PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Niels82

Niels82
07-03-10, 16:31
Hey mensen,

Aangezien ik al veel informatie heb van dit forum dacht ik laat ik me maar eens registeren.

Ik ben Niels en ik ben 27 jaar oud. Op 23 April gaan ik en mijn vriendin Ellen trouwen en onze huwelijksreis gaat naar, jullie raden het al :P, Florida.
Hier hebben we 9 dagen geboekt, maar daar zal ik alle info over in ons reisplan en later verslag zetten.

Aangezien ik hier veel info vandaan heb wil ik mijn plan en ervaring dus ook delen, misschien heeft iemand anders hier ook iets aan :)

Mvg,
Niels

Sunshine State
07-03-10, 19:12
Dag Niels welkom,

Ben benieuwd naar jullie reisplan, en als jullie ook nog een verslag gaan maken helemaal leuk. Daar ben ik gek op.

vr gr

Rick

Francien
08-03-10, 13:45
Ik word daar helemaal blij van om te lezen. Huwelijksreis in Florida!!! Als je Disney bezoekt dan wel allebei zo'n Mickey-Minnie bruidshoofdtooi opzetten he? Dat iedereen kan zien dat je net getrouwd bent, dan word je de hele dag gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar jullie reisplan!

Niels82
10-03-10, 08:29
Bedankt,

heb mijn reisschema inmiddels erop gezet.
Heb er veel zin in, kan niet snel genoeg zijn :)

Njit
10-03-10, 08:44
Als je Disney bezoekt dan wel allebei zo'n Mickey-Minnie bruidshoofdtooi opzetten he? Dat iedereen kan zien dat je net getrouwd bent, dan word je de hele dag gefeliciteerd!

En een button halen bij Guest Relations:

http://www.disneyfrontier.com/wp-content/uploads/2007/01/disney_wedding_button.jpg

Niels82
11-03-10, 11:07
Die is zeker leuk.
We weten alleen nog niet of we naar disney gaan. We twijfelen nogal.
We zijn al 6 keer naar Disneyland Parijs geweest en we vragen ons af of dit zin heeft. De laatste keer was zelfs nog in februari dit jaar.
Ik hoor het graag van de experts.

De studio's gaan we wel naartoe omdat we die nog nooit hebben gezien.

Ik heb overigens bij al mijn reserveringen (buiten de vlucht, daar kon ik geen opmerkingen plaatsen) de opmerking erbij gezet dat het onze huwelijksreis is.

aggie
11-03-10, 11:14
Hallo Niels,
Wij mogen ons best experts noemen op het gebied van Disneyland Parijs...we zijn er zeker al 20 keer geweest:oops:
Afgelopen zomer waren we dan ook stevig aan het twijfelen of we wel naar Walt Disneyworld zouden gaan. Op vele adviezen van mede-florummers hebben we het toch gedaan en ik kan je zeggen....we hebben genoten, het is zoveel anders dan in Parijs!!! Je zult er zeker geeeeen spijt van krijgen! Succes met het maken van de goede keuzes voor jullie!!\\:D/
Maak er een hele mooie huwelijksreis van, mooi!!

r.theys
11-03-10, 11:38
Hey Niels,

Disney Parijs kan je niet vergelijken met Disney World. Als je daar toch bent moet je Disney bezoeken, anders mis je het mooiste.

Marita
11-03-10, 13:39
Hoi Niels,
je kunt het inderdaad niet vergelijken. We zijn ook al meerdere malen in Disney Parijs en in Disney World geweest. Het is toch heel anders en ik zou als disneyfan neem ik aan dat jullie een beetje zijn als jullie er al 6 keer geweest zijn er zeker heen gaan daar gaan jullie geen spijt van krijgen.

groetjes marita

koenkamphuys
15-03-10, 20:33
Het was 1995 toen mijn vrouw Gusta en ik op honeymoon naar Florida gingen. Het internet was nog nauwelijks op gang gekomen en het was onze eerste keer amerika, dus hadden we een all-in fly & drive pakketrondreis geboekt. Het reisbureau had bij de boeking bij alle hotels opgegeven 'Honeymoon', gevolg was dat de champagne die op de meeste hotelkamers voor ons klaar stond, ons op het laatst de neus uit kwam!

