PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

Zaliyah
13-02-17, 18:56
Wij hebben discovery cove zwemmen met dolfijnen pakket voor 520 euro ( 2 personen) daarbij zit Seaworld, Bush Gardens en Aquatica incl gratis parkeren 14 dagen onbeperkt toegang. Vonden we een mooie combinatie voor 520 euro totaal.
Ik heb het nog niet goedkoper gevonden helaas.

Njit
13-02-17, 19:01
1-dags tickets zijn enkel te koop bij Disney zelf. De meeste aanbieders verkopen vanaf 3-dagen. Sommige aanbieders hebben 2-dagen tickets.

2-dagen basis ticket kost 219 euro bij ATD.de. Da's niet veel goedkoper dan 2x dagtickets. Pas vanaf 3 dagen wordt het goedkoper.

Kletskous
13-02-17, 19:06
Wij hebben discovery cove zwemmen met dolfijnen pakket voor 520 euro ( 2 personen) daarbij zit Seaworld, Bush Gardens en Aquatica incl gratis parkeren 14 dagen onbeperkt toegang. Vonden we een mooie combinatie voor 520 euro totaal.
Ik heb het nog niet goedkoper gevonden helaas.

Had denk ik wel goedkoper gekund.
Bij deze aanbieder, incl. Zwemmen met dolfijnen, voor 209,00 p.p. (418 samen dus).
https://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-attraction-tickets/discovery-cove-orlando-tickets
Maar misschien heb jij een iets ander pakket met de dolfijnen ? Wel heel gaaf hoor!

Patrick
13-02-17, 19:33
De prijs voor Discovery Cove kan ook nog per dag verschillen.

Mushu
13-02-17, 21:52
Een ticket voor 1 dag is niet goedkoper te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er bij de locale verkopers (dus in Kissimmee eo) misschien nog tickets worden verkocht voor de oude prijs. Of wat ook een optie is om naar zo'n timeshare praatje te gaan en een ticket met korting te krijgen. Maar daar zal je waarschijnlijk geen zin en tijd voor hebben (ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben). Als je bij locale verkopers Disney tickets koopt, wees er dan zeker van dat ze betrouwbaar zijn. Mijn advies is om er niet te veel tijd en moeite in te steken voor misschien een paar dollar minder en gewoon via de officiële site of aan de gate tickets te kopen. Dan weet je zeker dat ze in orde zijn. De prijs van $115,- is trouwens zonder tax er komt nog iets van $7-8 bij. En volgende keer gewoon een week gaan! 1 dag Disney World, dat kan toch niet :D

Kletskous
13-02-17, 22:09
Denk dat het gewoon aan de kassa wordt inderdaad!
En langer.......tja.......keuzes hè! We zijn er maar 9-10 dagen in Orlando en willen absoluut niet elke dag een pretpark doen. Veel te vermoeiend, moet er echt niet aan denken.
Goede reden om ooit terug te gaan dus, hihi. En anders kunnen we in elk geval Parijs nog eens doen, als we MG langer willen bekijken. (Al is dat toch anders natuurlijk).

Mushu
13-02-17, 22:25
Themapark hè! Het zijn geen pretparken. Ik heb er geen probleem mee om een week (of langer) naar Disney te gaan. Mijn dagelijks leven is misschien wel veel vermoeiender. Maar ik tour niet op commando stijl door de parken, doe lekker waar ik zin in heb en I'll make time to smell the roses (oog en rust voor omgeving). Bij pretparken denk ik aan Drievliet en Movieworld Germany, daar wil ik nog niet dood gevonden worden (een kermis vind ik ook afschuwelijk). Maar dat is dan ook het voordeel van meerdere dagen gaan (en meerdere keren per jaar), alles kan op je gemak en niets hoeft.

Ellen1308
14-02-17, 10:00
Www.orlandoattractiontickets.co.uk (http://Www.orlandoattractiontickets.co.uk)
Hier gisteren onze 14 dagen tickets voor Disneyworld geboekt; krijgen we gratis kaartjes voor Gatorland bij.

Kletskous
14-02-17, 10:30
Ook een aantrekkelijke site volgens mij, maar die Gatorland kaarten zijn niet bij de onbeperkte 3-park Seaworld (etc) pas.

Zaliyah
14-02-17, 13:19
Had denk ik wel goedkoper gekund.
Bij deze aanbieder, incl. Zwemmen met dolfijnen, voor 209,00 p.p. (418 samen dus).
https://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-attraction-tickets/discovery-cove-orlando-tickets
Maar misschien heb jij een iets ander pakket met de dolfijnen ? Wel heel gaaf hoor!

Dit is een vanaf prijs, in laag seizoen enz, onze prijs is in hoog seizoen.

Zaliyah
14-02-17, 13:20
Een ticket voor 1 dag is niet goedkoper te vinden. Het enige wat ik kan bedenken is dat er bij de locale verkopers (dus in Kissimmee eo) misschien nog tickets worden verkocht voor de oude prijs. Of wat ook een optie is om naar zo'n timeshare praatje te gaan en een ticket met korting te krijgen. Maar daar zal je waarschijnlijk geen zin en tijd voor hebben (ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben). Als je bij locale verkopers Disney tickets koopt, wees er dan zeker van dat ze betrouwbaar zijn. Mijn advies is om er niet te veel tijd en moeite in te steken voor misschien een paar dollar minder en gewoon via de officiële site of aan de gate tickets te kopen. Dan weet je zeker dat ze in orde zijn. De prijs van $115,- is trouwens zonder tax er komt nog iets van $7-8 bij. En volgende keer gewoon een week gaan! 1 dag Disney World, dat kan toch niet :D

Ik heb ze net bij Disney besteld, en dan bij de gate ophalen, lijkt me helemaal prima zo. Gaan niet op vakantie om op paar dollars te kijken.

Daisy87
22-02-17, 14:11
Kan iemand mij helpen :confused:

Zojuist de kaartjes van Disney ontvangen dus wou ik deze gelijk aan mijn Disney Experience koppelen. QR code gescand van alle 4 de kaartjes en nu zie ik de kaartjes van mijn kinderen wel in de app maar die van mijn man en mij niet.

iemand hier ervaring mee?

Njit
22-02-17, 14:57
Ik heb ze handmatig gekoppeld. Maar dat zou geen verschil moeten uitmaken denk ik..

Daisy87
22-02-17, 15:17
Zojuist 30minuten met Disney aan de telefoon gezeten en het was een technisch probleem. Het is inmiddels opgelost door de technische afdeling van Disney. :o Kaarten zijn nu goed gekoppeld nu nog een maandje wachten totdat we de eerste fastpasses kunnen regelen.

Njit
22-02-17, 15:33
Kunnen wij pas vanaf 16 mei :)

stephie
22-02-17, 19:06
Ik ga in ieder geval online de kaartjes bestellen via Disney. Arghhhhh ik kan niet wachten!! Ik heb zo'n zin in de vakantie.
Tja ik zou best 5 dagen naar Disney willen gaan hoor. Ik zei het net tegen mijn man. Dat het toch wel voordeliger is om 5 dagen te gaan :p Helaas....hij trapt er vooralsnog niet in :( Maar ik heb nog even de tijd om op hem in te praten ;)

Roy Reuter
23-02-17, 13:49
Wij hebben besloten een jaarkaart te kopen, aangezien we 4 weken gaan en volgend jaar weer 4 weken willen gaan. We hebben een 13e maand gekregen en de tickets gaan pas in bij eerste gebruik. Alleen hebben we dan gaan magic band, omdat ze die alleen opsturen naar een huisadres, maar voor een klein bedrag kan je er daar gewoon eentje kopen.

Sanne Kruijsbergen
27-02-17, 22:50
Wij hebben april 2016 Disney-tickets gekocht, door omstandigheden konden wij helaas niet gaan. We zijn van plan om in december 2017 gebruik te maken van deze tickets. Ik wil toch nog heel graag weten of er een verloopdatum hierop zit. Dit kon ik overigens niet op de kaarten vinden (wel een printdatum), ze zijn wel al gekoppeld via Disney Experience. Zijn deze kaartjes onbeperkt geldig en hebben jullie vaker ver van te voren kaartjes gekocht? De kaartjes zijn gekocht via Undercovertourist.com
Ik heb hier wel al het een en al over opgezocht, maar ik zou graag hier meer over willen weten en misschien een stukje meer zekerheid ;)

moniquekruiningen
27-02-17, 23:20
Oei, onbeperkt geldige kaartjes waren er vroeger wel, nu zijn ze volgens mij alleen geldig in het kalender jaar dat je ze kocht, maar ik meen me toch echt te herinneren dat er een expiration date op de kaartjes staat.
Voor de zekerheid Disney guest services mailen? Want het zou wel een hele nare verrassing zijn als je er ter plekke achter zou komen dat ze niet meer geldig zijn. Ik duim voor jullie!

moniquekruiningen
28-02-17, 16:40
Ik heb nog even gegoogled en dit gevonden

Q. I purchased theme park tickets years ago and never used them. Are they still valid?

A. Walt Disney World Resort continues to honor all unexpired theme park tickets with remaining admission days.
However, be aware that unless you purchased the No Expiration Option, theme park tickets purchased after 2004 expire 14 days after their first use. While the No Expiration Option is no longer available, if you have previously purchased theme park tickets with the No Expiration Option, your tickets will still be honored.
If you have additional questions about your specific theme park tickets, please check with Guest Relations (https://disneyworld.disney.go.com/guest-services/guest-relations/) at the theme parks or call (407) 939-1289 (tel:(407) 939-1289). Guests under 18 years of age must have parent or guardian permission to call.

Mushu
28-02-17, 20:04
Die No Expiration Option kon je er vroeger bij kopen maar dat kan al een tijdje niet meer. Jouw tickets zijn van 2016 dus zeker weten zonder de no expiration option. Het hangt er wel van af wat voor tickets je hebt. Volgens mij zijn er meerdagen-tickets die zolang je ze helemaal niet gebruikt hebt altijd geldig blijven. Anders is er nog deze optie (alleen voor tickets die nooit gebruikt zijn):
The amount paid for an unused, expired ticket may be applied towards the purchase of a new ticket at the current price so long as the new ticket purchase price is equal to or greater than the amount paid for the original ticket.
Ik zou zoals Monique al had gezegd even Disney guest services mailen.

Sanne Kruijsbergen
01-03-17, 09:09
Ja, ik had dit ook gelezen hieruit blijkt dat ze toch nog geldig zijn? Omdat wij ze nog niet gebruikt hebben. Ik ga voor de zekerheid ook nog even de Disney Guest Service mailen. Bedankt voor de hulp! Ik hoop inderdaad dat het gewoon gaat lukken.

Sanne Kruijsbergen
04-03-17, 10:59
We hebben toch naar Disney World gebeld, want het is vervelend als de kaartjes niet werken. De kaartjes blijven altijd geldig, zolang we ze niet gebruikt hebben in de parken.

moniquekruiningen
04-03-17, 12:24
Dat is wel heel fijn om te weten!
Wat in het vat zit verzuurt niet!!

stephie
01-04-17, 23:54
Ik wil eind april via Disney twee dagkaarten bestellen voor Magic Kingdom op 22/5. Zou ik dan nog voldoende mogelijkheden hebben om fastpasses te reserveren?
Stel dat we er toch voor kiezen om ter plaatse de kaarten aan te schaffen, dan zijn onze kansen op Fastpass natuurlijk verkeken.

Aanvulling; ik zie op de website dat je Fastpass+ vanaf 30 dagen voor de gereserveerde datum kan vastleggen.
Toch twijfel ik of het wel of niet verstandiger is om van te voren kaarten te kopen. Je kunt maar 3 attracties vastleggen. Is dat dus de moeite waard?
in 2011 was er nog een andere mogelijkheid. Toen kon je ook reserveren voor een plaats in een attractie. Ik kan me de naam niet meer herinneren. Je kon dan een tijdstip kiezen ter plaatse.

Mushu
02-04-17, 08:56
Ja het is echt de moeite waard. Stel dat er voor die 3 attracties 45-60 minuten wachttijd is dan is dat is met fastpass 3-20 minuten. Dus max i uur (maar hoogst waarschijnlijk een stuk korter) tov 3 uur. Er zijn ook altijd een paar attracties die op bepaalde momenten (of bijna altijd) een korte wachttijd hebben. Als je dus goede keuzes maakt, kan je op zo'n dag veel meer doen. Na het gebruik van de 3 fastpasses kan je een 4e reserveren op de dag zelf. Resort gasten kunnen 60 dagen voor verblijf fastpasses voor hun hele verblijfsperiode vast leggen. Voor de echt gewilde attracties zijn er va 30 dagen daarom al heel wat fastpasses vergeven. Maar zelfs op de dag zelf kan je nog wel wat krijgen. En de tip is om te zoeken voor 1 persoon (dus je groep te verkleinen en meerdere keren te zoeken) en de app regelmatig te verversen. Op http://www.easywdw.com/easy/ vind je tips en blogs over hoe je een park aan kunt pakken.
In 2011 waren het bijna dezelfde fastpasses (met dezelfde naam). Je reserveerde toen niet voor een plaats maar je kreeg een tijd waarop je terug kon komen en in de fastpass rij kon gaan staan (die dus een stuk korter is dan de gewone rij). Dat is nu precies hetzelfde alleen is alles digitaal en kan je het vooraf regelen.

stephie
02-04-17, 09:39
Oh OK, bedankt voor de informatie. In 2011 hebben we het op de dag zelf voor Space Mountain gedaan. Toen we op de afgesproken tijd aankwamen, toen bleek Space Mountain defect te zijn :(
Ik ga me er nog maar eens in verdiepen en dan kies ik er waarschijnlijk voor om toch eind april de kaartjes aan te schaffen. Heb ik de pijn van 244 dollar dan al en ben ik het op 22 mei vergeten :p

masch
02-04-17, 10:39
Doro goed gebruik van de fastpasses kun je veel meer zien op één dag, zoals Mushu ook al aangeeft. Mijn vrouw vindt het ook altijd raar dat ik dit van tevoren al inplan, maar uiteindelijk is ze altijd wel blij dat we zo door kunnen lopen terwijl je normaal 45 minuten moet wachten :)

En als je er een mist of de plannen wijzigen toch, dan is er niks aan de hand, je hoeft niet perse gebruik te maken van je FP's.

Mushu
02-04-17, 12:29
En als de attracties tijdens jouw fastpasstijd gesloten is om wat voor reden dan ook, dan krijg je een nieuwe fastpasse die zodra de attracties het doet weer kan gebruiken (op elk gewenst tijdstip) of je kan keuze maken uit een aantal andere attracties.

stephie
02-04-17, 13:35
Het is dus zeker de moeite waard om er even tijd in te steken van te voren. Ohhhhh en nu moet ik nog even geduld hebben....
Maar ik kan wel zeggen: volgende maand gaan we weer naar Floridaaaaaa :cool:

stephie
22-04-17, 09:51
De tickets heb ik net online gekocht via Disney. We zijn nu 244,96 dollar armer, maar wat ben ik blij!
Ik kan niet wachten!:D

cvr
08-05-17, 20:47
Wij gaan een weekje naar Florida in oktober en vliegen via Miami. Omdat het al weer even geleden is dat we de parken hebben gedaan zijn we 4 dagen in Orlando en willen het liefst een soort "best of" gaan doen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie betaalbare combi en tot nu toe is dit de beste die ik kan vinden: https://www.floridatix.com/orlando-ticket-deals-combos/disney-universal-waterpark-mini-combo

We vinden Disney leuker dan Universal en hebben goede herinneringen aan de Disney waterparken dus helemaal ideaal is dit ticket niet. Natuurlijk zit hier Volcano Bay in dus er is in ieder geval wel een waterpark afgedekt. ATD biedt een beter passend ticket aan https://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-combination-ticket-packages/disney-universal-combo-ticket-including-universal%E2%80%99s-volcano-bay%E2%84%A2 echter dit is een 14 dagen ticket met een prijsverschil van 200 Euro pp. Daarnaast zijn deze tickets 687 Euro... om voor ons 3en ruim 2000 Euro af te tikken voor 4 dagen parken is natuurlijk wel heel erg zout...

Wie heeft er een goede suggestie? Alvast bedankt!

frankz
10-05-17, 23:39
yes. de tickets voor not so scarry halloween zijn te boeken.
dus gelijk gedaan.

Njit
11-05-17, 10:52
Meer info: https://disneyworld.disney.go.com/events-tours/magic-kingdom/mickeys-not-so-scary-halloween-party/

Sweetsugar
05-06-17, 17:14
@cvr Heb je nog besteld bij floridatix?

cvr
06-06-17, 20:19
Nee, ik ben er nog niet uit...

Scooby
11-06-17, 11:59
Wat zijn jullie ervaringen met de prijsstijgingen bij attractiontickets.uk?
De pond gaat richting de euro met de "problemen" in engeland op dit moment.
Als dit zo blijft zou het natuurlijk voordelig wezen om de tickets bij ATD.uk te kopen i.p.v. ATD.ie.
Zouden ze op de engelse site de prijzen gaan aanpassen voor volgend jaar? De orlando freedom ultimate ticket staat er nu op voor £775,-- pond in 2018 tegenover €943,-- in Ierland.

Scooby
13-06-17, 19:13
Ik zie dat de ATD.uk, al een melding heeft dat de tickets nog beperkt beschikbaar zijn. Ook voor 2018. Zien ze de bui toch wel hangen denk ik. ��
Antwoordt op mijn eigen vraag. lol.


LIMITED STOCK: We only have a limited stock of these tickets available at our current prices

Jessica0309
22-06-17, 18:50
Hoi, even een vraag. Ik ben al een paar dagen bezig om via mydisneyexperience fastpassen te regelen voor onze vakantie 14-7 tm 11-8. Nu kreeg ik zojuist een mail dat de fastpass van Testtrack niet te gebruiken was vandaag ivm storing en toen kreeg ik een algemene fastpass voor vandaag. (1x vrije keus)
Ik had echt zoiets van hoe kan dit nu? Wat blijkt....ik heb vandaag voor 22 juni geboekt ipv 22 juli. Ik wilde dus meteen alle fp verwijderen van vandaag maar die ene welke is omgezet naar een algemene fp kan ik niet verwijderen. Ik gebruik deze fp dus niet en ga pas 14-7. Heeft dit nog consequenties? Ik bedoel, we komen 14 juli toch wel gewoon het park binnen? (We hebben een 14 dagen ticket). Zou zonde zijn dat door deze typfout de tickets nu al in zouden gaan..... dan hebben we er niets aan.
Logischerwijs zou ik gewoon denken dat de passen ingaan bij het eerste bezoek, dus eerste keer dat je het poortje doorgaat... maar omdat de tickets gelinkt zijn in mydisneyexperience begon ik toch te twijfelen...
Is het nog te begrijpen zo? Kan iemand mij geruststellen?
Verder zijn we lekker aan het aftellen hoor😉

Mushu
22-06-17, 19:21
Als het goed is gaan je tickets pas in (dus de 14 dagen geldigheid) vanaf het moment van eerste gebruik. Dus als je de poortjes doorgaat. Ook al heb je een fastpass geboekt, je ticket is dan niet geactiveerd. Je kan gewoon weer rustig ademhalen :D.

Jessica0309
22-06-17, 19:24
Oke, thanks Mushu! En door..............................nog 3 weken!!!!

Essie72
27-06-17, 21:00
Ben bezig met het uitzoeken van tickets op undercouvertourist.com. Daar hebben ze het over twee vormen van het versturen van de tickets: Mailed of E-ticket. Maar eerlijk gezegd snap ik het verschil niet zo heel erg goed. Wie weet het verschil en wat is te adviseren? We hebben van de vorige keer nog een Magic Band thuis liggen, waar je de tickets op kunt zetten

Njit
27-06-17, 21:53
Je e-ticket kun je aan je Magic Band koppelen. Je hebt dan geen fysiek kaartje meer nodig. Je kunt dan ook gewoon Fastpass+ boekingen doen.
Als je geen Magic Band hebt zijn fysieke tickets aan te raden.

Essie72
27-06-17, 21:59
De Magic Bands lagen onder in de kast. Laatst gebruikt in 2014. Neem aan dat die nog gewoon werken toch?

Mushu
27-06-17, 22:17
Ja de chip werkt gewoon nog die heeft geen batterij nodig. Maar er zit wel een batterij in de magic band die wordt gebruikt bij het aflezen op afstand. Dit wordt gebruikt bij bijvoorbeeld de foto's in de attracties. Dus als je de magic band wil gebruiken om de parken binnen te komen en voor fastpasses dan zijn die uit 2014 nog prima. Voor de on ride photos niet meer want de levensduur van de batterij is iets van 2 jaar.

Njit
27-06-17, 22:25
Onride foto's scan je in het algemeen bij de uitgang. Slechts in enkele gevallen gaan die automatisch/op afstand.

Mushu
28-06-17, 08:44
Nee hoor, kunnen allemaal op afstand. Ik heb ze nooit bij de uitgang gescand maar wel allemaal binnen gekregen. Maar als je afstandschip niet meer werkt is dit natuurlijk wel de manier om toch je foto's te krijgen. Dus een magic band met lege batterij is op die manier ook voor de on ride photos te gebruiken.

Njit
28-06-17, 09:13
Aha, wist ik niet. Ik heb elke keer braaf gescanned :)

Ilse_
28-06-17, 18:00
En krijg je de foto's dan binnen via de mail die aan je account gekoppeld is? We hebben die magic bands op 1 account. Maakt het dan uit wie er scant?

Njit
28-06-17, 18:34
Heb je ook MemoryMaker? Normaal gesproken zie je ze in de Disney App: https://disneyworld.disney.go.com/plan/my-disney-experience/mobile-apps/
Je ziet ze ook in de Website: https://disneyworld.disney.go.com/plan/

Mave
28-06-17, 20:37
Je kan foto's alleen laten maken als je een MemoryMaker hebt toch? Ik vind $200 voor een paar foto's zo duur!

Njit
28-06-17, 20:38
Je kan ze wel inzien maar alleen met watermerk. Bij onze tickets zat Memory Maker er al bij. Dan is het wel leuk.

Mave
28-06-17, 20:41
Ja idd dan is het zeker leuk! Maar als je ze kan inzien dan kan je er 1 laten uitprinten ofzo?....en hoeveel kost dat weet je dat ook?

Njit
28-06-17, 21:01
Geen idee eigenlijk. Maar wellicht dat iemand anders het weet..

Mushu
28-06-17, 21:46
Memory Maker kosten haal je er al snel uit als je veel on ride photos zou kopen. Die zijn best duur. Ik heb zo snel niet kunnen vinden wat een foto kost maar kwam wel iets tegen van $16,95 - $20 voor 2 kleine of 1 grotere print. Als je Memory Maker vooraf koopt is het $169. Bij de ultimate tickets van 7, 14 of 21 dagen zit Memory Maker inbegrepen. Zo los vind ik het ook een hoop geld maar je krijgt er wel een ongelimiteerd aantal foto's voor. En ook de on ride filmpjes! Verder de magic shots en de foto's die je laat nemen overal waar maar een photopass fotograaf te vinden is. De photopass fotografen nemen ook foto's met je eigen camera. Bedenk wel dat het geen professionele fotografen zijn dus als je erg kritisch bent dan beter niet doen voor dat geld.

Mave
29-06-17, 11:47
Wij halen die kosten er nooit uit idd... Ik had ergens gezien dat ze iets toevoegen op zo'n foto dat vond ik wel grappig. Bijv. een Banshee bij de floating mountains, zo'n foto is leuk om erbij te hebben maar voor $200 voor 1 dag sla ik hem even over!

Wie weet als we een volgende keer langer blijven :)

Njit
29-06-17, 14:56
Wij kregen het erbij.. dat scheelt..

Ilse_
29-06-17, 18:29
Ja wij hebben 14 daagse passen waar het bij zat. Dus eerder nog nooit gehad.


Heb je ook MemoryMaker? Normaal gesproken zie je ze in de Disney App: https://disneyworld.disney.go.com/plan/my-disney-experience/mobile-apps/
Je ziet ze ook in de Website: https://disneyworld.disney.go.com/plan/

Essie72
01-07-17, 16:04
Probeer tickets te bestellen bij undercover maar kan alleen de 'Mailed'-optie selecteren, dus de 'bezorg-aan-huis-optie'. Maar wil de e-ticket-optie. Op de een of andere manier krijg ik dat niet voor elkaar. Iemand enig idee hoe dat zou kunnen?

Mave
01-07-17, 18:29
Misschien even een mailtje sturen, ze geven vrij snel antwoord.

Essie72
01-07-17, 18:38
Bij de tickets van Universal lukte het wel. Vreemd. Nu krijg ik echter weer een mailtje dat ik een foto moet maken van bijv. mijn creditcard om de plaatsing van mijn order te verifieren. Heb ik nooit eerder gehad. Loopt niet zo soepel als ik gewend ben. Klopt het wel dat je een foto moet sturen van een kaart oid voordat je je e-tickets krijgt?

Mave
01-07-17, 19:15
Ik heb geen idee, ik heb ze op laten sturen. Ik zou niet zomaar een foto van mijn creditcard sturen. Misschien weet iemand anders het....

Lucas86
27-08-17, 22:39
Hi allemaal,

Ga over drie weken ook naar Orlando en wil één dag naar Magic Kingdom. Zou graag op voorhand tickets willen en ook al 3 fastpasses hebben vastgelegd. Heb al het een en ander opgezocht, maar het is mij niet helemaal duidelijk of dit (nog) haalbaar is. Klopt het dat wanneer ik via de site van Disney zelf bestel, ik als Europeaan alleen e-tickets kan krijgen? Komen deze tickets dan automatisch in My Disney Experience? Ik heb het liefst geen e-tickets die ik van te voren moet omruilen voor normale tickets. Hoe kan ik dit het beste aanpakken en wat zijn de mogelijkheden? Het maakt mij niet uit of ik via Disney zelf bestel of via een betrouwbare externe partner (bv undercovertourist.com). Wie kan mij helpen?

Groet,
Lucas86

Amber76
28-08-17, 10:54
Wij boeken altijd via attractiontickets.de Binnen enkele dagen de pasjes thuis. Gelijk aan mijn disneyexperience gekoppeld. 30 dagen van tevoren kan je dan je fastpasses vastleggen. Toen waren bepaalde populaire attracties al niet meer mogelijk. Dus idd zo snel mogelijk regelen!

Njit
28-08-17, 11:49
ATD heeft ook 1-dags tickets. Ze schrijven er expliciet bij dat je al van te voren van FastPass+ gebruik kunt maken. Zie https://www.attractionticketsdirect.de/walt-disney-world%C2%AE-resort-tickets/1-day-magic-your-way-ticket
Maar je 30 dagen window is nu al voorbij.



Ihr Ticket enthält einen Zugang zu My Disney Experience und zum Fastpass+ System. Die Reservierungen können Sie mit Ihrer Disney Referenznummer auf dem Ticketvoucher schon 30 Tage im Voraus vornehmen.

Lucas86
05-09-17, 20:56
Dank allen voor de tips! Hebben de tickets uiteindelijk via Disney zelf besteld. Mede door de gunstige dollar iets goedkoper en ook bij https://www.attractionticketsdirect.de zou je een voucher krijgen die je moet inwisselen bij een Will Call loket.

Juriaan
11-09-17, 14:50
Mocht iemand nog tickets zoeken voor dit jaar: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?18495-Te-Koop-14-Day-Disney-Ultimate-Ticket&p=229243#post229243

moonlight91
20-09-17, 13:47
Ik heb vanmorgen via de My Experience app tickets gekocht
niet de eerste keer op deze manier
wel heb ik mijn CC ingescant om te betalen
ik kreeg direct een bevestigingsmail dat de tickets pending zijn
echter zie ik nu 5 uur later nog geen tickets in mijn mailbox
maar ook is er niks gereserveerd op mijn CC
Normaal is dat allemaal zo inorde
zijn er meer mensen die dit hebben gehad ?

