PDA

Bekijk Volledige Versie : Zweetvoeten



calypso
12-03-10, 16:56
Dat word dus eerst voeten wassen in het vervolg voordat je door de controle heen mag :-)
Vond dit leuke artikel net op NU.nl (http://www.nu.nl/opmerkelijk/2204014/vliegveld-florida-heeft-genoeg-van-zweetvoeten.html):

Vliegveld Florida heeft genoeg van zweetvoeten

AMSTERDAM - Beveiligers van een luchthaven in Florida hebben genoeg van de zweetvoetengeur die in de tapijten van hun controleposten is getrokken.

Dat meldt de Palm Beach Post. (http://www.palmbeachpost.com/news/somethings-afoot-at-palm-beach-international-airport-and-339997.html?cxtype=rss_news) Er lopen zoveel zweetvoeten door de controleposten, dat de luchthaven overweegt om de tapijten te vervangen.

Controle

Om goed te controleren, vragen de beveiligers sommige reizigers hun schoenen uit te trekken. Op den duur dringt de onsmakelijke geur in het tapijt.
http://s0.2mdn.net/1372803/pixel.gif
Het is echter onduidelijk of ze de twee tapijten gaan vervangen of schoonmaken. De beveiligingsagenten wenden zich nu tot de autoriteiten van Palm Beach International Airport om maatregelen te nemen. Mocht er geen verandering komen, dan dreigt het personeel met acties.

[verwijderd]
12-03-10, 17:08
Haha wat denken ze wel niet als je al 10 uur in een vliegtuig hebt gezeten, lol, dat je voeten dan net zo fris ruiken als voordat je weg ging.

En sommige mensen hebben er ook erg snel last van, dus laat staan na zo'n lange vliegreis.

katjab
12-03-10, 17:12
De controle is toch voor je het vliegtuig ingaat Jeroen ;)

Ik vind het iedere keer weer heel onhygiënisch als ik op mijn blote voeten door de veiligheidscontrole moet hoop dat ze binnen redelijk tijd overal iets hebben wat makkelijk schoon en fris blijft.

[verwijderd]
12-03-10, 17:30
Je hebt gelijk, het was op Londen dat dat wel weer moest voor de overstap in Amerika heb je niet zo een strenge controle als je het land in komt of overstapt.

corrus
12-03-10, 18:08
Goede berichtgeving trouwens...

De luchthaven van Florida... :roll:

sonja
12-03-10, 19:05
onhygiënisch als ik op mijn blote voeten door de veiligheidscontrole moet ...

Dat is het zeker en je loopt ook de kans een voetschimmel op te lopen, je zou sokken kunnen aantrekken:roll:.

knaapje
12-03-10, 19:47
Goede berichtgeving trouwens...

De luchthaven van Florida... :roll:

Er staat volgens mij EEN luchthaven in Florida:-\"

Knaapje

JKG
12-03-10, 20:18
Hahaha, tja, it's a dirty job, but someone's gotta do it!
Gewoon een grote bak water met sop neerzetten waar men eerst doorheen moet lopen. :mrgreen:

[verwijderd]
12-03-10, 20:30
En dat bakkie sop is nog erg hygiënisch na al die voeten zeker, lol, en wie gaat die bak steeds schoonmaken?

Ach er zijn zat mensen met smerigere beroepen.

Ta2 Gerrit
12-03-10, 21:54
Goede berichtgeving trouwens...

De luchthaven van Florida... :roll:


Er staat volgens mij EEN luchthaven in Florida:-\"

Knaapje

Heren, we hebben het hier wel over het befaamde Palm Beach International Airport (http://www.pbia.org/default.aspx), hoor :mrgreen:

ekkie50
13-03-10, 04:10
Ik heb op een ander FL vliegveld meegemaakt dat die ruimte met de checkpoints vreselijk warm was door gebrek aan ventilatie. Dat leek me al geen pretje, laat staan met een zweetvoetengeur erbij.

Ik weet niet of het nog bestaat, maar vroeger kon je je tapijt 'shamporallen', met zo'n schuimapparaat. Maar nu ik er zo over nadenk is het vervangen van het tapijt bij de checkpoints misschien sneller gedaan, maar dat is natuurlijk hun pakkie an, niet de onze.....wij zijn slechts slachtoffer van de regeltjes.

Syllvia
13-03-10, 06:29
Ik vind het toch al vreemd al dat tapijt op de vliegvelden, maar het is wel zo echt lekker amerikaans:)

Paar dagen geleden was ik op het vliegveld in Madrid, waar ook de schoenen uitmoesten. Ik kreeg daar een soor plastik zakjes die je dan om je sokken kan doen, voordat je verder loopt.

Meri
13-03-10, 09:55
Ik wist ook niet wat ik zag toen ik vorig jaar in Miami uitstapte, alles was tapijt. Nog nooit gezien. Luchthavens waar ik ben geweest lagen overal tegels. Wel zo hygienisch met schoonhouden.

JKG
13-03-10, 20:40
En dat bakkie sop is nog erg hygiënisch na al die voeten zeker, lol, en wie gaat die bak steeds schoonmaken?

Ach er zijn zat mensen met smerigere beroepen.

Automatische flushfunctie, elke 5 minuten vers water. Of gewoon pure chloor in die bak. Witte sokken worden nog witter!

katjab
13-03-10, 23:08
Dat is het zeker en je loopt ook de kans een voetschimmel op te lopen, je zou sokken kunnen aantrekken:roll:.
Ik heb meestal slippers aan omdat ik die makkelijk in de stoel voor me kan opbergen en dan in kan wisselen voor sokken maar slippers en sokken tegelijk zijn geen geweldige combi :sad: