PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Sabjuh21



Sabjuh21
11-03-10, 17:01
Hallo allemaal,

Ik ben Sabrina 21 jaar en ben al maanden bezig met het lezen van het florida forum. Vertrek 5 April naar Orlando voor 3 weken!! =D>
Ga met een goede vriend van me!
Huisje, auto gehuurd en zelf beetje rondtrekken!
Heb er super veel zin in!
Tips zijn altijd welkom!

Groetjes Sabrina

Teleton
12-03-10, 09:42
Vertrek 5 April naar Orlando voor 3 weken!! =D>
Hallo Sabrina en vriend, meelezers vinden we prima, nog leuker wordt het als ze zich voorstellen aan het Forum. Volgende stap: een reisverslag met al jullie avonturen? Of een reisschema met wat meer details, misschien? Voor zo'n lekkere, relaxte vakantie als jullie nu op het oog hebben, zijn er weinig gerichte tips te geven.

Vrijheid blijheid, je neus achterna (mag ook in de Doe Maar-versie) en zo de wind waait, waait mijn rokje zijn ook hele goeie instellingen om in Florida de tijd op een prettige manier door te komen hoor...;).

Persoonlijk ben ik altijd wel erg belangstellend naar het 'huisje' dat gehuurd is. Gezien de voorzieningen en de afmetingen en met het oog op verwarring met Center Parcs, heten de 'huisjes' volgens Het Grote Floridavakantiegangerswoordenboek 'villa's'. Maar zelfs in een 'huisje' is een Florida vakantie too much. Dus als de paspoorten en de vertrektijden driedubbel gecontroleerd zijn en Esta toestemming heeft gegeven om naar de VS te mogen vertrekken, staat niets jullie in de weg om de vakantie van je leven te vieren. Veel plezier!