PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: brinsky



brinsky
05-03-10, 14:56
Hallo allemaal,

Wij zijn een gezin met 2 kinderen en gaan 24 april voor het eerst naar Florida. We vliegen op miami en overnachten daar. Daarna voor 3 nachten naar de keys. En dan, voor de kids het grootste avontuur, 14 dagen naar Orlando voor de pretparken e.d.
Via het forum hoop ik veel info te krijgen over wat we wel en vooral niet moeten/kunnen doen. Alle tips zijn welkom. Ik heb al wat rondgesnuffeld en heb al veel gehad aan al jullie verhalen en tips.

Groetjes de brinsky's.

Francien
05-03-10, 15:32
Haai Brinsky family!!!:grin: Welkom op het forum. De op 1 na leukste hangplek die ik ken. De leukste plek is the Sunshine State zelf natuurlijk!
Kun je iets meer info geven over jullie zelf? Hoe oud zijn de kids en waar ga je logeren op de Keys? Heb je alles al geboekt of ben je nog zoekende in Orlando?
Eerste keer USA? Vergeet je ESTA niet in te vullen. Goed dat je hier komt buurten, vind je meteen alles wat je wilde weten=D> .
Veel plezier met het uitstippelen van jullie mooie reis...

Sunshine State
05-03-10, 22:15
Hoi , Welkom op dit gezellige forum hoor.
En 24 April schiet al lekker op!

brinsky
06-03-10, 10:26
Wij hebben een dochter van 10 en een zoon van 7. We hebben geboekt bij usafunvacation en zijn tot nu toe erg tevreden over de service. We logeren op de keys bij ocean pointe at Key Largo. Het is erg spannend want eigenlijk zouden we samen met een ander gezin gaan maar door omstandigheden gaan we nu met z'n 4-tjes. De aanmelding bij Esta hebben we al gedaan maar niet afgedrukt, is dat nodig?

Francien
06-03-10, 18:14
De aanmelding bij Esta hebben we al gedaan maar niet afgedrukt, is dat nodig?Ik doe het altijd wel. Ik zou wel de aanvraagnummers en geldigheidsdatum noteren en meenemen. Gewoon voor de zekerheid. Als het goed is zijn alle gegevens binnen bij de Amerikaanse overheid nadat je je aangemeld hebt en dat zou moeten volstaan.

brinsky
07-03-10, 11:53
bedankt voor de tip!