08-05, 15:14
Het lijkt me doodeng, je kind bij een vreemde achterlaten in een vreemd land.

Maar stel nou dat het een hele goeie en vertrouwde service is, is het misschien voor 1 avondje best leuk?!
Komt er dan iemand op je kamer zitten, of maken ze gebruik van een babyfoon?

Ik heb nogal makkelijke slapers, die ook beslist niet wakker zullen worden, dus wat dat betreft ben ik niet bang.
Maartoch............

FrankS
22-08-05, 15:23
Wij hebben er zelf geen ervaring mee, maar er zijn 2 vormen van oppas:

Opvang op je eigen kamer en opvanglokaties in het hotel. De opvang op je kamer zijn non-Disney-organisaties, maar wel gecertificeerd en gediplomeerde opvang. In een aantal hotels is echter ook opvang in activity centers. In zowel Beach/Yacht (The Sandcastle Club) als AKL (Simba's Clubhouse) (jullie hotels begrijp ik) zijn kinderopvangcentra. Het kost $10 per kind per uur en is inclusief maaltijd & snack. Uiterlijk om middernacht moet je je kind (4-12 jaar & zindelijk) daar weer ophalen.

De kinderen kunnen er videospelletjes doen, een film kijken of spelen met het aanwezige speelgoed, spelletjes of puzzels. Om 9 uur 's avonds begint de "hobbyclub" waar ze bijvoorbeeld maskers kunnen maken.

Angelina
22-08-05, 15:26
Ja die kinderopvang centra heb ik inderdaad gelezen.
Mijn man vond dat niet echt wat geloof ik, vooral omdat ze pas 3 en 5 zijn en dus geen engels spreken.
Bovendien weet ik niet of je dan wel lekker weggaat.
Nouja we zien wel.

FrankS
22-08-05, 15:31
3 is dus te jong daarvoor. De taal zal niet zo'n probleem zijn, want meestal begrijpen kinderen wel wat er bedoeld wordt.

Voor jullie staat dus alleen de "in-room" opppas ter beschikking. Daarvoor heb je 2 organisaties:

"Kid's Nite Out"
Tel: 1-800-696-8105 - Extension 0


"Kid's Nite Out" charges an hourly rate for one-on-one childcare and gives discounts for each child within the same family. Rates for one child are $13.50 per hour. Each additional child within the same family will be $2.00 extra. "Kid's Nite Out" also provides mother's/father's helpers, children's parties and conventions, and runs 4 children's camp programs in the Orlando area.

en "Fairy Godmothers"
Tel: (407) 277-3724


Fairy Godmothers are available 24 hours a day. In addition to children they will also care for the elderly. All Fairy Godmothers are female and nonsmokers.

Angelina
22-08-05, 15:37
Mijn jongste word pas februari 4 maar is al wel groot voor zijn leeftijd (1.10 cm) en is flink dus hij ziet er ouder uit.
Of word er gecontroleerd op leeftijd?

FrankS
22-08-05, 15:38
Dat weet ik niet zeker. Ik kan me voorstellen dat ze vanwege veiligheidsvoorschriften een kopie van hun ID maken.