PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Danielle2505



danielle2505
10-03-10, 12:13
hoi allemaal,

mijn naam is dus Danielle. Ik ben in 1997 met mijn man en kinderen (toen 1 en 5) vier weken naar Florida geweest en rondgereden. omdat mijn oudste dochter nu 18 is en wellicht volgend jaar niet meer met ons mee gaat, wilde we nog een keer deze reis maken. We landen dit keer in Orlando en vertrekken ook weer vanaf Orlando. De keys en de Everglades willen we zeker weer zien en de meiden willen erg graag naar Miami.

Ik ben lid geworden van deze site omdat ik informatie zoek over van alles en nog wat, hotels, auto huren, noem maar op en gewoon ook om ervaringen van anderen te lezen en ervaringen uit te wisselen. Meteen mijn eerste vraag: is het aan te raden vanuit Nederland een auto te huren?

groetjes
Danielle

pascalbrouwers
10-03-10, 15:08
Hey Danielle,
Goede keuze om je hier lid te maken :grin:, naar alle waarschijnlijk zul je hier antwoord krijgen op alle vragen die je hebt.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ja een auto huur je beter vanuit Nederland....
Alleen al omdat je hier all inclusive paketten krijgt, en in de vs proberen ze je altijd van alles aan te smeren.. en gek maar waar het is hier goedkoper.
Een tipje huur je auto bv bij usareisen.de.
Deze duitse aanbieder heeft meestal de beste aanbiedingen.
kijk op de site bij alamo.
De meest gehuurde auto = het type Equinox..

Hotels huren kun je ook vanuit Nederland.
ligt er een beetje wat je wilt..
voordat wij een dochtertje hadden, boekten wij alleen bij aankomst en vertrek een hotel, met als reden dat je dan flexibel bent.
aanbod in FL is er in overvloed.
Je moet alleen uitkijken dat er geen feestdagen in jullie vakantie zitten, dan zou ik wel van te voren een boeking doen..


Gebruik op dit forum ook de zoekfunctie, hier zul je heel veel info vinden m.b.t. jullie vragen.

Veel succes,
Pascal

koenkamphuys
17-03-10, 20:42
De keys en de Everglades willen we zeker weer zien en de meiden willen erg graag naar Miami.
Hoi Danielle, welkom onder ons, over de Everglades hebben we een zeer uitgebreid en levend topic dat al bijna zou oud is als het FLorum zelf.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303