PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Movider: Miami - Miami 2010



Movider
09-03-10, 03:42
Ik vertrek van 8 tot 16 mei naar miami voor een kleine trip.
Heb een route van het reisbureau gekregen, met wat tips voor bezienswaardigheden.
Nu zou het leuk zijn, moeste jullie nog eventuele tips hebben om daar bij te voegen. Ik dank je daarvoor :

DAG 1: Aankomst Miami (avond)
DAG 2: Miami beach (Art-Deco, Coral Gables, Viscaya, malls)
DAG 3: Miami beach - Key West (Mallory Square)
DAG 4: Key West - Everglades - Fort Meyers (Air Boat, Shark Valley?)
DAG 5: Fort Meyers - Sarasota - Orlando (Bush gardens)
DAG 6: Orlando (pretparken)
DAG 7: Orlando (pretparken)
DAG 8: Orlando - Kennedy Space Center - Fort lauderdale (Spacecenter)
DAG 9: Fort Lauderdale - Vertrek Miami

Het is onze eerste trip naar Amerika, en we kunnen er maar niet over zwijgen. We zijn zelf 24 en 25 jaar jong.

Tips, meningen mag je ons altijd laten weten

Dank u

Teleton
09-03-10, 09:12
Heb een route van het reisbureau gekregen, met wat tips voor bezienswaardigheden.
Nu zou het leuk zijn, moeste jullie nog eventuele tips hebben om daar bij te voegen.

Ik heb een nog leuker voorstel waarmee je nog meer voorpret aan je Floridavakantie zult beleven: lees zelf eens wat reisverslagen of topics over de stops van jullie reis door. Wij hebben hier op het forum echt wel wat meer informatie dan de magere tips van het reisbureau. Hiermee kan je dan zelf je reisplan verder uitwerken en als er dan nog vragen zijn, is er vast wel iemand die je verder wil helpen. Voor info over Miami (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=14), Orlando (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=12) en de themaparken van Disney (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=17)hoef je alleen nog maar op de link te klikken. Zijn er dan toch nog vragen, stel ze gerust in het betreffende topic. Probeer zelf met de zoekfunctie de informatie over ESTA, verkeersregels, autohuur, customs an immigration, restaurants en shopping te vinden. Kost even tijd, maar dan ben je perfect op de reis voorbereid.

pascalbrouwers
09-03-10, 09:18
Hey movider,
Welkom hier :D
Leuk schemaatje, maar pfffff dat wordt heel veel karren in een wel hele korte tijd...
Maar goed wel leuke plaatsjes om te bezichtingen.

Eigenlijk zou ik Key West laten vervallen, en wellicht een volgende trip gaan bezoeken.
KW is geweldig, maar om daar nu voor 1 overnachting heen te rijden :-k
Ik zou het niet doen.
En de volgende dag alweer door naar Fort Meyers, ik zou voor war rust kiezen de eerste dagen, zeker gezien het fiet dat er toch wel veel tijdsverschil is met Nederland.en dat ga je toch wel merken.

1 grote tip zorg voor enige rustmomenten, en neem wellicht nog een vakantie als je weer huis bent hahahahaha ( grapje).

Dag 5 begrijp ik nog niet zo..
Gaan jullie dan naar Sarasota en vervolgens naar bush Gardens en sávonds door naar Orlando..

Al met al toch een leuke vakantie

Ieder geval veel plezier in fl en op dit forum.

Greetz,
Pascal

Brechtje1983
09-03-10, 09:52
Tof reisschema!
Kort maar krachtig. Denk dat de belangrijkste plaatsen er in zitten. Toch ook de bedenking rond Key West-Everglades-Fort Myers... Wij hadden dit ook gepland in onze reis, maar op aanraden van reisbureau toch een overnachting bijgeboekt in Homestead. Anders moet je een weg afleggen die normaal 5u30 duurt, moet je ondertussen ook nog wat rondwandelen en airboatride doen? Wordt krap.
Geniet ervan!

Wij gaan voor de eerste keer richting Florida! Houden u op de hoogte over hoe't was ;-)!

Movider
09-03-10, 16:09
Tof reisschema!
Kort maar krachtig. Denk dat de belangrijkste plaatsen er in zitten. Toch ook de bedenking rond Key West-Everglades-Fort Myers... Wij hadden dit ook gepland in onze reis, maar op aanraden van reisbureau toch een overnachting bijgeboekt in Homestead. Anders moet je een weg afleggen die normaal 5u30 duurt, moet je ondertussen ook nog wat rondwandelen en airboatride doen? Wordt krap.
Geniet ervan!

Wij gaan voor de eerste keer richting Florida! Houden u op de hoogte over hoe't was ;-)!

Ik ben er wel al zeker van dat we moe naar huis gaan, maar dat geeft niets.
We zijn jong hé...
vroeg opstaan en wat later gaan slapen en alles komt goed (denk ik). hehe