Maar de mooiste surprise was toch in Epcot Center. We waren gaan eten in 'Marokko' van het landengedeelte. We kwamen aan de praat met de ober, zelf een Marokkaan die een broer had in Utrecht, jawel. We vertelden dat we op huwelijksreis waren. Toen het praatje was beëindigd en hij terug naar de keuken liep waren we ongeveer uitgegeten (en volgegeten). Maar een kwartier later stond het voltallige personeel aan de tafel een Marokkaans lied te zingen voor ons en kregen we een traditioneel Marokkaans huwelijks-nagerecht opgediend. Wie ooit nog vooroordelen heeft over Disney-parken...

r.teeuwsen
15-03-10, 23:10
Hoi Niels en Ellen,

Je huwelijksreis naar Florida, dat jullie er maar net zo van mogen genieten als wij dat hebben gedaan, bijna 20 jaar terug.... (en nog genieten wij elke dag samen van alle mooie dingen!!)
Een aanrader is: Discovery Cove... een dag samen met de dolfijnen zwemmen, de ultieme kans om je toch al onvergetelijke huwelijksreis nog extra bijzonder te maken ;-)
Heel veel geluk samen, dat jullie maar vaak terug mogen komen in het mooie Florida!!

Remco en Inge

Niels82
17-03-10, 21:38
Thnx iedereen, we kijken er ook echt naar uit.

En wat discovery cove betreft, we hebben het hier over gehad maar is niet echt iets voor Ellen. Buiten dat is het prijskaartje vrij hoog :S

Qua uitstapjes hebben we nu alleen dingen in orlando gepland staan (Uni Studio, seaworld, shoppen).

Niels82
30-07-15, 19:59
Gezien ik een paar jaar "Minder Actief" ben geweest is dit even afstoffen natuurlijk het minste wat ik kan doen.

Inmiddels zijn we dus een paar jaar getrouwd en hebben we een zoontje (Bastiaan, 3 jaar) die nu lief op de bank met Takel rondjes aan het rijden is in Infinity.
Een lange tijd niet meer naar florida geweest helaas en vandaar dat ik ook niet zo actief was op het forum.
Inmiddels wel een week Vegas, 2 weken de westkust (SF, Pismo, LA, LV), 1 week washington DC en 2 weken de oostkust (NYC, AC, WAS, BA) gehad en we dachten laten we volgend voor de laatste keer weer ver weg gaan maar dan meer voor hem.
We gaan dus nog voordat hij verplicht naar school moet nog 1x naar Florida in april/mei en zijn nu alles bij elkaar aan het zoeken. we willen nu 3 weken Orlando/Tampa/Venice/Frt Meyers aandoen met zeker een paar dagen disney, seaworld en Universal.
Ik ben inmiddels echt een tripplanner geworden en hou van een uitdaging om luxe en goedkoop te combineren, en daar ben ik nu dus ook mee bezig :)

Keep you posted!

FRNCS
30-07-15, 21:14
Zoals vele voor mij al zeggen van Disneyworld ga je absoluut geen spijt krijgen. Wij zijn in Januari nog in Parijs geweest ( ik alweer voor de 7de keer :o) en toch verheug ik me alweer zeer op ons bezoekje aan Disneyworld in oktober! Als jullie er tijd en ruimte voor hebben zou ik het zeker niet overslaan!!

Niels82
30-07-15, 21:26
We gaan het zeker doen idd.
Afgelopen jaar ook vijf keer naar parijs geweest, was wel handig met de hotels in de buurt en een jaarkaart op zak (welke belachelijk goedkoop zijn vergeleken met de entree prijzen).
Nu maar eens naar WDW. Toen we in LA waren zijn we ook naar DisneyLand geweest en ook die was gaaf, met name de Cars attractie en niet te vergeten de watershow :)