**ONTVANGEN**

Iris17
31-10-17, 19:42
hoi,
wij zijn in de week van 15 november een paar dagen in de buurt van Orlando en willen Magic Kingdom bezoeken, voornamelijk voor de avondshow. We weten alleen nog niet welke dag we willen gaan en dus wordt vooraf kaartjes regelen best lastig.
We hoeven niet zo nodig in een attractie maar gaan met name voor de sfeer en de avondshow. Die in Parijs vond ik zo fantastisch dat ik 'm ook heel graag in Orlando wil zien. Ook is er de Mickey Xmas show en dat lijkt me ook erg leuk.
Hebben jullie advies over wel vooraf dag prikken en dan gaan of gewoon ter plekke kopen?

Hoor graag

Mushu
31-10-17, 20:26
Wat je kan doen is naar Mickey's Very Merry Christmas Party gaan. Deze tickets zijn iets goedkoper dan de 1 dag tickets en je mag het park vanaf 16u in. Als je dat doet, zou ik wel vooraf een dag prikken en de tickets bestellen want deze avonden kunnen soms uitverkocht zijn. Als je besluit om een gewone dag te gaan, zou ik de kaartjes ter plekke kopen. Maar dan moet je wel rekening houden met de MVMCP dagen want dan sluit het park voor de gewone gasten eerder en heb je dus geen avondshow. Dit zijn de data:

November 9, 10, 12, 14, 16, 17, 26, 28
December 1, 3, 5, 7, 8, 10, 12, 14, 15, 17, 19, 21, 22

vankleef
22-11-17, 19:37
Volgend jaar juli voor de tweede maal naar de VS. Ook nu weer 2 weken naar Orlando. Deze keer voor Disney. Wij gaan een 14 dagen Ultimate ticket kopen. Ik hou de prijzen al een tijd in de gaten en er veranderd niet veel.

Black Friday gaf vorig jaar 50 pond korting per ticket. Overal zijn ze nu tussen 392 en 419 pond. 50 pond is best veel maar zijn er normaal gesproken in januari of andere tijd betere aanbiedingen?

pvroovert
24-11-17, 12:23
Bij floridatix 381 pond nu dit weekend
Heeft iemand hier ervaring mee met deze aanbieder ?

mickmak
24-11-17, 14:31
Ben ook wel benieuwd.
Sta op het punt om te bestellen.

pvroovert
24-11-17, 18:19
Heb net ook willen boeken maar kan geen adres opgeven buiten england of ierland
Hoe ga jij dat doen ?

vankleef
24-11-17, 19:10
https://www.americanattractions.co.uk/walt-disney-world-resort-tickets/disneys-14-day-ultimate-ticket

375,-

Lizz
24-11-17, 20:19
£345,- bij Florida escapes
www.florida (http://www.florida)escapes.co.uk

mickmak
24-11-17, 21:25
Deze is alleen voor 2017

Roy Reuter
04-12-17, 15:43
Als je twee weken of langer gaat of misschien zelfs twee keer naar florida in 12 maanden, zou ik echt een Annual Pass aanraden. Gratis parkeren, Photopass, 20 procent korting op merchandise en 10-20 procent korting bij veel restaurants. De kaart zelf is wel iets duurder ($800).

Wij zijn net weer terug van een maandje Orlando en hebben besloten voor jaarkaarten te gaan, omdat we volgend jaar ook weer 4-5 weken gaan. Ik vroeg of ze ook nog een leuke auto magneet hadden voor passholders, maar die hadden ze even niet op voorraad. Om dat goed te maken kregen we onze Magic Bands er gratis bij (normaal worden die per post opgestuurd binnen Amerika).

Mushu
04-12-17, 16:34
In het verleden ook een paar keer een Annual Pass gehad. Toen had je 'm er al uit als je 10 dagen of langer ging. Er zijn voor Annual Pass houders ook kortingen op overnachtingen in een wdw resort hotel en korting op tours en special events. Voor de laatste vakanties was de optie van de ultimate tickets (soms met combinatie hotel en dining via wdw ie of uk) voor ons vaak gunstiger. Maar het gevoel van een Annual Pass voor WDW hebben is ook gewoon heerlijk!

Roy Reuter
05-12-17, 14:02
Juist. De laatste paar keren zaten wij in een Disney resort via de UK site, met dining en toegang erbij, maar dit jaar hadden we besloten 'off property' te gaan zitten, voornamelijk omdat we langer wilden gaan. Dus, Disney (4 parken), Universal (3 parken) en SeaWorld/Busch Gardens jaarkaarten aangeschaft. Best een smak geld, maar uiteindelijk hebben we ongeveer evenveel uitgegeven als vorig jaar in een Disney resort. Onze vakantie van volgend jaar is dan weer goedkoper, omdat we alle jaarkaarten (met extra maanden) al hebben.

Ook zeker voor de kortingen, extras en voornamelijk gratis parkeren, zou ik al een jaarkaart aanraden, al is het voor 1 iemand die meegaat.

EIQ
06-03-18, 23:05
Wij zijn in de jaren 90 en net na de eeuwwisseling met de kids in veel parken geweest in Orlando. Nu zijn ze groot en hebben inmiddels twee kinderen (3 en 7 jaar). We gaan in de voorjaarsvakantie met de hele familie naar Orlando voor 10 dagen en natuurlijk een aantal parken bezoeken. Ik heb de forums hierover doorgelezen en heb nog een paar vragen.

1) Ik zie twee aanbieders steeds voorbij komen: Undercovertourist en attractionticketsdirect.de. Bij de eerste hebben ze een annuleringsregeling (95%). Bij de tweede moet ik een verzekering bijkopen à 10% toeslag. Ik heb een uitgebreide reisverzekering maar stel dat er iemand tijdens de reis ziek wordt. Niet alleen afgaand op voorgaande: bij welke kan ik overall het beste boeken?
2) We willen voor de rust van de kinderen om de andere dag een park bezoeken. We willen in totaal drie parken bezoeken: Magic Kingdom, Epcot en Seaworld. Of moeten we ipv Seaworld Animal Kingdom kiezen? Graag advies.
3) Als ik de tickets besteld heb kan ik 30 dagen vooraf FastPasses regelen. Maar pin ik mij dan vast op de data's en parken?

Mattie
07-03-18, 09:06
mbt vraag 1:

Veelal koop je tickets zonder einddatum (of bijv geldig heel 2018 of 2019) tickets zonder datum hoef je natuurlijk helemaal geen verzekering voor af te sluiten en tickets voor een heel jaar kan je op dit forum ook wel kwijt :) Scheelt toch weer wat geld mocht je vakantie wél gewoon doorgaan :) En ik zou zeggen informeer ook eens bij je reisverzekering wie weet wat die allemaal dekken!

2:

Mushu
07-03-18, 10:48
2) SeaWorld is een heel ander park dan Animal Kingdom. Natuurlijk zou ik voor Animal Kingdom kiezen omdat het mijn favoriete park is :). Het is ontzettend mooi opgezet en er zijn veel mooie en goede attracties, ook heel verschillend (voor ieder wat wils). Je kan er ook gewoon rondlopen en de sfeer opsnuiven. Aangezien je ook naar Epcot en MK gaat is het wat prijs betreft denk ik ook voordeliger. Je koopt dan meerdaagse tickets en die zijn per dag wat goedkoper dan tickets voor 1 dag. SeaWorld is meer op waterdieren gericht :p. Shows met orca's en dolfijnen maar ook achtbanen etc. De thematisering is niet zo mooi als van Disney (zeker de attracties niet) maar zeker ook geen vervelend park.
3) Je hoeft natuurlijk niet op die datum naar dat park te gaan maar dan heb je niets aan je fastpass. Dus ja dan pin je je vast op die data's en parken. Je kan natuurlijk de fastpasses steeds blijven aanpassen maar veel beschikbaarheid zal er niet meer zijn als je 2 dagen voor je bezoek gaat kijken. Disney verplicht je in ieder geval niet naar het park te gaan waar je een fastpass hebt.

baroud
02-04-18, 22:58
Disney-tickets worden pas na 3 dagen echt goedkoper:

http://i33.tinypic.com/2im1bug.jpg

Hoi, zijn dit 2018 prijzen ? En zo ja waar te verkrijgen ?

marjolijne
03-04-18, 08:29
Zeker niet, dit zijn oude prijzen. En tweedaags ticket is nu 185 euro.
Het bericht van Njit is van 2009.

Njit
03-04-18, 09:27
Ticket-prijzen staan hier: http://www.disneyholidays.com/walt-disney-world/tickets/

pixiedust
11-04-18, 20:57
We zijn ons een beetje aan het oriënteren op de te bezoeken parken. Universal hebben we een mooie deal voor gevonden via American Estates (14 dagen onbeperkt tot beide parken). Voor Disney twijfelen we nog. Wat een bedragen, zeg! Omdat we voornamelijk naar Animal Kingdom willen om Avatar te bezoeken denken we er nu over om slechts 1 dag en dan alleen naar AK te gaan. Weet iemand of er uberhaupt nog 1-day Park tickets zijn? En is die dan evt. ook nog met een hopper option (om dan toch nog even dat rondje rond de wereld te doen in Epcot)?

moniquekruiningen
12-04-18, 01:20
http://www.orlandosentinel.com/business/tourism/os-flight-passage-disney-animal-kingdom-lines-20180217-story.html, dit las ik een tijdje terug over de wachttijden voor Pandora. Het schijnt op dit moment ook nog steeds lastig te zijn om voor beide attracties een fastpass vast te leggen, Iig niet op een en de zelfde dag. Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan, zodat het nieuwtje er vanaf is en de focus niet meer zo op Pandora ligt.

Mushu
12-04-18, 09:03
Ja er zijn 1 dag park tickets met hopper te koop. In verhouding wel erg duur per dag. Zie https://www.mousesavers.com/regular-walt-disney-world-ticket-prices/

En wat betreft de wachttijden voor Pandora, die zullen in 2019 ook nog heel lang zijn. Kijk maar naar de mine train in MK, nog steeds lange wachttijden. Voorlopig is het nieuwe er nog niet vanaf en als het een goede attractie is, zullen de wachttijden altijd lang blijven. Voor advies hoe je het beste door AK kan toeren raad ik deze website aan: https://www.easywdw.com/easy/animal-kingdom/animal-kingdom-touring-plans-rope-drop-wait-times-and-fastpass-priority/

Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan Welke zijn dat dan? In AK wordt binnenkort UP (aangepaste vogelshow) geopend maar verder niets spectaculairs nieuws. Of bedoelen ze Star Wars in HS, dat iedereen daar naar toe zou gaan. IK verwacht echt geen kortere wachttijden voor FoP in 2019.

Njit
12-04-18, 09:49
Ik verwacht ook geen kortere wachtrijen voor FoP. Hoogstens dat ze in de toekomst de capaciteit gaan uitbreiden.

moonlight91
12-04-18, 10:45
wij hebben beiden attracties in oktober gedaan.
een fastpass voor the river en daarna regelmatig de app in de gaten houden tot de wachtijd afnam.
verstandig is zoiezo een dag te kiezen zonder magic hours
Je kunt dan direct om 9.00 richting avatar dat scheelt ook nog wel eens
Wij hebben uiteindelijk 90 min in de wachtrij gestaan en eerlijk gezegd leek het zo lang niet
En... daarbij de attractie was het meer dan waard

Ik koop 1 daagstickets op de wdw site zelf

moonlight91
12-05-18, 15:47
Ik kijk net op de kalender voor tickets in de kerstweek
alleen de kalender stopt bij 22 december voor een 1 daagsticket
weet iemand of in die week gewoon de piek tickets van toepassing zijn ?
we zijn in 2015 ook in de kerstvakantie geweest maar toen waren de gewone tickets nog van toepassing

Mushu
12-05-18, 17:04
Ja dat is peak season: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/tickets.htm. Valt me gelijk op hoe duur 1-daagse tickets zijn :eek: Misschien een idee om tickets voor Mickeys very merry Christmas party te kopen? Die zijn iets goedkoper. Mag je natuurlijk niet heel de dag naar binnen van wel vanaf 16u en het duurt tot middernacht.

moonlight91
13-05-18, 08:58
In de kerstweek is er geen Very merry xmas party meer
op de officiele website kun je tot 22 dec een dagticket kopen
voor de kerst week enkel meer daagse tickets
De datums na 22 dec zijn niet aan te klikken als je een dagkaart wil kopen
de kerstweek staat ook blanco
ik vraag me dan ook af als ik een peak ticket koop voor 1 dag of hij dan daadwerkelijk geldig
is in die week, het lijkt er nu op dat dagjes mensen worden vermijd

flora45
24-05-18, 16:15
http://www.orlandosentinel.com/business/tourism/os-flight-passage-disney-animal-kingdom-lines-20180217-story.html, dit las ik een tijdje terug over de wachttijden voor Pandora. Het schijnt op dit moment ook nog steeds lastig te zijn om voor beide attracties een fastpass vast te leggen, Iig niet op een en de zelfde dag. Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan, zodat het nieuwtje er vanaf is en de focus niet meer zo op Pandora ligt.

Afgelopen jaar lukte het ons de tweede week van de Disneytrip ze wel vast te leggen met de fastpass.
We zaten in een Disneyhotel en dan mag je 60 dagen van te voren je fastpasses vastleggen. De eerste week zat direct al vol.. de tweede week echter niet. Dat komt omdat de Amerikanen zelf meestal maar een week maximaal gaan

Romyvn
12-09-18, 18:06
Hallo, even een vraag, hopelijk heb ik er niet overheen gelezen.
Wij gaan in 2019 dus naar florida :-)
Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
Nu vind ik de prijzen bij undercover tourist op dit moment wel goed, alleen ze hebben alleen E-Tickets die geldig zijn voor heel 2019. De kaartjes per post zeg maar die lopen t/m februari 2019 (ik heb ze even gemaild).
Nu vraag ik mij alleen af... kan je met de e-tickets ook fastpasses regelen? Er staat wel iets over op de site maar ik snap het niet helemaal... hoe gaat dat in zijn werk? Je moet de tickets omruilen daar toch?

Alvast bedankt!

Hollemand
13-09-18, 02:58
Wij zijn nu in Disney. ‘S morgens vroeg om 9 uur ook al lange wachttijden bij de Avatar attracties maar die nemen in de loop van de dag af. Althans onze ervaring. Seven Dwarfs Mine train op korte termijn geen fastpass te krijgen!
Wellicht als hotelgast meer voordeel? Bij ons was het wel een last minute beslissing om naar disney te gaan.

Mushu
13-09-18, 05:59
Hallo, even een vraag, hopelijk heb ik er niet overheen gelezen.
Wij gaan in 2019 dus naar florida :-)
Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
Nu vind ik de prijzen bij undercover tourist op dit moment wel goed, alleen ze hebben alleen E-Tickets die geldig zijn voor heel 2019. De kaartjes per post zeg maar die lopen t/m februari 2019 (ik heb ze even gemaild).
Nu vraag ik mij alleen af... kan je met de e-tickets ook fastpasses regelen? Er staat wel iets over op de site maar ik snap het niet helemaal... hoe gaat dat in zijn werk? Je moet de tickets omruilen daar toch?


Alvast bedankt!
Als je het ticket aan je my Disney Experience koppelt dan kan je fastpasses reserveren. Het maakt niet uit wat voor ticket het dan is. Als je een Magicband hebt hoef je het eticket niet eens om te ruilen want dan is de koppeling genoeg. Zonder Magicband moet je wel even langs will call om je ticket te halen.

moniquekruiningen
13-09-18, 14:47
Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
Alvast bedankt!


Waarom maar 1 dag met Parkhopper en geen 2 dagen base? Wij gaan nu voor de 6e keer en heb in Disney eigenlijk maar 1x ooit gehopt. Zo jammer als je niet de hele dag in 1 park kan zijn. Afgelopen jaar hebben we alle parken zelfs 2 dagen gedaan...

Romyvn
15-09-18, 07:35
Als je het ticket aan je my Disney Experience koppelt dan kan je fastpasses reserveren. Het maakt niet uit wat voor ticket het dan is. Als je een Magicband hebt hoef je het eticket niet eens om te ruilen want dan is de koppeling genoeg. Zonder Magicband moet je wel even langs will call om je ticket te halen.

Bedankt! Dat wilde ik even weten inderdaad!
Ik denk dat ik ze maar alvast koop, dan ben ik echt heleaal klaar :-)

Wij wilde eigenlijk helemaal niet naar dinsey gaan... we hebben een 14 daagse pas voor Universal. Maaaarr we zijn wel hele grote disney fans! We zijn al meerdere keren in parijs geweest, en dit is onze eerste keer Florida dus nog nooit in wdw geweest uiteraard. Maar we komen eigenlijk gewoon tijd te kort denk ik. Ik zit nog wel heel erg te twijfelen of we een 2 daagse pas moeten nemen... maar eigenlijk wilde we alleen naar AK gaan, omdat die zo totaal andres is dan parijs. Maar nu denken we toch om naar MK te gaan, alleen maar om er geweest te zijn. We hoeven dan niet zo nodig in de attracties denk ik...
maar ik ga er toch nog even over nadenken :-) ik heb gelukkig nog wel even tijd.

Mushu
15-09-18, 09:58
Ik raad je aan om toch echt minimaal een dagje langer te pakken. Zeker als je aangeeft grote Disney fan te zijn. WDW is zo anders dan Parijs. Welk park je kiest en ook al zijn sommige attracties hetzelfde, alleen al de sfeer is anders. MK lijkt het meest op Parijs maar is ook net weer een beetje anders.

Mattie
15-09-18, 15:40
Wij kiezen dit jaar voor een 14dagen Universal pas + 2 dagen Disney. Epcot vind ik zelf het minst leuke (dus die valt af). Onlangs nog in Parijs geweest waar ik toch wel merk dat de Hollywood studio's erg vergelijkbaar zijn (ook qua show). Dus voor ons wordt het MK & AK!

Romyvn
17-09-18, 14:03
Ja... ik denk dat het toch ook wel een twee daagse pas wordt hoor... dus toch MK & AK! Nu even kijken waar de tickets te kopen.
En hoe zit dat nou toch met die magic bands? is dat aan te raden om die nu online te bestellen, of is dat voor die twee daagjes dat we gaan echt niet nodig?

Mattie
17-09-18, 19:57
Magic bands? Nergens voor nodig, je kan alles (fastpasses) met je ticket doen. Ik heb voor 2 dagen gewoon direct bij Disney besteld, via de diverse sites waren ze niet goedkoper (of je moet zin hebben in een timeshare praatje haha)

Romyvn
21-09-18, 21:14
Magic bands? Nergens voor nodig, je kan alles (fastpasses) met je ticket doen. Ik heb voor 2 dagen gewoon direct bij Disney besteld, via de diverse sites waren ze niet goedkoper (of je moet zin hebben in een timeshare praatje haha)

Bedankt Mattie! dan laat ik die :-)
Ooh gewoon via de disneysite? is dat disneyholidays.com? en krijg je dan fysieke kaartjes? of e-tickets ofzo? Ik zie dat de prijs wel ongeveer hetzelfde is als bij undercover tourist

Hollemand
22-09-18, 09:12
Je krijgt een mail en als je de eerste keer bij het park komt krijg je ter plekke een pasje. Je kunt gewoon vooraf alle fastpass ed vastleggen. Werkt prima!

Romyvn
22-09-18, 10:55
Bedankt Hollemand!
Sorry hoor, heb toch nog een vraag erover... hoe hebben jullie het gedaan met de datum? Bij Disney zie ik dat je een datum op moet geven, er staat dan bij dat je tickets geldig zijn vanaf die datum. beter dan de datum iets naar voren halen, want neem aan dat als je het later 'verzilverd' dat lijkt mij dan ook geen probleem

Mattie
22-09-18, 12:32
Er staat inderdaad dat ze vanaf die datum geldig zijn, maar natuurlijk pas vanaf het eerste gebruik. Ik zou zeggen zet de tickets lekker op je eerste vakantie dag dan zit je zeker goed. Houd er wel rekening mee dat ze na activatie binnen 14 dagen gebruikt moeten worden! O en je krijgt inderdaad een e-ticket. Wij gaan op de eerste dag even langs Disney Springs (sowieso leuk) om ze daar even om te wisselen. Kunnen we de dag dat we naar Disney gaan in 1x doorlopen zonder te wachten.

Romyvn
23-09-18, 11:24
Er staat inderdaad dat ze vanaf die datum geldig zijn, maar natuurlijk pas vanaf het eerste gebruik. Ik zou zeggen zet de tickets lekker op je eerste vakantie dag dan zit je zeker goed. Houd er wel rekening mee dat ze na activatie binnen 14 dagen gebruikt moeten worden! O en je krijgt inderdaad een e-ticket. Wij gaan op de eerste dag even langs Disney Springs (sowieso leuk) om ze daar even om te wisselen. Kunnen we de dag dat we naar Disney gaan in 1x doorlopen zonder te wachten.

Nogmaals bedankt Mattie :-)!
Ik ga het ook zo doen! Super!
Jij gaat deze maand toch? Heb ik dat goed begrepen? Heel veel plezier!

Mattie
23-09-18, 16:51
Correct, aankomende vrijdag vertrekken we :D (Alleen Disney zelf is "pas" volgende maand haha)

lisje
20-04-19, 19:09
Hallo,
In december gaan wij eindelijk nog eens naar WDW. We hebben gekozen om 3 daagjes 1 park per dag te verkennen. Nou ja, verkennen hoeft niet meer want zijn er al een 5tal keer geweest.
Maar wegens zwangerschap en de jongste die te jong was om er ook iets aan te hebben, hebben we gekozen om WDW effe een paar jaar te laten gaan.
Nu is de jongste 2 (tegen dat we gaan 2j en 11m) en is helemaal verzot op Minnie en haar vriendjes.

Mijn vraag;
Ik wil een pakket boeken op de officiële website maar als ik onze aankomstdatum ingeef (19dec) dan 3 nachten erbij dan word ik automatisch doorverbonden naar 4-daagse tickets.
Terwijl ik maar 3-daagse tickets wil.
wij zouden kiezen voor een All Star hotel.
Kan ik de combo dan niet boeken en moet ik dus alles apart boeken? Maar dan kan ik wss geen gebruik maken van de beloofde korting?

Paul76
21-04-19, 12:31
3 nachten zal inderdaad als 4 dagen worden gezien en dus automatisch 4-daagse tickets eraan gekoppeld. Misschien zou je per mail de vraag bij WDW neer kunnen leggen of vragen voor een aangepaste boeking. Wel zou ik kijken of er veel prijsverschil zit tussen een 3-daags en 4-daags ticket en anders heb je een bonus dag. Vaker contact gehad met Disney US en altijd zeer goed geholpen, zowel telefonisch als per mail.

Mushu
21-04-19, 16:19
Je kan gewoon aangeven voor hoeveel dagen je tickets wil hebben. Dat is in ieder geval zo op de USA site. Ik zie dat het op de Europe site niet zo is inderdaad. Dus even naar USA omzetten rechts boven. En goed prijzen vergelijken, misschien ben je met alles los wel goedkoper uit. (De UK/Ie site biedt alleen 7, 14 en 21 dagen tickets.)

utah
05-06-19, 19:07
Iemand al tickets besteld via deze site? En wat zijn je ervaringen?https://orlandoticketconnection.com/product-category/special-product-offers/

Ellen1308
14-07-19, 15:01
Wij willen dit keer maar 1 dag naar Disney. 2 jaar geleden hadden we 14 dagen tickets en dus vaak in Disney geweest. Dit jaar hebben we voor Universal gekozen (2 dagen + 3 dagen gratis) maar aangezien onze zoon van 10 méga fan is van Toy Story wil hij héél graag naar Toy Story Land in Hollywood Studio's.

Wat adviseren jullie voor het kopen van 1-dag tickets? Gewoon daar doen? Of alvast thuis kopen? En zijn daar ook wel eens kortingsacties voor?

Njit
15-07-19, 10:05
Gewoon daar kopen. Voor Universal/Disney zijn er geen acties of je moet een Timesharing bijeenkomst willen bijwonen :confused::rolleyes:

Ellen1308
15-07-19, 16:40
Gewoon daar kopen. Voor Universal/Disney zijn er geen acties of je moet een Timesharing bijeenkomst willen bijwonen :confused::rolleyes:
Eh, nee bedankt hahaha!
Maar kan je 1 dag tickets wel online kopen? Zodat je op de dag zelf niet in de rij voor de kassa hoeft? Ik heb ook wel eens ergens iets gelezen over een kiosk in een Wal-mart waar je kaarten kunt kopen. Of zijn de kaarten dan duurder?

Njit
15-07-19, 19:08
Er zijn in Disney/Universal meer dan voldoende kassa's. Die laten je echt niet wachten hoor :)

Zie ook https://www.mousesavers.com/advice-tips-and-tricks-for-walt-disney-world-tickets-and-passes/

Ilse_
15-07-19, 21:06
Ik heb nog nooit echt lange rijen gezien bij de kassa's. De zijn er namelijk zo veel en ze willen echt niet dat mensen lang moeten wachten :)

Zorro123
08-08-19, 17:55
Mensen die wel eens via deze site hebben besteld :

Www.floridatix.com

lisje
13-08-19, 09:49
zijn er mensen die al in de "All Stars Music Resort" hebben verbleven?
Het verschil tussen een gewone standaard kamer en een standaard kamer "close to dining and transportation" is ongeveer $80
Is het het prijsverschil waard?

Wij geven er niet echt veel om dat we 5 minuten meer moeten lopen maar 20 min of een half uur zou voor mij teveel zijn..
En zit er dan ook verschil op de kamers (bv dat de duurdere iets groter zijn?)

Ik zag dat er via de officiële disney site een actie is dus ben terug aan het zoeken geslagen :-)

utah
13-08-19, 12:27
We hebben tickets gekocht via undercovertourist. Nu wil ik deze linken aan onze mydisney account en dit werkt dus niet. Disney aangeschreven via mai, maar zonder resultaat. Wat doe ik verkeerd? Iemand als soortgelijke ervaring?

utah
13-08-19, 16:31
Intussen reeds ok. Via app kunnen koppelen.

Mushu
13-08-19, 19:50
zijn er mensen die al in de "All Stars Music Resort" hebben verbleven?
Het verschil tussen een gewone standaard kamer en een standaard kamer "close to dining and transportation" is ongeveer $80
Is het het prijsverschil waard?

Wij geven er niet echt veel om dat we 5 minuten meer moeten lopen maar 20 min of een half uur zou voor mij teveel zijn..
En zit er dan ook verschil op de kamers (bv dat de duurdere iets groter zijn?)

Ik zag dat er via de officiële disney site een actie is dus ben terug aan het zoeken geslagen :-)

Nog nooit in All-Star Music verbleven maar wel in Sports en Movies (ander thema maar verder hetzelfde). Overigens ga ik in september naar Music dus binnenkort voeg ik dit hotel ook toe aan mijn lijstje. Het is waarschijnlijk 10 min van de verste kamer naar de bus. Dus 20min of een halfuur hoef je echt niet aan te denken. En soms liggen die verre kamers weer dichterbij de bushalte van het buur-resort (sport, movies en music liggen allemaal bij elkaar). De kamers zijn verder allemaal precies hetzelfde. Je betaalt echt voor de locatie, dichtbij de foodcourt en bus. Wat mij betreft zeker niet het prijsverschil waard.

lisje
14-08-19, 20:20
Wat mij betreft zeker niet het prijsverschil waard.

Heel erg bedankt voor je antwoord.
Onze voorkeur gaat uit naar Music. (gewoon omdat manlief het meeste heeft met muziek :-) )

Heb nu net een sheraton hotel gevonden met een gratis shuttle voor 350€ (4 nachten) dus ben nu toch aan het twijfelen om niet op het reosrt te verblijven.
Het hotel oogt op de foto's luxueuzer dan de Music...
Wat is jouw ervaring met de kamers van Sports en Movies?

