PDA

Bekijk Volledige Versie : Winkels voor ruitersport



katjab
09-03-10, 08:56
Maandag is het zover dan vliegen we richting Orlando, na twee nachten daar gaan we naar Inverness om daar nog acht nachten te verblijven.
Afgelopen zomer heb ik 3 maanden in Amerika gezeten op een trainingsstal en daar natuurlijk kennis gemaakt met allemaal handige dingen die we niet in NL hebben en ook weer ontdekt dat het erg voordelig inkopen is in Amerika.

Ik ben dus op zoek naar een mooie grote ruitersportzaak die goed georiënteerd is op de engelse richting. Met Google vind ik ontzettend veel maar het is nogal onduidelijk of het grote of kleine zaken zijn dus als iemand een goede tip heeft zou ik daar helemaal blij mee zijn.

moonlight91
09-03-10, 12:01
ik heb ook het hele internet al afgezocht
je komt wel veel online shops tegen maar geen winkels in de directe omgeving van orlando
shops waar je binnen kunt lopen...
ik heb hier ookal oproepen op het forum geplaatst maar helaas niet veel wijzer geworden op 2 adressen na, maar ben als ik hun site bekijk niet onder de indruk..
ik denk dat ik gewoon online bestel en het naar mijn hotel laat sturen

http://www.stockmansharnessandsaddle.com

www.saddleroforlando.com (http://www.saddleroforlando.com)

mrloes
09-03-10, 12:28
hi

Al eens gezocht op "tack stores"?
Op www.tackshops.us (http://www.tackshops.us) krijg je een hele lijst van zaken in Florida.

Bij de WalMart is de equiwrap erg goedkoop!

katjab
09-03-10, 15:51
Die lijst had ik ook al gevonden mrloes maar ik moet zeggen dat ik er niet veel verder mee kom. Heb niet zoveel zin (hoewel ik misschien wel maar mijn man zeker niet) om alles af te gaan wat in de buurt of op de route ligt.
Equiwrap is idd verbazend goedkoop bij Walmart.

Opsturen is voor mij geen optie moonlight91, ik wil een rijjasje hebben en dat zal ik toch echt moeten passen.

mrloes
09-03-10, 22:12
Misschien kun je een paar winkels uit de lijst nemen, daar verder op Googlen?
Of de vraag achterlaten op een Amerikaans "equine forum"?
Ik weet dat er 35 minuten van Orlando een kleinschalige ezel-opvang is, ik zal hun eens vragen waar zij zoal hun benodigdheden kopen of een speciaalzaak weten voor
rij-jasjes. Is dat een idee?

katjab
10-03-10, 07:25
Dat is een heel goed idee! Ik ga vanmiddag even op zoek naar een Amerikaans forum.

mrloes
10-03-10, 12:34
Heb de ezel-opvang gemaild, zodra ik iets weet geef ik je 'n seintje.

katjab
10-03-10, 14:13
Onwijs bedankt!!

Ebelix
10-03-10, 17:07
Vanuit Inverness is het niet ver meer naar Ocala, paarden mekka bij uitstek in Florida. Daar zijn zeker winkels te vinden die je zoekt. Probeer maar eens te zoeken op www.yellowpages.com

katjab
10-03-10, 23:13
Ocala was ook mijn gok maar ik kom met de Yellow Pages en Google niet verder dan namen van zaken en niet zozeer of die groot zijn of dat ze een bepaald aanbod hebben.

mrloes
06-04-10, 09:48
hi

Heb bericht gehad van de ezelopvang, hun raden The Saddler of Orlando aan, deze zit in Sandford, ten noorden van Orlando. Kijk maar eens op Google (Maps).