PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney Area apartments and townhomes



Chris58
07-03-10, 12:57
Wie heeft er wel eens in het gebied disney area apartments and townhomes gezeten.
Ik zit in een 2 kamer appartement met een gezamelijk zwembad
IK heb dit geboekt bij american estates.
Ik hoop dat iemand mij hier iets over kan vertellen

Groetjes chris

Michael66
07-03-10, 13:20
Hihi :-D

Dat is niet een bepaald park of zo, maar een algemene omschrijving. "Disney Area" is een zeer ruim begrip voor de omgeving van Lake Buena Vista (= WDW). Daaronder vallen o.a. de plaatsen Kissimmee, Davenport, Celebration, Clermont. En in die omgeving ga je dus ergens een townhouse of appartement krijgen.

Voor meer info kun je het beste contact opnemen met American Estates.

Chris58
07-03-10, 13:29
Hoi,

Oke een ruim begrip dus! Ligt het wel dicht bij de pretparken?
En ik zal zeker gaan bellen!
Alvast bedankt voor de tip!

Groetjes chris

Michael66
07-03-10, 13:40
"Dicht bij de parken" is een nogal ruim begrip in Florida. Vanuit de meeste communities (wijken) is het zo tussen de 10 en 30 minuten rijden** tot aan de ingang van de parkeerterreinen van de Disney-themaparken.

Zoek zelf even via Google Maps of zo de door mij genoemde plaatsen op, dan kun je een beetje zien hoe e.e.a. ten opzichte van Walt Disney World en de andere themaparken etc ligt.

** Ik onderstreep het woord "rijden" even specifiek, aangezien het niet voor iedere eerste-keer-Florida-ganger duidelijk is dat je in Florida het meeste / beste (in mijn ogen enige manier) rondkomt met een auto. Alleen vanuit de Disney-hotels (resorts) is er zeer regelmatig bus- of monorail-vervoer naar de Disney-parken. Vanuit andere hotels is er soms busvervoer, vanuit villa- en/of appartementencomplexen zelden (zelf na te vragen bij hotel of reisorganisatie).

Teleton
07-03-10, 17:08
En ik zal zeker gaan bellen!

Je hebt een 2 kamer appartement of Town home in de Disney Area gehuurd. Dat betekent dat je ter plekke hoort waar je wordt geplaatst. Verwacht niet dat AE je daar op dit moment meer van kan vertellen. Je had bij je boeking ook voor een bepaald complex kunnen kiezen. In dat geval betaal je wat meer maar dan weet je vooraf waar je verblijft.

De kans is groot dat je in Palm Key, Club Cortille, Cane Island of Fiesta Key terechtkomt, maar er zijn ook alternatieven zoals bijvoorbeeld Lindfields.

Op dit moment is er dus niet zoveel over te vertellen dan dat je de adresgegevens t.z.t. bij Hotelbeds in Kissimmee kunt ophalen.