PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: soraya



soraya
06-03-10, 11:57
hoi allemaal ik ben soraya 51 jaar uit den haag ik ga met mijn man in april naar florida orlando of tampa van donderdag tot zaterdag en zondag op een schip de carnaval legend nou gaan we op dondardag naar Magic Kingdom en op vrijdag naar Universal Studio`s maar de zaterdag zijn we vrij heeft iemand een idee wat we die dag voor mooi`s kunnen gaan doen elk iedee is welkom groetjes soraya

Sunshine State
06-03-10, 18:52
Tja op een Zaterdag kun je naar de, Pr1me Outlet , de Premium Outlet, Florida Mall shoppen dus , The Old Town in de avond gave auto's kijken, Islands Of Adventure , Seaworld aanrader, Animal Kindom, Epcot , La-Nouba - Cirque du Soleil , enz enz .

Dat is Orlando alles kan.:p

soraya
08-03-10, 17:53
heel erg bedankt voor je advies en ik denk dat het choppen wel gaat lukken groetjes soraya

Ta2 Gerrit
08-03-10, 18:17
heel erg bedankt voor je advies en ik denk dat het choppen wel gaat lukken groetjes soraya

Karbonades, of motoren ?? Beetje flauw hè :mrgreen:. Ik neem aan dat je wil winkelen/shoppen.

soraya
11-03-10, 14:46
ja tuurlijk wil ik choppen maar ik wil zo veel dit is mijn droom wens als ik het nu niet doet komt er niets meer van en zijn er ook nog mensen die ook op de boot carnaval legend gaan ben erg benieuwd

Michael66
11-03-10, 14:50
Volgens mij doet je toetsenbord het niet meer goed. Alle hoofdletters en leestekens vallen weg.

Sunshine State
11-03-10, 19:23
dit is mijn droom wens als ik het nu niet doet komt er niets meer


Leef je droom Soraya !!:mrgreen:

soraya
14-03-10, 13:26
Hoi aan iedereen.
Is er niemand die 1 cruise reis heeft gemaakt

koenkamphuys
15-03-10, 20:00
Hoi aan iedereen.
Is er niemand die 1 cruise reis heeft gemaakt
Mijn zwager is van Miami uit op een minicruise naar de bahama's geweest. Dat wil zeggen: vier uurtjes varen op een hele luxe boot, middag/nacht op de bahama's, volgende middag weer inschepen en 's avonds laat in Miami terug. Niet echt een grote cruise maar leuk voor tussendoor.
Grotere cruises kijk eens op her forum op het topic over de disney cruises (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2204&highlight=cruise). Zelf zoeken op het forum werkt ook altijd erg goed maar ik moet zeggen dat er eigenlijk niet eens zo heel veel over cruises vanuit Florida is geforumd.
Oh en Soraya, doe je lezers een plezier en zet eens een punt en een komma en een hoofdletter in je tekst. Dat leest echt 100X prettiger.