Mushu
14-08-19, 20:42
De value hotels van Disney zijn prima. Niet super luxe maar nette kamers, goede bedden en alles wat je verder nodig hebt. Het grote voordeel van op een Disney resort verblijven is dat je 60 dagen vooraf + je verblijfsduur fastpasses kan reserveren. Die fastpass voor slinky dog en Flight of Passage gaat dus zeker lukken. Ook gaan de bussen af en aan naar de parken dus je hoeft niet op een bepaalde tijd bij de halte te zijn. De sfeer en Disney service is super over het algemeen. En gratis vervoer van en naar het vliegveld. Natuurlijk de magic band die inclusief is niet te vergeten, waar je alles mee kan regelen (betalen, deur open doen, entree parken).
De kamers van Movies zijn nu bijna allemaal gerenoveerd dus die ogen ook weer wat luxer. Binnenkort zullen ze met Music gaan beginnen dus mocht je voor dat hotel kiezen dan kan het zijn dat ze druk bezig zijn met de renovatie. Over het algemeen heb je daar weinig last van bij Disney. Een (gedeelte) van het gebouw wordt dan afgesloten en de rest van de gebouwen is dan gewoon open en daar zijn dan geen werkzaamheden. De werkzaamheden zijn ook alleen overdag om geen overlast te veroorzaken. Moet wel zeggen dat het tijd was om te gaan renoveren binnen in de kamers want het decor was niet echt meer up to date. Maar mij houdt dat dit jaar niet tegen om naar Music te gaan omdat ik weet dat het goed is en de prijs mooi is.
Wanneer willen jullie gaan? Kijk anders ook eens op undercover tourist en de Disneyholliday uk site, die hebben vaak goede prijzen.
Zie voor een indruk van Sports: http://justmeandmickey.blogspot.com/2015/10/day-2-animal-kingdom.html

lisje
16-08-19, 09:55
Muchu,
Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord..
wij gaan van 19/12 tot en met 22/12 (zijn al enkele keren naar disney geweest dus is maar voor enkele daagjes. Daarna rijden we door voor nog 2weekjes Cape Coral)
Ik ga eens naar Movies kijken. Wist niet dat die gerenoveerd hadden.
Denk dat we dan toch voor een Disney hotel kiezen.. Lijkt me toch meer voordelen te hebben.

FloridaFabian
19-08-19, 12:04
Wellicht bruikbare tip voor de uitslapers onder ons; Disney is onlangs ook begonnen met de verkoop van midday-tickets. Met deze tickets mag je vanaf 12:00 het park in tegen een gereduceerd tarief (scheelt ongeveer 30% heb ik begrepen). Prijzen verschillen per seizoen, hier meer info: https://disneyworld.disney.go.com/en-eu/admission/tickets/mid-day-magic-tickets/

Wij hebben direct dankbaar gebruik gemaakt van de kans en hebben een tweedaags midday ticket bemachtigd. Voor ons was het sowieso niet echt handig geweest om bij de opening van het park aanwezig te zijn aangezien wij vanuit Clearwater moeten komen die week. Wij zullen een van de dagen naar Animal Kingdom gaan en de andere dag zullen wij nog moeten kiezen tussen Epcot en Hollywood Studios. Magic Kingdom bezoeken wij al tijdens MNSSHWP en zodoende wordt het toch nog een échte pretparkvakantie.

Anthonie
20-08-19, 13:58
Top tip, we houden dit in de gaten.

Hannekeversteeg
05-09-19, 15:35
Goedemiddag, ik hoop dat iemand ons kan helpen. Ik ben nieuw hier!:cool: Volgend jaar mei gaan we rondje Florida doen en nu al veel zin in. Leuk ook al die voorbereidingen. Nu zag ik een mooie aanbieding voor Universal kaartjes op www.bestoforlando.com (http://www.bestoforlando.com). Heeft er iemand op dit forum ervaring met deze site?? Ik ben namelijk erg bang om opgelicht te worden...

DeLaPe
26-09-19, 09:25
Hi, ik ben op zoek naar kaarten voor WDW, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Op attractionsdirect.ie kom ik een aanbieding tegen voor 'Disney 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker' voor 447 euro. Dit is verreweg de goedkoopste die ik kan vinden.

Iemand ervaring met deze aanbieder en dit ticket ? Als ik de voorwaarden lees, heb je gedurende 14 dagen 'unlimited acces' tot de 4 parken en 2 waterparken. Klopt dit ?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s).

Carthrax
26-09-19, 09:54
Ik heb tot nu toe 2x deze 14 day tickets gekocht bij de Ierse tak en zeer goed bevallen. Je krijgt een keurig mapje in huis met de kaarten, kortingskaarten voor andere attracties en wat kortingsbonnen.
Ook zat de laatste keer er bij ons ook een handtekeningen boekje in voor de Disney characters waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

DeLaPe
26-09-19, 10:23
Top, bedankt voor je antwoord, Carthrax !

Weet je de precieze voorwaarden van de 'unlimited acces' ? Als ik het op de site lees, zijn er geen beperkingen qua aantal bezoeken, dus zou ik in principe (gaan we niet doen) 14 dagen lang iedere dag een park in kunnen ?

En mag je ook 'hoppen' ? (2 parken op 1 dag)

Carthrax
26-09-19, 10:48
Met deze kaarten kan je inderdaad gewoon hoppen. Wij zijn meerdere malen in verschillende parken geweest op 1 dag.
En de Memory Maker zit er ook bij in wat wij ook een leuke bonus vonden.

Wat wel handig is om de tickets te koppelen aan Magic Bands. Deze hadden wij op onze eerste dag daar gekocht en een stuk makkelijker dan steeds het kaartje er bij te moeten zoeken ;)

DeLaPe
26-09-19, 10:56
Helemaal goed ! Bedankt, Carthrax, precies de info die ik zocht !

Mushu
26-09-19, 13:21
Je mag 14 dagen lang iedere dag alle parken bezoeken. En ook 1x per dag naar een vd zwemparken en elke dag een rondje minigolf doen (golven wel voor 16u). Verder zit er zoals geschreven photopass bij en nog allerlei kortingen bij non-Disney winkels op Disney terrein (basin, Planet Hollywood etc.).
Ook ik heb vaker via attractionticketsdirect tickets gekocht (zowel de Duitse, UK als Ierse site). Betrouwbare aanbieder met goede service.

utah
27-09-19, 07:39
Verleden week was er weinig volk en animo in WDW. Gemerkt dat ook daar, tov 3 jaar geleden, flink bespaart wordt op van alles en nog wat. Ook is alles weer wat duurder en onbereikbaarder geworden. De shows zelf zijn danig ingekort dat het nog maar een schim is van wat ze in het verleden waren. Trein was in onderhoud. Delen van park gesloten wegens werken. Voor ons, voorlopig, de laatste keer WDW geweest, na 7 bezoeken.

daveytje
27-09-19, 09:31
Verleden week was er weinig volk en animo in WDW. Gemerkt dat ook daar, tov 3 jaar geleden, flink bespaart wordt op van alles en nog wat. Ook is alles weer wat duurder en onbereikbaarder geworden. De shows zelf zijn danig ingekort dat het nog maar een schim is van wat ze in het verleden waren. Trein was in onderhoud. Delen van park gesloten wegens werken. Voor ons, voorlopig, de laatste keer WDW geweest, na 7 bezoeken.

De trein kon niet rijden vanwege de werkzaamheden bij de tron coaster.

betsydijkstra
27-09-19, 11:36
Iemand van jullie al in het nieuwe Star Wars gedeelte in Hollywood Studios geweest? Ben benieuwd, staat voor ons in april 2020 op het programma:D

Mushu
27-09-19, 12:12
Verleden week was er weinig volk en animo in WDW. Gemerkt dat ook daar, tov 3 jaar geleden, flink bespaart wordt op van alles en nog wat. Ook is alles weer wat duurder en onbereikbaarder geworden. De shows zelf zijn danig ingekort dat het nog maar een schim is van wat ze in het verleden waren. Trein was in onderhoud. Delen van park gesloten wegens werken. Voor ons, voorlopig, de laatste keer WDW geweest, na 7 bezoeken.

Ik was er de afgelopen 3 weken en alleen de dagen na Dorian was het erg rustig voor WDW begrippen. September is historisch gezien de rustigste maand in WDW maar zeker niet rustig. Het was verder niet heel anders dan andere vakanties in dezelfde tijd. En ik ben inmiddels meer dan 20 keer geweest :)
Dat het duurder wordt klopt zeker en soms ook wat minder maar Disney heeft een naam groot te houden en daar werken ze ook aan. Welke shows vond jij ingekort en waar merkte je de flinke besparingen aan?
De trein rijdt op dit moment niet vanwege de constructie van een nieuwe achtbaan (Tron). Er zijn altijd werkzaamheden en sluitingen in WDW en soms heb je pech dat het net jouw favoriete attractie is. Afgelopen jaren was het vooral Hollywood Studio’s waar heel veel gesloten was en verbouwd werd, nu is dat Epcot. Maar uiteindelijk moeten ze wel met hun tijd mee en zullen er soms grote projecten nodig zijn.

Mushu
27-09-19, 12:20
Iemand van jullie al in het nieuwe Star Wars gedeelte in Hollywood Studios geweest? Ben benieuwd, staat voor ons in april 2020 op het programma:D
Ja, ik ben er geweest. Is echt prachtig gemaakt. En het is niet nodig veel van Star Wars te weten of er fan van te zijn. De attractie die nu open is, vond ik wel wat tegen vallen. Maar dat kan ook met de opdracht die ik had te maken hebben. Je bent of piloot, of gunner of ingenieur. Ik was gunner en daar was niet zo veel aan. Het leidt ook erg af omdat je wel je opdracht netjes wil uitvoeren (want dat heeft invloed op het verloop vd vlucht) en daardoor wat minder kan genieten. Als je piloot bent dan zit je vooraan met het beste zicht maar wel de belangrijkste opdracht. Maar echt, het land zelf is prachtig gemaakt en fantastisch om doorheen te lopen en alles te zien. Er zal nog een attractie binnenkort openen en daarvan wordt gezegd dat die heel mooi is.

