PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Elisa



Elisa
03-03-10, 13:07
Hallo Allemaal,

wij zijn Elisa en Leroy en wij gaan dit jaar voor de 1e keer naar Florida. We gaan een rond reis doen van 3 weken! De tickets, auto en hotel in Orlando voor de 1e nachten zijn al geboekt en voor de rest zien we daar wel waar we in terechtkomen. Ook hebben we een soort planning gemaakt met plaatsen waar we zowiezo graag heen willen, en natuurlijk ook de nodige pretpark daagjes ingepland. Het is dus best spannend, maar we hebben er superveel zin in.
Als iemand nog tips heeft, we horen ze graag!:-D

Groetjes Elisa en Leroy

Teleton
03-03-10, 16:15
we hebben er superveel zin in.


Hallo Elisa en Leroy en wees welkom op Het vakantieforum voor Floridaliefhebbers. Lekker vooruitzicht hoor om in mei naar Het Beloofde Land af te reizen. Je hebt in ieder geval ook al een soort van planning gemaakt en er staan wat themaparken op. Ik zou zeker even hier op het forum rondsnuffelen om de juiste en voordeligste tickets te kopen.

Nu aan alle formaliteiten is voldaan en je de beproeving van het vliegtickets kopen, het huren van de auto en het boeken van het eerste overnachtingshotel hebt doorstaan, kunnen we jullie officieel ontvankelijk verklaren voor het enige echte, verschrikkelijk verslavende Floridavirus. De kans op definitieve besmetting is 99,999%. Goed om te weten: Je kunt hier levenslang terecht voor lotgenotencontact......\\:D/

Elisa
03-03-10, 16:55
haha nou dat ga ik zeker onthouden, geloof zelfs dat ik al bevangen ben en ik ben nog niet eens geweest :shock:.
Tickets boeken was erg makkelijk, Martinair is de enige die rechtstreeks op Orlando vliegt. Vonden wij toch iets makkelijker dan dat overstappen enzo.

Sunshine State
07-03-10, 19:24
haha nou dat ga ik zeker onthouden, geloof zelfs dat ik al bevangen ben en ik ben nog niet eens geweest :shock:.
.

Welkom dus, dat klinkt al goed.