PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Daisy: Miami - Miami mei 2010



daisypeeters
11-03-10, 11:59
Hallo allemaal,

Wij vertrekken 9 mei naar Amerika. Eerst blijven we 5 dagen in New York. Daarna vliegen we door naar Miami. We vertrekken vanaf Brussel met Delta Airlines. Iemand ervaringen met deze maatschappij? Kun je daar bijvoorbeeld zo'n entertainment player huren?

Hieronder het reisschema voor Florida, alle hotels staan al geboekt.

13-05 1 nacht Miami
Hotel Whitelaw

14-05 2 nachten Key West
Duval Gardens

16-05 2 nachten Naples
Trianon Old Naples

18-05 1 nacht Fort Myers
La Quinta Inn & Suites

19-05 2 nachten Clearwater Beach
Hilton Clearwater Beach

21-05 4 nachten Orlando
Fairfield Inn by Marriott

25-05 3 nachten Miami
Riu Florida Beach

Wij willen vanuit Naples de Everglades bezoeken. Wanneer we in Clearwater Beach verblijven, willen we 1 dag tussendoor naar Busch Gardens. We wilde dit eigenlijk eerst doen wanneer we uit Clearwater weg gaan en op weg zijn naar Orlando, maar dan zitten we met de koffers in de auto en dat vind ik niet zo prettig.
Als jullie tips hebben over het schema of de hotels dan hoor ik het graag!

Groetjes

Michael66
11-03-10, 12:43
Wij willen vanuit Naples de Everglades bezoeken.Zou ik doen onderweg vanuit Key West naar Naples. Je rijdt er dan toch doorheen (als je tenminste de Tamiami Trail / HW 41 neemt) en dan kun je onderweg stoppen voor een airboatride en evt. nog wat anders. Er is verder niet zo heel veel te zien. Of had je iets specifieks in gedachten?

Dan kun je de dag dat je in Naples bent daar wat gaan rondkijken. Schijnt erg mooi te zijn, ik ben er (in 11x Florida ...) nog niet geweest.


Wanneer we in Clearwater Beach verblijven, willen we 1 dag tussendoor naar Busch Gardens.Is goed te doen. Is een klein uurtje rijden als de weg een beetje vrij is.
We wilden dit eigenlijk eerst doen wanneer we uit Clearwater weg gaan en op weg zijn naar Orlando, maar dan zitten we met de koffers in de auto en dat vind ik niet zo prettig.Valt best wel mee. Zeker als je op een parkeerterrein bij een groot pretpark staat.

daisypeeters
11-03-10, 14:00
Dankjewel voor het snelle antwoord! Iemand die tours regelt door de Everglades had ons aangeraden (op de vakantiebeurs) om s'ochtends langs de Everglades te gaan ivm de muggen. En die vertelde ook dat die airboatride alleen in de ochtend is....Of is dat niet zo? Het beste is natuurlijk als we er langs komen... Je kan daar toch ook lopends doorheen, over van die houten bruggen? Is dat iets?