PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Daisy



daisypeeters
08-03-10, 13:57
Hallo allemaal,

Ik ben Daisy 24 jaar en ga 9 mei samen met mijn vriend Koen 30 jaar, een rondreis door Florida maken. Het is de eerste keer dat wij naar Amerika gaan dus ik ben benieuwd naar leuke tips die ik op dit forum kan lezen.
Wij gaan eerst 5 dagen naar New York. Daarna vliegen we door naar Miami en halen we de auto op voor 2 1/2 week, de hotels hebben we ook allemaal al geboekt. We hoeven alleen nog maar de entreekaartjes te kopen voor de parken die we gaan bezoeken. Wij hebben er echt al enorm veel zin in, aangezien deze reis vorig jaar al op het programma stond maar wegens een aantal operaties aan Koen zijn voet ging dit niet door. Des te meer tijd hebben we gehad om alles voor te bereiden! Op naar 9 mei....

Groetjes Daisy & Koen

Teleton
08-03-10, 15:37
Des te meer tijd hebben we gehad om alles voor te bereiden! Op naar 9 mei....

Hallo Daisy en Koen, welkom op dit vreugdevolle Forum voor firsttimers en verslaafde Floridavakantievierders. Wat een lekker vooruitzicht om straks in mei drie weken in Het Beloofde Land te vertoeven. Maken jullie een rondreis en vertrekken jullie ook weer uit Miami? En mag Koen dan alleen achter het stuur of hebben jullie voor de wat duurdere oplossing gekozen zodat je allebei kan rijden?

Misschien heb je de topics over de entreekaarten voor de themaparken al gevonden? Het is best wel wat uitzoekwerk, maar als je je goed voorbereidt en de juiste combinaties en leveranciers kiest, dan kan je veel geld besparen. Bovendien hoort het allemaal bij de voorpret. Per slot van rekening duurt die nog 2 maanden en één dag, nietwaar? Mocht je over de tickets of over een ander onderwerp nog vragen hebben die in de betreffende topics niet of niet duidelijk behandeld zijn, stel daar dan gerust je vraag. Er is hier altijd wel iemand aan boord die je verder kan helpen.

daisypeeters
08-03-10, 17:59
Wat leuk dat ik zo snel een berichtje krijg!

Koen mag inderdaad alleen achter het stuur, aangezien ik toch niet zo'n held ben op wegen die ik niet ken. Dan zal het alleen maar zonde van de centjes zijn denk ik zo...

Ik heb nog niet op de topic gekeken voor de entreekaarten maar dat ga ik zeker doen. We weten eigenlijk wel al welke parken we willen aandoen. Bush Gardens, Seaworld en één van de Universal Studio's. Die Disney parken doen ons niet zo heel veel, en we houden wel van een paar goede achtbanen. Is dat dan iets? Alleen moeten we nog even kijken wat de voordeligste manier is om de kaartjes te kopen...

Njit
08-03-10, 18:03
Busch Gardens heeft heel veel achtbanen, Seaworld heeft ook een paar leuke en ook in Universal kom je aan je trekken. Islands of Adventure heeft de meeste achtbanen van beide parken.

Bekijk gewoon eens rustig op je gemak de websites van de parken :)