Roy Reuter
05-10-19, 21:23
Ik vond Galaxy's Edge best tegenvallen. Ja, het gebied is mooi gemaakt en de thematisering is goed. Maar de attractie vond ik echt verschrikkelijk. Heb alle drie de rollen gedaan en toen besloten er klaar mee te zijn. Je kan niet echt van de rit genieten (tenzij je niet je opdrachten uitvoert) en verder werd ik er behoorlijk misselijk van. Heb ik bij Mission Space en Star Tours ook.
Ook is er verder vrij weinig te doen in het Star Wars gedeelte, tenzij je bereid bent veel bij te betalen. Zoals de Lightsaber en Droid experiences. Om Olga's Cantina te bezoeken is er ook een reservering nodig om ook maar binnen te mogen komen. Voor een drankje?? Ook het voedselaanbod vond ik niet spectaculair. 13 dollar voor een taco met niets erbij. Vergeleken met de bowls in Pandora, vond ik dat wel een teleurstelling. De salade in de quickservice restaurant was wel okay. Wel weer jammer dat bijna alle tafeltjes bezet werden gehouden door mensen zonder eten en de castmembers er niet echt iets aan deden. Mijn partner is wel een Star Wars fan, maar was ook 'underwhelmed'. We vonden de nieuwe Harry Potter attractie (Hagrid's Motorcycle Adventure) in US stukken beter dan het gehele Star Wars land.

Wat mij als non-fan ook wel ergerde was als je iets wilde vragen aan een castmember en die erop stond dat je ze aanspreekt met Rising Suns of Dark Moons of weet ik veel wat. Nee, ik wil gewoon weten waar de restrooms zijn! De melkdrankjes waren ook niets bijzonders voor 8 dollar, maar minder goor als ik verwacht had na alle slechte recensies. De alcoholvarianten zijn iig beter dan de reguliere, in mijn mening, maar dan ook weer bijna 2 x zo duur.

Wat ik gelezen heb over de tweede attractie die in december open gaat (Rise Of The Resistance), lijkt me dat een toffere attractie te worden dan Smuggler's Run. We zijn gisteren teruggekomen van onze trip, maar de volgende in december staat al weer in de planning... :)

MichelvanDorst
25-10-19, 16:36
Hallo allemaal,

Even een vraagje, ik heb een ticket voor WDW (1 persoon) die ik zelf niet ga gebruiken, wij gaan andere tickets kopen. Waar kan ik dat ticket het beste aanbieden, mag dat via dit forum of hebben jullie suggesties waar je dat goed kunt verkopen?

Bedankt alvast!

Njit
25-10-19, 20:49
Dat mag gewoon hier: http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?24-Florida-Forum-Marktplaats

MichelvanDorst
26-10-19, 11:06
Dankjewel!

Patries85
29-10-19, 21:30
Hallo allemaal,

Wij gaan in april op vakantie naar Florida en willen dan ook naar Disney. Waarschijnlijk gaan we 2 dagen. Ik vroeg me af wat dan voordeliger is; tickets daar kopen (wellicht met een cpupon) of vooraf via de website tickets kopen?

Njit
30-10-19, 20:15
Twee dagen is ter plaatse het goedkoopst. Is bijna geen korting voor te vinden.

Patries85
31-10-19, 21:29
Twee dagen is ter plaatse het goedkoopst. Is bijna geen korting voor te vinden.

Bedankt voor je antwoord.

moonlight91
01-11-19, 10:09
Ik persoonlijk zou ze niet terplekke kopen voor 2dgn
als je voortijdig online koopt kun je je fastpassen vast zetten 30 dagen van te voren.
qua prijs maakt het niet uit.
fastpassen is wel zo fijn

marsmellow
03-11-19, 23:12
Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?

masterkabal
04-11-19, 15:53
Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?

Parkeren is alleen inbegrepen bij de SeaWorld 3 parken ticket. Staat daar ook specifiek bij vermeld.
Bij Disney en Universal kun je per dag betalen voor het parkeren. Tegenwoordig 25 dollar per dag.

De parken worden inderdaad steeds duurder. 100 euro per dag per persoon is tegenwoordig normaal.
Disney is het duurste, Universal ligt niet ver meer achter de prijzen van Disney.

Roy Reuter
06-11-19, 17:43
Als je meerdere dagen wilt gaan naar een park, bijvoorbeeld Universal Studios adviseer ik een jaarkaart te kopen. Daar zit parkeren gratis bij en verschillende kortingen op eten, souvenirs en hotels.

KevinB
06-11-19, 18:41
Dat is alsnog niet erg aantrekkelijk, vanaf Preferred annual pass is parkeren pas gratis.
En dan heb je in april nog steeds blockout dates voor Vulcano Bay.
En ga je zoals ik nog een keer in juli/ augustus dan heb je er helemaal weinig aan ivm nog meer blockout dates
https://www.universalorlando.com/web/en/us/tickets-packages/annual-passes/promo#3-park-annual-passes

https://www.universalorlando.com/web/en/us/tickets-packages/annual-passes/promo

Disney en Universal combineren is gewoon heel erg duur (en vermoeiend) zeker als je de zes parken doet
En vergeet de zwemparken niet daar kom ik ook altijd afgedraaid van terug.

Roy Reuter
06-11-19, 19:55
Nee, als je niet flexibel bent met data is het niet handig.
Gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van ;-)

Patries85
17-11-19, 18:43
Ik persoonlijk zou ze niet terplekke kopen voor 2dgn
als je voortijdig online koopt kun je je fastpassen vast zetten 30 dagen van te voren.
qua prijs maakt het niet uit.
fastpassen is wel zo fijn

Dank je wel, en waar zou je ze online kopen? Is er nog een website met korting?

Patries85
17-11-19, 18:47
Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?

Hoi,
Wij gaan ook die periode naar Florida. Hoeveel dagen ben je van plan naar Disney te gaan? Wij denken nu aan 2, maar twijfel toch over 3. We gaan niet alle parken bezoeken, in ieder geval wel magic kingdom. Ik ben benieuwd hoeveel dagen je naar Disney gaat en welke parken je gaat bezoeken.

MichelvanDorst
18-12-19, 15:45
Met deze kaarten kan je inderdaad gewoon hoppen. Wij zijn meerdere malen in verschillende parken geweest op 1 dag.
En de Memory Maker zit er ook bij in wat wij ook een leuke bonus vonden.

Wat wel handig is om de tickets te koppelen aan Magic Bands. Deze hadden wij op onze eerste dag daar gekocht en een stuk makkelijker dan steeds het kaartje er bij te moeten zoeken ;)

Ik zie bij de Disney 7 Day Ultimate Tickets de volgende tekst staan met betrekking tot de memory maker;

Disney Memory Maker worth $199 Includ (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/walt-disney-world-resort/latest-news/atds-guide-using-memory-maker)ed with Adult Disney Tickets! (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/walt-disney-world-resort/latest-news/atds-guide-using-memory-maker)
This added-value bonus is exclusive for UK and Irish customers pre-purchasing an adult Disney Ticket and allow you to keep and share.....etc.
Bij jullie zat de Memory maker er dus gewoon bij begrijp ik?

Mushu
18-12-19, 19:51
De Ultimate Ticket is voor UK and Irish customers dus ook de added-value bonus van de Memory Maker. Maar als Nederlander (en Belg) kan je de tickets ook kopen dus zit het er gewoon bij.

Scooby
31-01-21, 14:35
Zijn er meer mensen die de Ultimate(of een ander soort ticket) hebben en benieuwd zijn wat Disney gaat beslissen over de geldigheid daarvan, als we ook dit jaar niet naar Florida mogen afreizen? Wij hebben de tickets voor 2020 aangeschaft en deze zijn door de pandemie verlengt tot september van dit jaar. Maar jah, dat wordt ook heel spannend nu.
Zouden ze in zo’n geval de tickets nogmaals kunnen verlengen?
Overigens laten we wel weer een reis vastleggen voor augustus van dit jaar met alle vrijheden m.b.t. annuleren. Gewoon voor de zekerheid. ;-)

Daffelina
03-03-21, 13:36
Ik weet niet wat Disney doet; ik weet alleen dat je bij AttractionTickets 3 keuzes hebt:
1) je gaat voor half september 2021 richting WDW. Niets aan de hand, kaarten 2020 zijn geldig (maar volgens mij ergens tot 16/9)
2) je gaat niet vóór half september naar WDW maar weet wel dat je eind 2021 of in 2022 gaat: kaarten opsturen naar Dublin en tegen bijbetaling krijg
worden er nieuwe tickets toegezonden. Ik weet niet of de nieuwe prijzen al bekend zijn.
3) je hebt nog geen idee wanneer je naar WDW wilt. Kaarten opsturen naar Dublin en je krijgt bij Flex plus het gehele bedrag van de tickets terug en bij
een andere aankoop 80% van de tickets. De bedragen voor de verzending en verzekering ontvang je niet terug.
Ik heb ervoor gekozen de kaarten te annuleren. Eerst Dublin gebeld om te vragen of ik die kaarten nog moest activeren in My Disney Experience (dat had ik namelijk nog steeds niet gedaan, omdat we geen idee hadden wanneer we zouden proberen naar WDW te gaan) en hoe ik ze het beste kon opsturen (aangetekend en bij de kaarten je ATI-nummer). Vervolgens ging mijn envelop per roeiboot naar Ierland (op 3 februari ging de envelop Nederland uit, op 10 februari werd ie in Ierland binnengeboekt) en duurde het drie weken (er staat een verwerkingstijd van 2 tot 4 weken op de site) voor ik het geld terug had ontvangen. Kortom, ik vind het keurig netjes hoe een en ander opgelost is.