PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: r.teeuwsen (Remco)



r.teeuwsen
08-03-10, 19:12
Hallo Florida gangers,

Ik ben Remco Teeuwsen, getrouwd met Inge en twee kids, Davey (15 jaar) en Kelly (12 jaar). Wij zijn echte Florida fans en daarom hebben wij in Kissimmee een leuk onderkomen aangeschaft. We kijken al naar de mei-vakantie uit, lekker genieten van alle mooie dingen om ons heen. Lekker shoppen, de 'parken' bezoeken en lekker relaxen bij het zwembad 8-)

Ik kom hier heel leuke informatie tegen die ook wij als frequente Florida gangers goed kunnen gebruiken, bedankt daarvoor!!

Groetjes, Remco en Inge

Dr. Phlox
09-03-10, 10:48
Hallo familie Teeuwsen,
Welkom op het forum. Het lijkt wel of steeds meer Floridagangers een 2e huis nemen in Florida (geef ze maar eens ongelijk).
Grz
Ton

mrloes
09-03-10, 11:00
hi Remco

Ik dacht dat je hier al bekend was ... ?? Heb al een paar PB'tjes van je gehad waarvoor dank en nuttig. Denk dat je meer mensen kunt helpen hier met info.
Alvast een goede reis voor binnenkort! Wie weet, tot ziens ... ??!

r.teeuwsen
09-03-10, 19:27
Hoi Marloes,

Ja, ik had mij hier al een keer voorgesteld maar toen de regels niet goed gelezen en waardoor een gedeelte van de tekst weg is gehaald....
Op zich prima, duidelijke regels is voor een ieder belangrijk!!
Maar toevallig kwam ik er afgelopen week achter dat er helemaal geen 'even voorstellen' van mij meer in stond:oops:....
Bij deze dus opnieuw, vandaar!!

Groetjes, Remco

Hoi Ton,

Ja, in dit soort tijden loop je soms tegen een buitenkans aan.... super dat het überhaupt mogelijk is!!
Heerlijk, nog 51 dagen te gaan.... en dan weer heerlijk op ons eigen terras in de zon8-)!!

Greetz,
Remco