PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Snowy

Snowy
10-03-10, 09:11
Hoi ik ben Snowy, over acht weken ga ik voor het eerst naar Florida \\:D/
In het gezelschap van mijn vader en moeder en mijn zus en haar gezin.
Mijn zus is met haar gezin al vaak in Florida geweest en ook mijn moeder is een keer geweest. Voor mij en mijn vader wordt het de eerste keer.
Ik hoorde dat mijn zus hier vaak mee las en vond het wel een goed idee om eens te kijken of ik hier nog wat tips of informatie kan vinden.
Dus vandaar, ik ben benieuwd.

Groetjes,
Snowy

Teleton
10-03-10, 10:58
Hoi ik ben Snowy

Hey Snowy, wat een gevaarlijke nickname om mee naar Florida te reizen. Het is daar nog al sunny.....Hoe dan ook, hartelijk welkom op dit forum waar je alle informatie die je maar over Florida kunt bedenken kunt vinden. En is de info niet compleet, dan wordt er op een vraag altijd wel door iemand gereageerd. Voor het naadje van de Floridakous, de rand van de Orlandohoed of het onderste uit de Miamikan ben je hier dus aan het goede adres.

Leuk dat jullie met de hele familie afreizen; er is een prima mix van oude rotten en nieuwkomers in jullie reisgezelschap dus dat gaat vast helemaal goed komen. Ennne.... die acht weken vliegen voorbij, kan je nagaan hoe snel de vakantie straks achter de rug is. Geniet er dus met volle teugen van!